Vast nietquote:Op maandag 26 februari 2007 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Maricha is scherp in beeld (Y) Maar... Hoop niet dat de mensen van Di-rect meelezen wat wij hier schrijven.

Ik hoop van wel, Directquote:Op maandag 26 februari 2007 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Maricha is scherp in beeld (Y) Maar... Hoop niet dat de mensen van Di-rect meelezen wat wij hier schrijven.

nee hoor, welke man wil uberhaupt zulke kaarten winnen ?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:33 schreef D.Rose het volgende:
Wel toevallig dat het allemaal meisjes zijn die de kaartjes gewonnen hebben

Ikquote:Op maandag 26 februari 2007 19:34 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
nee hoor, welke man wil uberhaupt zulke kaarten winnen ?

Ik heb Bones in de Tiga uitvoering ook niet meer gehoordquote:Op maandag 26 februari 2007 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Michiel de originele versie van Justin Timberlake - What Goes Around... Comes Around is prima, maar zou je ook eens de Junky XL versie kunnen draaien? die is volgens mij ook prima te doen.

Me2, het is bij 1x gebleven tijdens de show van Rudy.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb Bones in de Tiga uitvoering ook niet meer gehoord

Preciesquote:Op maandag 26 februari 2007 19:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2, het is bij 1x gebleven tijdens de show van Rudy.![]()

Vanochtend werden er ook vragen van luisteraars gesteld. Allemaal meisjes.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:33 schreef D.Rose het volgende:
Wel toevallig dat het allemaal meisjes zijn die de kaartjes gewonnen hebben

Ja, maar dat ging om Di-rect, dit ging om de studio bezoekenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanochtend werden er ook vragen van luisteraars gesteld. Allemaal meisjes.

Daar staat ze zelf ookquote:Op maandag 26 februari 2007 19:46 schreef -Hans- het volgende:
MARISJ JE KAN NU FOK!KEN!! DI-RECT MENSEN STAAN NU TOCH OP DE GANG

Die's leuk he!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:49 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf pakt de CD van Mika er even bij.

Ze staan op de gang, da's ver weg genoegquote:Op maandag 26 februari 2007 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, zou graag horen wanneer die gasten van Di-rect moven.![]()

journaalquote:Op maandag 26 februari 2007 20:11 schreef ChatGirl het volgende:
Waar is iedereen?

Ik moest ff een topic openenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:11 schreef ChatGirl het volgende:
Waar is iedereen?

Heb je netjes gestemd?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:18 schreef ChatGirl het volgende:
@ D.Rose : Peugeot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |