Hahaha, ik moet erom lachenquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:52 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik vind het er niet heel smakelijk uit zien... Maar een Cup-A-Soup is meestal wel te doen
[..]
[PUBmode] En nat... wat wil je nog meer! [/PUBmode]
en dat onderzoek gebruiken ze om het gebruiksgemak van de applicatie te verbeten?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:06 schreef mr_cucumber het volgende:
Ook maar eens melden weer, 'druk' bezig mensen te testen over een bestaande applicatie waar men veel mee werkt hier (leuk al die frustraties). Verder moest ik vanochtend weer verhuizen, want ze hebben nog steeds geen vaste werkplek voor me, beetje irritant (al ben ik wel gepromoveerd van 2 naar 3 monitors op mijn bureau nu)
Net even buiten gewandeld tijdens de lunch. Zonnetje begon te schijnen, al is het nog erg koud.
Uiteraard.... alleen de vraag is hoe..quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:06 schreef ReMcOrE het volgende:
@ octopussy: idd een heel hoogtepunt soort te horen, maar nu krijgen we wel een beetje raar beeld van je collega's
@ francis997: goed zoen tof van je baas
@ PieterBas: ga je de situatie nog uitbuiten?
naakt rondlopen en de webcam aanzetten voor onsquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Uiteraard.... alleen de vraag is hoe..
ik wilde gaan zeggen: lekker niks doen, uit je neus vreten en toch betaald krijgen, maar dat doen de meeste stagiaires al het grootste gedeelte van de dagquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:09 schreef octopussy het volgende:
[..]
naakt rondlopen en de webcam aanzetten voor ons![]()
Yup, problemen inventariseren, adviesrapportje schrijven met wat leuke grafiekjes en conclusies enzquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat onderzoek gebruiken ze om het gebruiksgemak van de applicatie te verbeten?ik ga over 25 minuten maar lunchen en darten
Heb ook een handleiding moeten schrijven..quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:12 schreef Fugie het volgende:
testen
Ik vertoon zwaar studieontwijkend gedrag trekjes nu ik aan het testen en handleiding schrijven ben
waarom sta je nog niet in de OP eigenlijk?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:11 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Yup, problemen inventariseren, adviesrapportje schrijven met wat leuke grafiekjes en conclusies enz
En dat dan weer voorleggen aan de mensen die het systeem beheren.
te sufquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb ook een handleiding moeten schrijven..
Is nog retemoeilijk ook als je het voor domme mensen moet maken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb ook een handleiding moeten schrijven..
komt nog een heleboel psychologie bij kijken..quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:23 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Is nog retemoeilijk ook als je het voor domme mensen moet maken.
ja, idd...heb ik ook gemerkt op mijn stage, moet je je gaan inleven in het denkniveau van die mensen...quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:23 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Is nog retemoeilijk ook als je het voor domme mensen moet maken.
Probeer het eens op zaterdagnacht te makenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, idd...heb ik ook gemerkt op mijn stage, moet je je gaan inleven in het denkniveau van die mensen...
(en nu snapt iedereen hem)![]()
The Boob Has Entered The Topic
Ga's terug naar ONZ joh!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
S&S is eigenlijk niet echt leuk.
hoiquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:29 schreef PieterBas het volgende:
Hallo Zosk :w
dat zal ik ook een keer doenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb ook een foto van me werkplek gemaakt...zal em vanavond uploaden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |