Valt wel mee.quote:
Weet niet, hij heeft iets met z'n schouder maar is voor de rest gewoon normaal.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ow, ik zie 'm nu in beeld.
Het lijkt mij een mongooltje, dus dan kan ie er niets aan doen
Nouja, ander onderwerp fdan maarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet, hij heeft iets met z'n schouder maar is voor de rest gewoon normaal.
bijna allequote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:36 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ga met alle mannen mee naar bed..![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:37 schreef Toad het volgende:
truste allemaal![]()
ik blijf voorlopig nog even...
ik dacht al, ff spammen op lichtsnel en komt sirolf wel langs...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook.
Slapen doe ik wel als het daar tijd voor is, en da's nu nog niet.
Ik vind er weinig aan. Beetje het zelfde als in de ochtend, herhalingsoefening met de zelfde 'grappen', de zelfde jingles (maar de jungle is leuk!), de zelfde blik bejaarden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:37 schreef D.Rose het volgende:
Zit iedereen zo hoog op te geven over NachteGiel, begint het, gaan ze allemaal naar bed
IK ga dan ook lekker in bed tv kijken..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:37 schreef D.Rose het volgende:
Zit iedereen zo hoog op te geven over NachteGiel, begint het, gaan ze allemaal naar bed
En ik danquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:40 schreef Toad het volgende:
[..]
ik dacht al, ff spammen op lichtsnel en komt sirolf wel langs...![]()
Ik negeer 'm altijd in de ochtendquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind er weinig aan. Beetje het zelfde als in de ochtend, herhalingsoefening met de zelfde 'grappen', de zelfde jingles (maar de jungle is leuk!), de zelfde blik bejaarden.
Truste allemaal!![]()
Daar heb ik toch niets aanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:41 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
IK ga dan ook lekker in bed tv kijken..![]()
BOEIEN!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:52 schreef Siegfried het volgende:
Wat maakt t oet as veer kapot goan?
NIKS
Dat was SC vast zelfquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:06 schreef Toad het volgende:
Is al achterhaalt wie tijdens de serious request heeft gesmst dat sunchaser op ijsmeis.rar zat te fappen?
Ach, bij Nachtegiel kijk ik nergens meer van opquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:11 schreef biggetje het volgende:
god wat irritant die poppen en die stemmen en alles
Als vrouw zijnde heb jij meer behoefte aan mannelijk gehijg?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:17 schreef biggetje het volgende:
[..]
ik ben wel klaar met al dat vrouwelijk gehijg![]()
Ze zit echt in een vage trip.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:17 schreef biggetje het volgende:
[..]
ik ben wel klaar met al dat vrouwelijk gehijg![]()
Bel jij anders maar om die trend van ranzige wijven te doorbreken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:19 schreef Suuz_ het volgende:
gatverdamme volgens mij is het een super ranzig wijf!
bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde heb jij meer behoefte aan mannelijk gehijg?![]()
de lijn is bezetquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bel jij anders maar om die trend van ranzige wijven te doorbreken.![]()
Ik kan goed hijgen op zijn Duits...'jaah bootsjuunge'quote:
live laat pijpen? for real?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:21 schreef Asskicker14 het volgende:
LOL. Dit gaat weer een beetje lijken op de ouderwetse Giel die zich live laat pijpen en Mein Kampf zijn favoriete boek vindt.
Kon je geen beter excuus bedenken, alsof er tientallen luisteraars naar Giel's radioshow om half 3 's nachts bellen. Ik denk van niet.quote:
Ja...volgens mij heeft hij ooit ook drugs genomen tijdens een radioshow maar dat is niet zo bijzonder meer sinds dat op TV wordt gedaan bij Spuiten en Slikken.quote:
ook op z,n Italiaans, dat trekt me juist zo aanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik kan goed hijgen op zijn Duits...'jaah bootsjuunge'![]()
Niet OOIT... regelmatig! Hij had een dopeshow, waarin ie altijd een drug uitprobeerdequote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja...volgens mij heeft hij ooit ook drugs genomen tijdens een radioshow maar dat is niet zo bijzonder meer sinds dat op TV wordt gedaan bij Spuiten en Slikken.![]()
altijd beter dan wat nu weer te horen is!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:38 schreef broer het volgende:
Muziek, biggetje? Wat dacht je van het onderwerp!? Het gaat over varkens!
Laat ik dan ook maar eens gaan...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:16 schreef biggetje het volgende:
* biggetje volgt toad en daarmee velen voor hem op en gaat ook slapen![]()
'quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:57 schreef B.A.Trix het volgende:
Houden jullie die smsbalk wel goed in de gaten..Verwacht wel iets te zien morgen hè!
![]()
Ik heb er een heleboel gezien, maar weet niet welke van jou wasquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:38 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
'
Niemand heeft dus het smsje van mij gezien??![]()
Ik was zo slim om mijn nick erbij te zetten..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb er een heleboel gezien, maar weet niet welke van jou was
Ah, zoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:20 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik was zo slim om mijn nick erbij te zetten..![]()
Ja hoor, lekker creatief.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:49 schreef D.Rose het volgende:
Is er iemand die het gitaarmuziek-item van Zoey kan waarderen?
het ene nummer is wat beter gelukt dan de andere, maar ik kan er altijd wel om glimlachenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:49 schreef D.Rose het volgende:
Is er iemand die het gitaarmuziek-item van Zoey kan waarderen?
Siemequote:Op zaterdag 24 februari 2007 07:32 schreef Sjimmie het volgende:
En ik ga weer, naar bed
Leuke show, foto's volgen nog
Was 'ie er weer al...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:25 schreef Sirolf het volgende:Sunchaser (23 februari 2007, Ekstra Weekend)
Dank je, maar ik krijg er dan ook vet voor betaald!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:56 schreef Impry het volgende:
Programma vanaf Noordpool met 3FM-deejayGoed bezig Hans
Hoeveel badeenden schuift dat?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank je, maar ik krijg er dan ook vet voor betaald!![]()
als er meer AZjes komen heb je natuurlijk meer badeenden nodigquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hoeveel badeenden schuift dat?
quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:29 schreef borisz het volgende:
als er meer AZjes komen heb je natuurlijk meer badeenden nodig![]()
en toen gingen we naar KXquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Zero.![]()
Aardige versie van Stan (Eminem) met Elton John nu op 3FM..
Zeker ja!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:09 schreef -Hans- het volgende:Aardige versie van Stan (Eminem) met Elton John nu op 3FM..
Luister je nog steeds naar KX? Ik moet eerlijk zeggen dat MinistryOfBeats met Edwin Diergaarde wel te doen is. Lekkere dance platen. Power 2 the people!quote:
She's Madonna is toch tof om door de IKEA te horenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik heb de hele dag Ikea radio moeten horen, op zich wel fijn, alhoewel elk uur een plaat van Robbie Williiams wel erg veel is
Feel, Angels, Revolution etcquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
She's Madonna is toch tof om door de IKEA te horen
Zal wel Feel zijn geweest, vermoed ik zo.
Nee, dat was daarstraks, na Eminem kwamen de Fruittella's en ik had geen zin om op te staan om een teiltje te pakkenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Luister je nog steeds naar KX? Ik moet eerlijk zeggen dat MinistryOfBeats met Edwin Diergaarde wel te doen is. Lekkere dance platen. Power 2 the people!![]()
Revolution is wel tofquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Feel, Angels, Revolution etc
Nu heb ik zin in een fruitella, die mierzoete plaksnoepjes waar je zo ADHD van wordt. Bedankt D.Rosequote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, dat was daarstraks, na Eminem kwamen de Fruittella's en ik had geen zin om op te staan om een teiltje te pakken
Graag gedaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een fruitella, die mierzoete plaksnoepjes waar je zo ADHD van wordt. Bedankt D.Rose
Heeft ikea een eigen radio dan ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:16 schreef borisz het volgende:
ikea radio dat is net zo erg als saai radio
Okay D.Rose.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, dat was daarstraks, na Eminem kwamen de Fruittella's en ik had geen zin om op te staan om een teiltje te pakken
o ja, 'hier' weet men misschien nog niet dat ik in augustus uitbreiding van het gezin verwachtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:29 schreef borisz het volgende:
[..]
als er meer AZjes komen heb je natuurlijk meer badeenden nodig![]()
dank jequote:
uitgerekende datum is 2 augustus, dus dat gaat niet gebeurenquote:Op zondag 25 februari 2007 10:43 schreef Impry het volgende:
Ah, wist ik ook nog nietGefeliciteerd!
En laat 'het' gewoon op de wereld komen op 1 sept, dan heb ik ook weer een geboortemaatje erbij
Aj, dan zit het er waarschijnlijk niet in neequote:Op zondag 25 februari 2007 10:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
uitgerekende datum is 2 augustus, dus dat gaat niet gebeuren
Van harte! tof zegquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, 'hier' weet men misschien nog niet dat ik in augustus uitbreiding van het gezin verwacht
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, 'hier' weet men misschien nog niet dat ik in augustus uitbreiding van het gezin verwacht
Mijn verjaardag!quote:Op zondag 25 februari 2007 10:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
uitgerekende datum is 2 augustus, dus dat gaat niet gebeuren
"hier" niet neequote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens mij geil je op al wat mannelijk is en bij 3FM werktquote:Op zondag 25 februari 2007 15:32 schreef Rhanna het volgende:
Ik hou van Bart. Oke, ik hou gewoon van 3fm
Ze draaien gewoon wat er op hun playlist staat hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 15:59 schreef Rhanna het volgende:
Juust.
Ik hou gewoon van sommigen vanwege de muziek die ze draaien
Preciesquote:Op zondag 25 februari 2007 16:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het origineel van Supertramp - Breakfast in America is echt zoveel beter.
Bart nietquote:Op zondag 25 februari 2007 16:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze draaien gewoon wat er op hun playlist staat hoor
Daarbij vind ik 'houden van' nogal overdreven klinken
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
later als je groot bent snap je het vast wel![]()
Was vorige week veel leukerquote:Op zondag 25 februari 2007 17:52 schreef -Hans- het volgende:
Ze gaan weer met twee Chinese restaurants bellen.
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/196743quote:Op zondag 25 februari 2007 17:59 schreef Rhanna het volgende:
Kan ik nog ergens de lingo aflevering zien van Giel, Sander en Gerard? Ik zoek m al tijden, maar ik kan m nergens vinden...
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Groot is relatief
Ik bedoel als je wat ouder (dan 14, 15, 16) bent
D. Rose, valt me op dat je idd. wel 'ns wat zuur reageert. Volgens mij ben je best een aardige gozer, dus laten we het gezellig houden in deze vrolijke topicreeks.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:29 schreef Rhanna het volgende:
[..]dat is al lang geleden. Bashpikkie.
Goed ideequote:Op zondag 25 februari 2007 19:21 schreef borisz het volgende:
we moeten is een 3fm fok meet houden bij veenstra veenstra
tuurlijkquote:Op zondag 25 februari 2007 19:23 schreef Toad het volgende:
[..]
Goed idee. Bij topic #100 ofzo. Alleen weet ik niet of Veenstra Veenstra dat zelf leuk vindt.
Ach, zuur is relatief zullen we maar zeggenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:15 schreef Toad het volgende:
[..]
D. Rose, valt me op dat je idd. wel 'ns wat zuur reageert.
ben ik blij dat ik de hele dag druk ben met veel dingenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Oja, alvast een waarschuwing want morgen is het Di-rect dag op 3FM... Dus bij Giel zijn ze te horen en ze blijven zeker tot en met de Coen en Sander show..
Tja, het stond aan, tot ze 'euri' zeiden dusquote:Op zondag 25 februari 2007 23:42 schreef borisz het volgende:
geen veenstra veenstra. De EO uitzendingen sla ik meestal over
ik heb de radio al uit staan. Giel zal de rest van de uitzending wel weer aan xquote:
Ik heb eigenlijk nog weinig diret gehoordquote:Op maandag 26 februari 2007 08:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb de radio al uit staan. Giel zal de rest van de uitzending wel weer aan xfactor
besteden.
Toch de beste single van hun tot nu toe in hun loopbaanquote:
http://astriddejong.nl/page/log/43659/Spugen+als+een+lamaquote:Spugen als een lama
Waarom ik al weken altijd een plastic zakje in mijn jaszak heb... Waarom er een roze plastic bakje naast mijn bed staat... Waarom ik mijn streefgewicht wel kan vergeten... Waarom ik me niet bepaald verheug op 18 september.... Waarom Seska een romper draagt met de tekst 'Ik word zusje!'
Wat leuk voor Astrid!quote:Op maandag 26 februari 2007 14:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://astriddejong.nl/page/log/43659/Spugen+als+een+lama
Was een ideaal moment om ff koffie te halen, bij te praten met collega's en via een omweg weer naar m'n plek terug te lopenquote:Op maandag 26 februari 2007 13:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
hehe, je valt in met het livenummer..
ik ga denk ik maar een cdtje opzetten..
Ik las het op een van de vorige pagina's AZ. Van harte gefeliciteerdquote:Op maandag 26 februari 2007 14:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat leuk voor Astrid!
Straks moet ik zelf naar de verloskundige, eens luisteren hoe het met de kleine gaat
ik krijg echt jeuk van die gastenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:14 schreef B.A.Trix het volgende:
Wat een drukte "hier" met die di-rect dag..![]()
op een di-rect dag ben je niet zo kritischquote:Op maandag 26 februari 2007 18:10 schreef Toad het volgende:
Wooooo we found loveeeeeeeeeeeee
So don't fight it!
Live is a rollercoaster, just gotta ride it.
Stiekem wel een leuk nummer....![]()
Aan de hand van dit topic:quote:Op maandag 26 februari 2007 18:23 schreef FOKradio het volgende:
Iemand nog vragen aan Michiel voor vanavond?
+10 waarheid als een koequote:Op maandag 26 februari 2007 19:01 schreef SlideAway het volgende:
Belachelijk dat een band als Direct zoveel steun krijgt op 3fm. Die gasten hebben geld en mensen zat, laten ze het uitzoeken. 3fm hoort te ontdekken, niet 10 km achteraan te lopen. Er zijn zoveel Nederlandse bands die zoveel beter zijn en zoveel meer te melden hebben, gemiste kans.
ik vond hem zojuist mooier, zie je de overkant beterquote:Op maandag 26 februari 2007 19:05 schreef Seraphina het volgende:
Heej de cam staat weer mooi!
Dat dus.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:01 schreef SlideAway het volgende:
Belachelijk dat een band als Direct zoveel steun krijgt op 3fm. Die gasten hebben geld en mensen zat, laten ze het uitzoeken. 3fm hoort te ontdekken, niet 10 km achteraan te lopen. Er zijn zoveel Nederlandse bands die zoveel beter zijn en zoveel meer te melden hebben, gemiste kans.
dan vraag ik het hier welquote:Op maandag 26 februari 2007 18:23 schreef FOKradio het volgende:
Iemand nog vragen aan Michiel voor vanavond?
Vast nietquote:Op maandag 26 februari 2007 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Maricha is scherp in beeld (Y) Maar... Hoop niet dat de mensen van Di-rect meelezen wat wij hier schrijven.
Ik hoop van wel, Directquote:Op maandag 26 februari 2007 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Maricha is scherp in beeld (Y) Maar... Hoop niet dat de mensen van Di-rect meelezen wat wij hier schrijven.
nee hoor, welke man wil uberhaupt zulke kaarten winnen ?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:33 schreef D.Rose het volgende:
Wel toevallig dat het allemaal meisjes zijn die de kaartjes gewonnen hebben
Ikquote:Op maandag 26 februari 2007 19:34 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
nee hoor, welke man wil uberhaupt zulke kaarten winnen ?
Ik heb Bones in de Tiga uitvoering ook niet meer gehoordquote:Op maandag 26 februari 2007 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Michiel de originele versie van Justin Timberlake - What Goes Around... Comes Around is prima, maar zou je ook eens de Junky XL versie kunnen draaien? die is volgens mij ook prima te doen.
Me2, het is bij 1x gebleven tijdens de show van Rudy.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb Bones in de Tiga uitvoering ook niet meer gehoord
Preciesquote:Op maandag 26 februari 2007 19:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2, het is bij 1x gebleven tijdens de show van Rudy.![]()
Vanochtend werden er ook vragen van luisteraars gesteld. Allemaal meisjes.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:33 schreef D.Rose het volgende:
Wel toevallig dat het allemaal meisjes zijn die de kaartjes gewonnen hebben
Ja, maar dat ging om Di-rect, dit ging om de studio bezoekenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanochtend werden er ook vragen van luisteraars gesteld. Allemaal meisjes.
Daar staat ze zelf ookquote:Op maandag 26 februari 2007 19:46 schreef -Hans- het volgende:
MARISJ JE KAN NU FOK!KEN!! DI-RECT MENSEN STAAN NU TOCH OP DE GANG
Die's leuk he!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:49 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf pakt de CD van Mika er even bij.
Ze staan op de gang, da's ver weg genoegquote:Op maandag 26 februari 2007 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, zou graag horen wanneer die gasten van Di-rect moven.![]()
journaalquote:Op maandag 26 februari 2007 20:11 schreef ChatGirl het volgende:
Waar is iedereen?
Ik moest ff een topic openenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:11 schreef ChatGirl het volgende:
Waar is iedereen?
Heb je netjes gestemd?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:18 schreef ChatGirl het volgende:
@ D.Rose : Peugeot
Dat ook nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |