Anders ik wel, zit hier met een big smile en boel fantasie waar je bang van word.quote:
haha wat is er mis danquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:05 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Als je zo'n vriendin krijgt doe je iets niet goed lijkt me.
onvermoeibaar?....quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:56 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha wat is er mis dan![]()
heb net weer lekker peukie gedaan.. en ga zo weer even spelen![]()
krijg je van al die hormonen hequote:
en als je nou wel een leuke man tegenkomt?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:02 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
krijg je van al die hormonen hemisschien ga ik toch maar weer eens kijken of ik geen leuke man tegen kom
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:02 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
krijg je van al die hormonen hemisschien ga ik toch maar weer eens kijken of ik geen leuke man tegen kom
![]()
hahah nou heb niet veel mannen gehad.. maar bij de laatste had ik vaker zin dan hemquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:10 schreef Djarum het volgende:
[..]
en als je nou wel een leuke man tegenkomt?![]()
dus..
maar de vroegere mannen hielden het zeker niet vol bij he?
Dat zou betekenen dat de man zon vrouw als ze met allemaal speeltjes aan de slag gaat niet kan bevredigen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:56 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha wat is er mis dan![]()
heb net weer lekker peukie gedaan.. en ga zo weer even spelen![]()
gelukkig hebben mannen een tong.. en daar kan geen speeltje tegen op.. en trouwens.. het echte werk blijft toch altijd lekkerder dan een speeltje.. maar een combinatie is geweldigquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat de man zon vrouw als ze met allemaal speeltjes aan de slag gaat niet kan bevredigen.
Ik heb nog wel een tong over, lenen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:01 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
gelukkig hebben mannen een tong.. en daar kan geen speeltje tegen op.. en trouwens.. het echte werk blijft toch altijd lekkerder dan een speeltje.. maar een combinatie is geweldig![]()
heej Sebasser. Ook al weer zo vroeg wakker? Ik ga nu kind naar school brengen en dn maar weer werken.....pff.........Maar.....ik heb wel weekend straks!quote:Op donderdag 1 maart 2007 07:25 schreef Sebasser het volgende:
Mogguh tezz
ook al zo vroeg wakker?quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
heej Sebasser. Ook al weer zo vroeg wakker? Ik ga nu kind naar school brengen en dn maar weer werken.....pff.........Maar.....ik heb wel weekend straks!
Datequote:Op donderdag 1 maart 2007 11:09 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
morgen![]()
wat ga je vanavond doen sebasser?
Ligt aan het eind resultaat.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:17 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
succeswel uitgebreid verslag over hoe alles is verlopen morgen he
![]()
Hey stoutert!quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:09 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
morgen![]()
wat ga je vanavond doen sebasser?
dan moet je zorgen dat het luktquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ligt aan het eind resultaat.
Als het mislukt lig ik straks dood onder een brug ergens
topless zonnen, Dat is net zoiets als dat je een cadeau krijgt met doorkijk verpakking.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:34 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dan moet je zorgen dat het lukt![]()
en broekpaling.. ga jij nog op vakantie? Ik heb ook weer zin in de zon.. wil dit jaar lekker bruin worden.. ga misschien zelfs wel vaker topless zonnen![]()
hahah tjaquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
topless zonnen, Dat is net zoiets als dat je een cadeau krijgt met doorkijk verpakking.
So what, best opwindend toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:46 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahah tjazou eerst met iemand op vakantie gaan maar denk niet dat dat nog door gaat
dus dat word lekker in de tuin bij mijn ouders zonnen
kan bij ons thuis ook op het dak gaan liggen.. maar tja heb ook 2 mannelijke huisgenote
![]()
![]()
Dat deed het vannacht, en vanmorgenquote:
hahaha ja, voor hun wel, maar heb liever niet dat hun mij zo zien.. maar aan de andere kant.. boeiequote:
Daar ben ik het roerend mee eens.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
topless zonnen, Dat is net zoiets als dat je een cadeau krijgt met doorkijk verpakking.
Hun mogen je niet zo zien?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:52 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahaha ja, voor hun wel, maar heb liever niet dat hun mij zo zien.. maar aan de andere kant.. boeieheb niks om me voor te schamen
![]()
Gister trouwens leuke actie mee gemaakt in de aldi:
De chef liep naar de kassiere toe, Hij zegt eerst hoi tegen me en zit zo een beetje te gebaren naar me (ik had muziek op en hij deed net of hij mee luisterde) Net toen ik aan de beurt was ging hij opeens zitten..
dus ik vraag van mag ik pinnen.. zegt hij jij mag bijna alles.. wilde bijna zeggen nou mag ik dan de kassa![]()
Vrouwen met toch wat kleding aan kunnen dan ook stukken opwinderder zijn dan compleet naakte vrouwen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar ben ik het roerend mee eens.
hahaha nee hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hun mogen je niet zo zien?
Zijn het van die viezerikken die dan meteen foto's gaan maken, en je vervolgens gaan chanteren ofzo?
klopt ook helemaal.. ga ook echt niet op het strand topless zonnen hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vrouwen met toch wat kleding aan kunnen dan ook stukken opwinderder zijn dan compleet naakte vrouwen.
hehe, juist uitdagen, teasen, en alles.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:55 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahaha nee hoormaar een van de 2 heeft al een vriendin.. en hij heeft al eens gezegd dat hij als hij vrijgezel was achter mij aan zou gaan.. dus wil niks uit gaan dagen
![]()
Wat? club privé?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:55 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
klopt ook helemaal.. ga ook echt niet op het strand topless zonnen hooralleen in prive sfeer
![]()
Zo ook mannen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vrouwen met toch wat kleding aan kunnen dan ook stukken opwinderder zijn dan compleet naakte vrouwen.
hahaha denk niet dat hij dat zo kan waarderenquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hehe, juist uitdagen, teasen, en alles.
gewoon helemaal gek maken
Vrij lullige opmerking van die vent overigens.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:55 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahaha nee hoormaar een van de 2 heeft al een vriendin.. en hij heeft al eens gezegd dat hij als hij vrijgezel was achter mij aan zou gaan.. dus wil niks uit gaan dagen
![]()
"Hey maaike, als ik weer vrijzel ben ga ik je stalken, en omdat ik naast je leef zal dat niet moeilijk zijn, bereid je maar vast voor biatchhhhh!!!"quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vrij lullige opmerking van die vent overigens.
Sla haar om de oren met wat wilde feiten, dan leert ie het wel af.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:00 schreef maaike1987 het volgende:
[quote]Op donderdag 1 maart 2007 11:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vrij lullige opmerking van die vent overigens.
[/quote
o hij heeft wel meer van dat soort opmerkingen gemaakt
ben blij dat ik zijn vriendin niet ben, zou dat zelf niet zo kunnen waardere![]()
Hangt (whehehe) ervan af, waar?quote:
hahaha, nou zolang hij niks doet vind ik het goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sla haar om de oren met wat wilde feiten, dan leert ie het wel af.
Weet jij veel wat ie ondertussen wel allemaal al niet stiekem heeft gedaan, check je kamer maar snel op verborgen webcams.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:02 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahaha, nou zolang hij niks doet vind ik het goed![]()
haha zal ik doenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Weet jij veel wat ie ondertussen wel allemaal al niet stiekem heeft gedaan, check je kamer maar snel op verborgen webcams.
Misschien heeft ie wel een loper joh.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:03 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha zal ik doenscheelt dat mijn kamer altijd op slot zit als ik weg ben
![]()
Eerst lunchen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet.
come and find out.
Eten eten, altijd maar eten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:05 schreef Misstique het volgende:
Kwestie van prioriteiten.
hahah nee kan nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel een loper joh.
als je chocolade gaat eten krijg je daarna juist wel tijdquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eten eten, altijd maar eten.
Dan heb je inderdaad geen tijd voor de rest van de menschheid.
Dus als andere mensen maar gelukkig zijn maakt het jou niks uit dat je wordt bespied?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:07 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahah nee kan nietmijn huisgenote heeft de andere sleutel
en trouwens ach.. als hij daar gelukkig van word
![]()
Hyperactief meisje.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:09 schreef Misstique het volgende:
2 smilies per zin is lichtelijk overdreven, niet?
Tuurlijk niet, laat em lekker fappen op haar bed. Als hij daar gelukkig van wordt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dus als andere mensen maar gelukkig zijn maakt het jou niks uit dat je wordt bespied?
Tjah, het is voor een goed doel moet je maar bedenken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, laat em lekker fappen op haar bed. Als hij daar gelukkig van wordt.
En het doel heiligt alle middelen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tjah, het is voor een goed doel moet je maar bedenken.
Die bellen gaan hier ook altijd rinkelen als men meer dan 1 smiley per zin gebruikt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:11 schreef Misstique het volgende:
Al mijn kloonbelletjes gaan rinkelen.
Ach ja, je vriendin vroeg dat laatst ook aan mij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:12 schreef maaike1987 het volgende:
Mijn vriendin vroeg dinsdag of ze een sigaret van me mocht.. ze was eigenlijk gestopt.. komt opeens haar huisgenote er aan.. zij snel haar sigaret achter haar rug.. huisgenote van haar had niks gemerkt.. dan begonnen ze schijnbaar te zeuren als ze wisten dat ze soms weer was begonnen met roken..
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:16 schreef Misstique het volgende:
Interessante postgeschiedenis wel.
Oeh, best wel jaquote:Op donderdag 1 september 2005 11:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique laat haar hoofd een beetje naar haar schouder vallen zodat Razorfish69 er goed bij kan![]()
die van sebasser of die van mijquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:16 schreef Misstique het volgende:
Interessante postgeschiedenis wel.
Weet jij veel, misschien loopt er in afrika wel een exact kopie van je rond.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:27 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
o okemaar nee sorry ben geen kloon
![]()
Godver, niet de mijne.quote:
Je bent nu nog mod.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:30 schreef Misstique het volgende:
Must.. delete.. history..
Verdomd!quote:
Euhm, hoe moet dat helpen?quote:
Erg behulpzaam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |