ssssssssssssssssssssssssscherpquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:08 schreef Damzkieee het volgende:
Istie al weer
Een fipo en een lapo binnen de minuut!
je gaat naar School & Studie, je opent een nieuw topic, je zet er 'Stage SC #... (en dan hier de titel)' neer en je kopieert de OP van Wiki, voegt daar het topic dat net vol is bij in onderaan het overzicht, klikt op Invoeren en klaar is Damzkieeequote:Op woensdag 28 februari 2007 12:10 schreef Damzkieee het volgende:
Dat openen ben ik niet zo gedreven in
Die jongen is daar gewoon te lui voor johquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je gaat naar School & Studie, je opent een nieuw topic, je zet er 'Stage SC #... (en dan hier de titel)' neer en je kopieert de OP van Wiki, voegt daar het topic dat net vol is bij in onderaan het overzicht, klikt op Invoeren en klaar is Damzkieee
maar nu heeft hij iig geen excuus dat hij niet weet hoe het 'moet'quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die jongen is daar gewoon te lui voor joh![]()
Ik heb ook moeite om er bij te blijven... ga zo toch echt maar eens wat nuttigs doen. Ben echt 0,0% productief vandaag... Ok miss 1% ik heb net een beetje dingen zitten aanpassen en uitzoeken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:23 schreef Gutz het volgende:
Begin in slaapstand te raken...
wat voor plaatjes luister je dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:23 schreef Gutz het volgende:
Begin in slaapstand te raken...
Godskolere wat is het weer saai.
Wel dikke hardstyle op staan. Ben toch alleen op de zaak..
Sorry maar: Hardstylequote:Op woensdag 28 februari 2007 12:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor plaatjes luister je dan?
Denk dat mijn onderschrift signature genoeg zegtquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:27 schreef ReMcOrE het volgende:
ach ja, iedereen z'n smaakwaar luister jij dan naar Goover?
Je staat weer tussen de actievenquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:22 schreef Jvvianen het volgende:
Sinds wanneer zeg ik niets meer? Heb één dagje over geslagen
Gisteren ging als een malle gelukkigMarktonderzoek grotendeels opgezet.........Vandaag wat minder weer, maar niet geheel nutteloos
Morgen naar Wageningen, klein retourtjeEn dan ist alweer bijna weekend, woei!!
sorry, overheen gekekenquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Denk dat mijn onderschrift signature genoeg zegt
Beterschap!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:29 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi hoi!![]()
Hoe gaat het hier?
Ik nog steeds ziek
Hoiquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:29 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi hoi!![]()
Hoe gaat het hier?
Ik nog steeds ziek
Moet eerlijk toegeven dat hardstyle niet mijn helemaal favoriete muzieksmaak is.. maar ik luister het altijd naar voor een wedstrijd.. beetje oppeppen..quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Sorry maar: Hardstyle
Al moet ik toegeven dat ik ook wel een klein aantal nummertjes heb staan die daar onder vallen. Maar die luister ik alleen als ik dingen stuk wil maken![]()
wat voor sport doe je dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet eerlijk toegeven dat het niet mijn helemaal favoriete muzieksmaak is.. maar ik luister het altijd naar voor een wedstrijd.. beetje oppeppen..
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:45 schreef Gutz het volgende:
FUCKIN HELL
Kijk ik net naar buiten, zie ik dat het raampje van m'n auto nog stukje openstaat.. 't staat hier ook nog eens te regenen alsof dat god een blaasontsteking heeft.
Manmanman...
check: www.fearfm.nl voor wat ik luisterquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
maar wat voor hardstyle luister je dan?
(artiesten / titels...)
Hier ging het ook opeens storten.. en nu schijnt het zonnetjequote:Op woensdag 28 februari 2007 12:45 schreef Gutz het volgende:
FUCKIN HELL
Kijk ik net naar buiten, zie ik dat het raampje van m'n auto nog stukje openstaat.. 't staat hier ook nog eens te regenen alsof dat god een blaasontsteking heeft.
Manmanman...
Hier ondertussen ook weer volop zon...quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hier ging het ook opeens storten.. en nu schijnt het zonnetje
Een beetje.. aan mijn bureauquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:51 schreef Gutz het volgende:
Iedereen aan 't lunchen?
Ik vind het er niet heel smakelijk uit zien... Maar een Cup-A-Soup is meestal wel te doenquote:
[PUBmode] En nat... wat wil je nog meer! [/PUBmode]quote:
aan wat voor vragen moet ik dan denken?quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:55 schreef octopussy het volgende:
net gelunchedwe hebben weer de vragen des levens besproken onder het genot van boterhammetjes en glaasjes melk en sap.
over het krijgen van kinderen en de drang om je genen door te geven zodat de mensheid blijft voortbestaanquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
aan wat voor vragen moet ik dan denken?ik ga zelf pas over 30-40 minuutjes lunchen
WTF voor mensen werken daar?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:00 schreef octopussy het volgende:
[..]
over het krijgen van kinderen en de drang om je genen door te geven zodat de mensheid blijft voortbestaan![]()
en toen ging het ineens over necrofilie en ben ik maar weggegaan![]()
Hahaha, ik moet erom lachenquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:52 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik vind het er niet heel smakelijk uit zien... Maar een Cup-A-Soup is meestal wel te doen
[..]
[PUBmode] En nat... wat wil je nog meer! [/PUBmode]
en dat onderzoek gebruiken ze om het gebruiksgemak van de applicatie te verbeten?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:06 schreef mr_cucumber het volgende:
Ook maar eens melden weer, 'druk' bezig mensen te testen over een bestaande applicatie waar men veel mee werkt hier (leuk al die frustraties). Verder moest ik vanochtend weer verhuizen, want ze hebben nog steeds geen vaste werkplek voor me, beetje irritant (al ben ik wel gepromoveerd van 2 naar 3 monitors op mijn bureau nu)
Net even buiten gewandeld tijdens de lunch. Zonnetje begon te schijnen, al is het nog erg koud.
Uiteraard.... alleen de vraag is hoe..quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:06 schreef ReMcOrE het volgende:
@ octopussy: idd een heel hoogtepunt soort te horen, maar nu krijgen we wel een beetje raar beeld van je collega's
@ francis997: goed zoen tof van je baas
@ PieterBas: ga je de situatie nog uitbuiten?
naakt rondlopen en de webcam aanzetten voor onsquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Uiteraard.... alleen de vraag is hoe..
ik wilde gaan zeggen: lekker niks doen, uit je neus vreten en toch betaald krijgen, maar dat doen de meeste stagiaires al het grootste gedeelte van de dagquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:09 schreef octopussy het volgende:
[..]
naakt rondlopen en de webcam aanzetten voor ons![]()
Yup, problemen inventariseren, adviesrapportje schrijven met wat leuke grafiekjes en conclusies enzquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat onderzoek gebruiken ze om het gebruiksgemak van de applicatie te verbeten?ik ga over 25 minuten maar lunchen en darten
Heb ook een handleiding moeten schrijven..quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:12 schreef Fugie het volgende:
testen
Ik vertoon zwaar studieontwijkend gedrag trekjes nu ik aan het testen en handleiding schrijven ben
waarom sta je nog niet in de OP eigenlijk?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:11 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Yup, problemen inventariseren, adviesrapportje schrijven met wat leuke grafiekjes en conclusies enz
En dat dan weer voorleggen aan de mensen die het systeem beheren.
te sufquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb ook een handleiding moeten schrijven..
Is nog retemoeilijk ook als je het voor domme mensen moet maken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb ook een handleiding moeten schrijven..
komt nog een heleboel psychologie bij kijken..quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:23 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Is nog retemoeilijk ook als je het voor domme mensen moet maken.
ja, idd...heb ik ook gemerkt op mijn stage, moet je je gaan inleven in het denkniveau van die mensen...quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:23 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Is nog retemoeilijk ook als je het voor domme mensen moet maken.
Probeer het eens op zaterdagnacht te makenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, idd...heb ik ook gemerkt op mijn stage, moet je je gaan inleven in het denkniveau van die mensen...
(en nu snapt iedereen hem)![]()
The Boob Has Entered The Topic
Ga's terug naar ONZ joh!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
S&S is eigenlijk niet echt leuk.
hoiquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:29 schreef PieterBas het volgende:
Hallo Zosk :w
dat zal ik ook een keer doenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb ook een foto van me werkplek gemaakt...zal em vanavond uploaden![]()
Heb net de nieuwe computer gekregenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:47 schreef PieterBas het volgende:
Ik zal ook eens een foto maken van mijn werkplek
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:47 schreef PieterBas het volgende:
Ik zal ook eens een foto maken van mijn werkplek
pinkpopquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:06 schreef MichielPH het volgende:
Zeg Eveline, ben jij wel eens naar Pinkpop geweest?
Leg uitquote:
Ja, toevallig komen dit jaar veel van de band die ik leuk vind op pinkpop. Pas de laatste 2 jaar hebben ze een beetje leuke line/up.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:11 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Leg uit![]()
Je houdt wel naar die bands, zo te zien
ik ben luiquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom sta je nog niet in de OP eigenlijk?![]()
dit is een onderdeel van een grotere opdracht, men wil de verschillende websites veel visueler maken door gebruik van meer multimediazooi, daarvoor moet het huidige CMS aangepast worden en betere instructies komen voor de verschillende gebruikers hiervan, verder nog wat andere opdrachten zoals oa.een doelgroeponderzoek/sturing, en er moeten een berg nieuwe templates gebouwd worden.quote:en moet je nog meer doen op je stage, is dit een onderdeel ervan?
Dat ik over PP begon.quote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:17 schreef ReMcOrE het volgende:
kom ik net in de kantine, staat er zo'n grote warmhoudbak vol met gehaktballenik vragen waarom dat was, krijg je als antwoord: gewoon
dus naast de bammetjes heb ik nog lekker een broodje bal gegeten
Hebben wij elke donderdagquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:17 schreef ReMcOrE het volgende:
kom ik net in de kantine, staat er zo'n grote warmhoudbak vol met gehaktballenik vragen waarom dat was, krijg je als antwoord: gewoon
dus naast de bammetjes heb ik nog lekker een broodje bal gegeten
Dat kan wel kloppenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:20 schreef Gutz het volgende:
bored bored bored bored bored
neuh, komt wel goed, maar bedanktquote:
maar wij hebben geen echte kantine, waar je eten en drinken kunt kopen weet je welquote:
Pic's!quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:22 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
neuh, komt wel goed, maar bedankt
zit vanaf hier trouwens recht in een studentenhuis te kijken, zit een erg schattig meisje in het zonnetje voor haar raam een boek te lezen
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:27 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Zo eens kijken hoever de zoom van mijn telefoon komt
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:27 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Wel minder dat je met je rug naar de deur zitquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
het is helaas geen schattig meisje, maar wel mijn kantoor:
[afbeelding]
aan de linkerkant ziet u 2 tegenover elkaar geplaatste bureau's. de voortse (waar de bruine tas ligt) met de bedrijfslaptop is van mijn studiegenoot waar ik samen de scriptie mee schrijf, het bureau daar tegenaan is die van mij (met m'n laptop er ook op). achterin het kantoor (met al dat spul erop) en rechtsonder buiten de foto (even indenken) staat ook een bureau. normaal zitten hier de vertegenwoordigers, maar omdat die dus hele dag onderweg zijn, kunnen wij hier rustig onze gang gaan, er komt ook zo goed als niemand binnen![]()
![]()
Lucker, had ik dat maarquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Teije: daar zit mijn klasgenoot dus, ik zit met m'n gezicht naar de deur toe, ik zie iedereen aankomen en niemand kan op m'n scherm kijkenmaar omdat er zo goed als nooit iemand binnenkomt (we zitten ook op een kantoor achter een ander kantoor) maakt dat niet zoveel uit
en helaas is de zoom van mijn sony zo brak dat je alleen maar grote blokken pixels ziet..quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:27 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
metquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:41 schreef miss-scofield het volgende:
Ik zal vrijdag ook eens foto's maken van mijn lokaal.. met of zonder klas??
Dan moet je die bij mijn eens zien. Die is nog ergerquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:40 schreef lienelien het volgende:
wat een afgrijselijk saai kantoor.
Strak in het pak! nee gewoon casualquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:45 schreef Fugie het volgende:
Hoe zijn jullie trouwens gekleed op je stage![]()
Ik loop eigelijk alleen maar in pantalons + overhemd. Waarom weet ik niet maar zo lopen de meeste mensen hier die belangrijker zijn dan de administratie
Gewoon spijkerbroek en een trui of vest...quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:45 schreef Fugie het volgende:
Ik loop eigelijk alleen maar in pantalons + overhemd. Waarom weet ik niet maar zo lopen de meeste mensen hier die belangrijker zijn dan de administratie
Gewoon casualquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:45 schreef Fugie het volgende:
Gewoon casual, doen ze hier vrijwel allemaal.. Behalve de accountmanager loopt altijd in bak!quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:45 schreef Fugie het volgende:
Ik heb m'n huidige bureau en twee voorgaande werkplekken bij twee verschillende grote bedrijven als referentie....quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:58 schreef ReMcOrE het volgende:
@ lienelien + Xtreem: wat verwachten jullie dan? helemaal je eigen kantoor, volledig ingericht en van alle gemakken voorzien?
het is het trouwens gewoon casual wat iedereen draagt op kantoor, bij Center Parcs was het ietsje netter, dus gewoon broek (geen pantalon) met overhemd
Dat verwacht je toch wel minimaal als student zijnde ?!quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:58 schreef ReMcOrE het volgende:
@ lienelien + Xtreem: wat verwachten jullie dan? helemaal je eigen kantoor, volledig ingericht en van alle gemakken voorzien?
Nee, maar geen betonnen hok wat eruit ziet als een gevangenisquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:58 schreef ReMcOrE het volgende:
Duh... maar klopt wel met de eerste cijfers van zijn telefoon nummerquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:53 schreef MichielPH het volgende:
Zelfde als altijd, toevallig in casual overhemd.
Nerd-ik: die weerstandswaarde bestaat helemaal niet!
Zo he, ik ben wakker!quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:04 schreef Goover het volgende:
[..]
Duh... maar klopt wel met de eerste cijfers van zijn telefoon nummer
waarwelquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:05 schreef AversusZ het volgende:
Hoor net dat ze het internet hier gaan aanpassen dat je alleen nog maar op bepaalde sites kan komen en de rest niet toegangelijk is![]()
software-ontwikkelaar -> onbeperkte toegangquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:05 schreef AversusZ het volgende:
Hoor net dat ze het internet hier gaan aanpassen dat je alleen nog maar op bepaalde sites kan komen en de rest niet toegangelijk is![]()
Zou wel goed voor mij zijn hier..quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:05 schreef AversusZ het volgende:
restrictiesquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:05 schreef AversusZ het volgende:
Vaarwelquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:05 schreef AversusZ het volgende:
Voor welke stagiaire nou eigenlijk nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:07 schreef Goover het volgende:
[..]
Zou wel goed voor mij zijn hier..![]()
Vervelen zonder het internet? oh my god.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:07 schreef Goover het volgende:
[..]
Zou wel goed voor mij zijn hier..![]()
Mensen die zich WEL kunnen motiveren 24/7quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:08 schreef Gutz het volgende:
[..]
Voor welke stagiaire nou eigenlijk niet![]()
hoezo dat dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:09 schreef lienelien het volgende:
zo... ik zit hier vandaag t/m 19u..
we gaan vanavond met een groep van hier om 20u00 naar de film, en iedereen werkt gewoon door totdat we gaan.. ik dus ook maarquote:
mja SOGgen kan ver gaan hoor. Je gaat de gekste dingen doen als je geen Fok hebtquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:08 schreef Gutz het volgende:
[..]
Voor welke stagiaire nou eigenlijk niet![]()
van die verschijnselen heb ik nog geen last gelukkigquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:13 schreef octopussy het volgende:
[..]
mja SOGgen kan ver gaan hoor. Je gaat de gekste dingen doen als je geen Fok hebt![]()
sudoku's maken op de plee, recordtijden maken met mijnenveger, je desktop verbouwen, alle gifjes opzoeken op de computer, de sufste dingen opzoeken met google.
Het is leuk als je netwerk + internet plat ligt... wat je dan allemaal moet gaan doen..quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:13 schreef octopussy het volgende:
[..]
mja SOGgen kan ver gaan hoor. Je gaat de gekste dingen doen als je geen Fok hebt![]()
sudoku's maken op de plee, recordtijden maken met mijnenveger, je desktop verbouwen, alle gifjes opzoeken op de computer, de sufste dingen opzoeken met google.
films op 3xvooruitspoelen of lekker in de bios zitten is toch wel ff net wat andersquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
van die verschijnselen heb ik nog geen last gelukkig
@ lienelien: alsof je overdag niet genoeg films ziet
daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
films op 3xvooruitspoelen of lekker in de bios zitten is toch wel ff net wat anders
moet een goede film zijn, zelf (nog) niet gezienquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:19 schreef lienelien het volgende:
Letters from Iwa Jima
Woeiiii!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je staat weer tussen de actieven
haha.. ja en morgen ben ik ook weer weg, schiet niet op!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:24 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Jvvianen: heb al een tijdje geen posts meer van je gelezen, maar laatste topic was ook binnen 24 uur vol, waarvan het meeste ging over etenmaar heb je al besloten wat je gaat uitbesteden?
M'n vorige stagebedrijf heeft het net gekregen, nu ik er weg ben Als ik niet al die technische fora had kunnen bezoeken, was het me niet gelukt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
software-ontwikkelaar -> onbeperkte toegang
Heel slim, heel slimquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:46 schreef Teije het volgende:
Denk dat ik vandaag maar perongeluk wat te vroeg naar huis ga, me baas is er toch niet![]()
Doeg, ik nog een uurtjequote:Op woensdag 28 februari 2007 15:55 schreef francis997 het volgende:
zo, mijn stage weekje zit erop. Tot volgende week allemaal.
Dat is wel balen... Daarbij heb ik om 19:00 toch echt wel een behoorlijk luid knorrende maagquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
we gaan vanavond met een groep van hier om 20u00 naar de film, en iedereen werkt gewoon door totdat we gaan.. ik dus ook maar![]()
Mijn iPod is leeg =((quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:02 schreef octopussy het volgende:
* octopussy luistert nu naar fijne muziekjes op haar mp3speler![]()
ja.. ik nu al. Maar volgens mij gaan we rond 19u samen wat etenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat is wel balen... Daarbij heb ik om 19:00 toch echt wel een behoorlijk luid knorrende maag![]()
das niet eerlijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:55 schreef francis997 het volgende:
zo, mijn stage weekje zit erop. Tot volgende week allemaal.
Helemaal mee eensch, wij moeten gvd ook nog 1,5 dagquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
das niet eerlijkTot volgende week
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Helemaal mee eensch, wij moeten gvd ook nog 1,5 dag![]()
Kinderen voetbaltraining geven in een modderbadquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:14 schreef Damzkieee het volgende:
Nog wat boeiends doen dan vanavond anyone?
Hopen dat mijn toekomsige huisgenoten thuis zijn, ik wil foto's maken van mijn kamer...quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:14 schreef Damzkieee het volgende:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kinderen voetbaltraining geven in een modderbad![]()
![]()
Hehe minder, maar k ga niet voor mijn plezier een half dagje eerder weg.. moet naar ziekenhuis, krijg uitslag van de mri scan van mijn kniequote:
TV kijken... genoeg achter de PC gezeten vandaagquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:14 schreef Damzkieee het volgende:
dan heb je mijn hok nog niet gezienquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, maar geen betonnen hok wat eruit ziet als een gevangenis
Hier ziet het er wat wat gezelliger uit enzo.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:17 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
dan heb je mijn hok nog niet gezien![]()
Das nog kleiner als die foto van remco en zitten er met z'n 4en (4 stagaires)
![]()
Ook een hok áchter een kantoor van iemand.. .en ik MOET nog 5 maanden![]()
![]()
vandaag werk ik tot 21.00.....
(moet nog een gast ontvangen vanavond)... ben ook net pas begonnen
![]()
Tsja, jij zat te jennen met je BBB van de weekquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
iedereen hoeft nog maar zo kort... ik nog lang![]()
welke, deze?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Tsja, jij zat te jennen met je BBB van de week
zie al die videobandenquote:
Ja. Ik ken het.. en dan sport ik ook nog eens 3 keer in de week..quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:22 schreef octopussy het volgende:
nou nog een ruim uur en dan huiswaarts.![]()
ik ben helemaal vergeten dat het 20 min. geleden sultana tijd was![]()
vinden jullie het ook zo rot dat je 's avonds nog maar zo weinig vrije tijd hebt? Ik ben om 18.00 thuis, moet dan af en toe nog boodschappen doen en koken en dan eten en huishoudelijke taken. Voordat je 'klaar' bent is het 20.00 en heb je nog maar 3 uur voor het naar bed gaan![]()
Jaaaa, vind ik ook.. Sport dan ook nog 2 a 3 keer per week, is het helemaal snel voor bij.. Voordat je goed en wel lekker op de bank zit ga ik al weer naar boven om mijn nachtrust te pakkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:22 schreef octopussy het volgende:
vinden jullie het ook zo rot dat je 's avonds nog maar zo weinig vrije tijd hebt? Ik ben om 18.00 thuis, moet dan af en toe nog boodschappen doen en koken en dan eten en huishoudelijke taken. Voordat je 'klaar' bent is het 20.00 en heb je nog maar 3 uur voor het naar bed gaan![]()
Minder slapenquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:22 schreef octopussy het volgende:
Ben je helemaal gebroken joh, dat trek je ook niet....quote:
dvd's en digital sp's bedoel jequote:Op woensdag 28 februari 2007 16:22 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
zie al die videobandenmaar heb jij geen foto van je kantoortje dan?
Eet/slaap/niks doe zequote:Op woensdag 28 februari 2007 16:29 schreef Goover het volgende:
Ik ga nu naar huis, eten en slapen.. ik ben echt te moe....
ik ga er vanuit dat ik in de loop van de tijd ook wel wat minder slaap nodig heb. maar op het moment moet ik gewoon ontzettend wennen aan deze dagstructuur. Ik slaap op het moment sowieso niet echt goed, dus zit zoquote:
hoelang moet je reizen danquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:38 schreef Fugie het volgende:
Is wel gaar als je laat thuis bent en nog allerlei zut moet doen, meestal ben ik ook pas om half 9-9 uur klaar om wat ontspannends te doen. Zorg er wel voor dat ik in mijn toekomstige baan een te verwaarloze reistijd heb![]()
yup, klaar met inlezenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:26 schreef Jvvianen het volgende:
Hoe staat het bij jou? Klaar met inlezen?
3 kwartier trein + 2x15 minuten fietsenquote:
Oke lekker...quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
yup, klaar met inlezennu beginnen met uitwerken van de onderzoeksaanpak, een plan van aanpak maken (voor onzelf) en ook nog het 1e beeld van de organisatie afronden
16.00 was ik al vrijnu lekker gamen zo en vanavond voetbal kijken
quote:
Ohw? Hier is het droogquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:13 schreef Petrulli het volgende:
Een goedemorgen, het regent buiten.. dus ik zit vandaag met een relatieve natte broek op het werk
's Morgens? Eerder opstaan? Je bent knettergek! Ik doe het nog liever om 1u 's nachts dan dat ik dat 's morgens doe. Of ik laat het staan en hoop dat m'n huisgenoot het doet..quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:02 schreef Jvvianen het volgende:
Voor degenen die op zichzelf wonen, hoe doen jullie dat trouwens met de afwas enzo? ik heb daar 's avonds echt geen kracht meer voor dus ik sta een half uur eerder op om dat soort dingen te doen
Sommigen klaren me voor gek maar ik vind het wel leuk gevonden van mezelf
zit je zo erg in het ritme?quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:43 schreef Zosk het volgende:
mogguh, ik hoef pas om half 1 te beginnen dus ben te vroeg wakker![]()
Goedemorgenquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:15 schreef GlamourGirl het volgende:
GlamourGirl groet ook even: Good Morning!
katertjequote:Op donderdag 1 maart 2007 09:34 schreef n8 het volgende:
mogguh, ik begin vandaag rond 11 uur denk ik....
...gister feest gehad, en ik ben zooo brak!!!
wat voor feestje?quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:34 schreef n8 het volgende:
mogguh, ik begin vandaag rond 11 uur denk ik....
...gister feest gehad, en ik ben zooo brak!!!
ja, echt balen dat je zulke feesten hebt, waarop het zo gezellig isquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:42 schreef n8 het volgende:
hmmm t was weer zo'n mooi internationale studenten feestje, waaropaltijd te veel gedronken word!! Weer leuke mensen ontmoet, tsja, mijn leven hier is errug naar![]()
Nouja, leukquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:25 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen allemaal.
[..]
Was de film nog leuk?
Als ik tot 20:00 op stage had gezeten had ik uit frustratie wel een heel pak BBB kunnen wegwerken![]()
maar wel een goede film? met een goed verhaal?quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nouja, leuk
Lettters From Iwo Jiwa is niet bepaald leuk te noemen
quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, echt balen dat je zulke feesten hebt, waarop het zo gezellig is![]()
ff een heel eerlijk antwoord: we hebben eigenlijk nog bijna geen r*k uitgevoerdquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:48 schreef n8 het volgende:
[..]
je begrijpt precies wat ik bedoel!! heel vervelend!! maar ik ga zo eerst maar ff naar de bieb, ff wat boeken ophalen.... hoe staat t met jou scriptie? vordert het al? ik zit nog steeds te klungelen met m'n theoretisch kader (heel eerlijk: ik ben ook pas vorige week begonnen
)
Besluit je dat of denk je dat?quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:59 schreef Norro-tje het volgende:
goedemoregn iedereen, ben er weer vandaag , maar denkd at ik griep ga krijgen, niet dat er er tijd voor heb maar ja is niet anders.
hij denk het, besluit het wss niet omdat hij ook zegt dat hij de tijd er niet voor heeftquote:
Ja, ga eens wat doen ofzoquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ff een heel eerlijk antwoord: we hebben eigenlijk nog bijna geen r*k uitgevoerd3 boeken theorie doorgenomen en aantekeningen gemaakt, onderzoeksaanpak grofweg opgesteld (ga vandaag echt bezig met uitwerken
serieus!!!) en al een paar dingen over de organisatie op papier gezet, afdelingen/medewerkers en organigram
bedrijfscoach heeft deze week vakantie, hebben afgelopen 3 dagen alleen lopen kl*ten op internetvolgende week ff serieus om tafel gaan zitten, heel wat dingen vragen en dan z.s.m. het beeld van de organisatie afmaken en de onderzoeksaanpak helemaal uitwerken
dat ben ik dus vanaf vandaag ook serieus van plan, afspraken maken met bedrijfscoach en echt de organisatie leren kennen en het onderzoek opzettenquote:
Wij hebben toch eigenlijk ook allemaal geen tijd voor Fok!? Dus mss. dat z'n begeleider vindt dat hij er geen tijd voor heeft..quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij denk het, besluit het wss niet omdat hij ook zegt dat hij de tijd er niet voor heeft
Goede voornemens, nu de uitvoering nogquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat ben ik dus vanaf vandaag ook serieus van plan, afspraken maken met bedrijfscoach en echt de organisatie leren kennen en het onderzoek opzetten
offtopic: zonnetje komt er even lekker door hier
Hier gelukkig ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat ben ik dus vanaf vandaag ook serieus van plan, afspraken maken met bedrijfscoach en echt de organisatie leren kennen en het onderzoek opzetten
offtopic: zonnetje komt er even lekker door hier
good pointquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:05 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Wij hebben toch eigenlijk ook allemaal geen tijd voor Fok!? Dus mss. dat z'n begeleider vindt dat hij er geen tijd voor heeft..
straks niet schrikken van wat wij allemaal al gedaan hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goede voornemens, nu de uitvoering nog!
ik zit idd soms gewoon te wachten tot er wat gepost wordt waar ik op kan reagerenquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:13 schreef n8 het volgende:
haha Ik vroeg me al af waarom je zo snel reageerde op allesmaar ik doe t zelfde hoor,
k ga nu ff wat boekjes halen en naar me werk.... tot zo!!![]()
Is het zo ergquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zit idd soms gewoon te wachten tot er wat gepost wordt waar ik op kan reageren![]()
![]()
Heeeeeeeeeeeeerlijk werk idd.. SPSSquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:22 schreef GlamourGirl het volgende:
Ik mag mijn onderzoeksresultaten gaan ordenen en analyseren om ze vervolgens met SPSS te gaan verwerken. Wat is afstuderen toch een feest...
soms is het erg zo erg jahquote:
Jij komt er welquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
soms is het erg zo erg jahmaar heb deze week voor het eerst wat nuttigs gedaan
ik heb de voorkant en het titelblad gemaakt, en ben al bezig met inventariseren van wat in de onderzoeksaanpak moet komen
wss omdat ik nu niet mee hoef te helpen met dagelijkse dingen (niet midden in de 'actie' zitquote:
dus dat wordt morgen geen Fok! voor jou?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:35 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen allemaal!!
Hoe gaat het hier met iedereen?!
Ik ben vrijwel beter.. Nog wat slapjes, maar vandaag toch vrij. Dus morgen weer naar stage!
Moet surveilleren bij 4TL, saaaaaiii. Ze hebben kijk en luister examen morgen!
niks anders dan de rest hier ook heeftquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:41 schreef Sok41 het volgende:
Goedemorgen lui,
ik meld me hier als nieuw stage klant :p voor de komende 15 weken zal ik hier vaak zitten denk ik. Doe een stage voor mn ICT opleiding zo'n 40 uur per week en het is tot nu toe verrot saai.. 2 weken gehad nog maar.. oh oh dat word wat
Halloquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:35 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen allemaal!!
Hoe gaat het hier met iedereen?!
Ik ben vrijwel beter.. Nog wat slapjes, maar vandaag toch vrij. Dus morgen weer naar stage!
Moet surveilleren bij 4TL, saaaaaiii. Ze hebben kijk en luister examen morgen!
Welkomquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:41 schreef Sok41 het volgende:
Goedemorgen lui,
ik meld me hier als nieuw stage klant :p voor de komende 15 weken zal ik hier vaak zitten denk ik. Doe een stage voor mn ICT opleiding zo'n 40 uur per week en het is tot nu toe verrot saai.. 2 weken gehad nog maar.. oh oh dat word wat
Jawel, alleen niet non-stopquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus dat wordt morgen geen Fok! voor jou?hier alles goed hoor, eindelijk nuttig bezig deze week, het begin is er
have fun met de vrije dag vandaag
Haha, gelukkig geef ik Nederlands, en zal dat probleem niet komen! Alleen zou het een Belg kunnen zijn, maar dat is niet zo!quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hallo
Goed om te horen dat je weer beter bent.. Kijk en luisterexamens
..
Engels luistertoets.. met een Schot... er was niks van te verstaan..![]()
over de nieuwste film of dvd-release ofzo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:46 schreef lienelien het volgende:
zo, lienelien gaat een item over harry potter bouwen
Nee, gewoon, over de eerste. Niets nieuws aan, des te ergerquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
over de nieuwste film of dvd-release ofzo?
wat is daar voor item over te maken dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, gewoon, over de eerste. Niets nieuws aan, des te erger
Warner Bros. beslist welke films wij gebruiken per week, dus we kunnen er weinig aan doen![]()
Gewoon net zoals over iedere andere film.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat is daar voor item over te maken dan?
@ Sok41: sterkte dan maarhopen dat allemaal goed uit gaat pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |