Duh... maar klopt wel met de eerste cijfers van zijn telefoon nummerquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:53 schreef MichielPH het volgende:
Zelfde als altijd, toevallig in casual overhemd.
Nerd-ik: die weerstandswaarde bestaat helemaal niet!
Zo he, ik ben wakker!quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:04 schreef Goover het volgende:
[..]
Duh... maar klopt wel met de eerste cijfers van zijn telefoon nummer
waarwelquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:05 schreef AversusZ het volgende:
Hoor net dat ze het internet hier gaan aanpassen dat je alleen nog maar op bepaalde sites kan komen en de rest niet toegangelijk is![]()
software-ontwikkelaar -> onbeperkte toegangquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:05 schreef AversusZ het volgende:
Hoor net dat ze het internet hier gaan aanpassen dat je alleen nog maar op bepaalde sites kan komen en de rest niet toegangelijk is![]()
Zou wel goed voor mij zijn hier..quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:05 schreef AversusZ het volgende:
restrictiesquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:05 schreef AversusZ het volgende:
Vaarwelquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:05 schreef AversusZ het volgende:
Voor welke stagiaire nou eigenlijk nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:07 schreef Goover het volgende:
[..]
Zou wel goed voor mij zijn hier..![]()
Vervelen zonder het internet? oh my god.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:07 schreef Goover het volgende:
[..]
Zou wel goed voor mij zijn hier..![]()
Mensen die zich WEL kunnen motiveren 24/7quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:08 schreef Gutz het volgende:
[..]
Voor welke stagiaire nou eigenlijk niet![]()
hoezo dat dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:09 schreef lienelien het volgende:
zo... ik zit hier vandaag t/m 19u..
we gaan vanavond met een groep van hier om 20u00 naar de film, en iedereen werkt gewoon door totdat we gaan.. ik dus ook maarquote:
mja SOGgen kan ver gaan hoor. Je gaat de gekste dingen doen als je geen Fok hebtquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:08 schreef Gutz het volgende:
[..]
Voor welke stagiaire nou eigenlijk niet![]()
van die verschijnselen heb ik nog geen last gelukkigquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:13 schreef octopussy het volgende:
[..]
mja SOGgen kan ver gaan hoor. Je gaat de gekste dingen doen als je geen Fok hebt![]()
sudoku's maken op de plee, recordtijden maken met mijnenveger, je desktop verbouwen, alle gifjes opzoeken op de computer, de sufste dingen opzoeken met google.
Het is leuk als je netwerk + internet plat ligt... wat je dan allemaal moet gaan doen..quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:13 schreef octopussy het volgende:
[..]
mja SOGgen kan ver gaan hoor. Je gaat de gekste dingen doen als je geen Fok hebt![]()
sudoku's maken op de plee, recordtijden maken met mijnenveger, je desktop verbouwen, alle gifjes opzoeken op de computer, de sufste dingen opzoeken met google.
films op 3xvooruitspoelen of lekker in de bios zitten is toch wel ff net wat andersquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
van die verschijnselen heb ik nog geen last gelukkig
@ lienelien: alsof je overdag niet genoeg films ziet
daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
films op 3xvooruitspoelen of lekker in de bios zitten is toch wel ff net wat anders
moet een goede film zijn, zelf (nog) niet gezienquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:19 schreef lienelien het volgende:
Letters from Iwa Jima
Woeiiii!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je staat weer tussen de actieven
haha.. ja en morgen ben ik ook weer weg, schiet niet op!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:24 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Jvvianen: heb al een tijdje geen posts meer van je gelezen, maar laatste topic was ook binnen 24 uur vol, waarvan het meeste ging over etenmaar heb je al besloten wat je gaat uitbesteden?
M'n vorige stagebedrijf heeft het net gekregen, nu ik er weg ben Als ik niet al die technische fora had kunnen bezoeken, was het me niet gelukt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
software-ontwikkelaar -> onbeperkte toegang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |