zie al die videobandenquote:
Ja. Ik ken het.. en dan sport ik ook nog eens 3 keer in de week..quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:22 schreef octopussy het volgende:
nou nog een ruim uur en dan huiswaarts.![]()
ik ben helemaal vergeten dat het 20 min. geleden sultana tijd was![]()
vinden jullie het ook zo rot dat je 's avonds nog maar zo weinig vrije tijd hebt? Ik ben om 18.00 thuis, moet dan af en toe nog boodschappen doen en koken en dan eten en huishoudelijke taken. Voordat je 'klaar' bent is het 20.00 en heb je nog maar 3 uur voor het naar bed gaan![]()
Jaaaa, vind ik ook.. Sport dan ook nog 2 a 3 keer per week, is het helemaal snel voor bij.. Voordat je goed en wel lekker op de bank zit ga ik al weer naar boven om mijn nachtrust te pakkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:22 schreef octopussy het volgende:
vinden jullie het ook zo rot dat je 's avonds nog maar zo weinig vrije tijd hebt? Ik ben om 18.00 thuis, moet dan af en toe nog boodschappen doen en koken en dan eten en huishoudelijke taken. Voordat je 'klaar' bent is het 20.00 en heb je nog maar 3 uur voor het naar bed gaan![]()
Minder slapenquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:22 schreef octopussy het volgende:
Ben je helemaal gebroken joh, dat trek je ook niet....quote:
dvd's en digital sp's bedoel jequote:Op woensdag 28 februari 2007 16:22 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
zie al die videobandenmaar heb jij geen foto van je kantoortje dan?
Eet/slaap/niks doe zequote:Op woensdag 28 februari 2007 16:29 schreef Goover het volgende:
Ik ga nu naar huis, eten en slapen.. ik ben echt te moe....
ik ga er vanuit dat ik in de loop van de tijd ook wel wat minder slaap nodig heb. maar op het moment moet ik gewoon ontzettend wennen aan deze dagstructuur. Ik slaap op het moment sowieso niet echt goed, dus zit zoquote:
hoelang moet je reizen danquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:38 schreef Fugie het volgende:
Is wel gaar als je laat thuis bent en nog allerlei zut moet doen, meestal ben ik ook pas om half 9-9 uur klaar om wat ontspannends te doen. Zorg er wel voor dat ik in mijn toekomstige baan een te verwaarloze reistijd heb![]()
yup, klaar met inlezenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:26 schreef Jvvianen het volgende:
Hoe staat het bij jou? Klaar met inlezen?
3 kwartier trein + 2x15 minuten fietsenquote:
Oke lekker...quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
yup, klaar met inlezennu beginnen met uitwerken van de onderzoeksaanpak, een plan van aanpak maken (voor onzelf) en ook nog het 1e beeld van de organisatie afronden
16.00 was ik al vrijnu lekker gamen zo en vanavond voetbal kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |