Dank je, maar ik krijg er dan ook vet voor betaald!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:56 schreef Impry het volgende:
Programma vanaf Noordpool met 3FM-deejayGoed bezig Hans
Hoeveel badeenden schuift dat?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank je, maar ik krijg er dan ook vet voor betaald!![]()
als er meer AZjes komen heb je natuurlijk meer badeenden nodigquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hoeveel badeenden schuift dat?
quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:29 schreef borisz het volgende:
als er meer AZjes komen heb je natuurlijk meer badeenden nodig![]()
en toen gingen we naar KXquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Zero.![]()
Aardige versie van Stan (Eminem) met Elton John nu op 3FM..
Zeker ja!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:09 schreef -Hans- het volgende:Aardige versie van Stan (Eminem) met Elton John nu op 3FM..
Luister je nog steeds naar KX? Ik moet eerlijk zeggen dat MinistryOfBeats met Edwin Diergaarde wel te doen is. Lekkere dance platen. Power 2 the people!quote:
She's Madonna is toch tof om door de IKEA te horenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik heb de hele dag Ikea radio moeten horen, op zich wel fijn, alhoewel elk uur een plaat van Robbie Williiams wel erg veel is
Feel, Angels, Revolution etcquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
She's Madonna is toch tof om door de IKEA te horen
Zal wel Feel zijn geweest, vermoed ik zo.
Nee, dat was daarstraks, na Eminem kwamen de Fruittella's en ik had geen zin om op te staan om een teiltje te pakkenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Luister je nog steeds naar KX? Ik moet eerlijk zeggen dat MinistryOfBeats met Edwin Diergaarde wel te doen is. Lekkere dance platen. Power 2 the people!![]()
Revolution is wel tofquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Feel, Angels, Revolution etc
Nu heb ik zin in een fruitella, die mierzoete plaksnoepjes waar je zo ADHD van wordt. Bedankt D.Rosequote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, dat was daarstraks, na Eminem kwamen de Fruittella's en ik had geen zin om op te staan om een teiltje te pakken
Graag gedaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een fruitella, die mierzoete plaksnoepjes waar je zo ADHD van wordt. Bedankt D.Rose
Heeft ikea een eigen radio dan ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:16 schreef borisz het volgende:
ikea radio dat is net zo erg als saai radio
Okay D.Rose.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, dat was daarstraks, na Eminem kwamen de Fruittella's en ik had geen zin om op te staan om een teiltje te pakken
o ja, 'hier' weet men misschien nog niet dat ik in augustus uitbreiding van het gezin verwachtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:29 schreef borisz het volgende:
[..]
als er meer AZjes komen heb je natuurlijk meer badeenden nodig![]()
dank jequote:
uitgerekende datum is 2 augustus, dus dat gaat niet gebeurenquote:Op zondag 25 februari 2007 10:43 schreef Impry het volgende:
Ah, wist ik ook nog nietGefeliciteerd!
En laat 'het' gewoon op de wereld komen op 1 sept, dan heb ik ook weer een geboortemaatje erbij
Aj, dan zit het er waarschijnlijk niet in neequote:Op zondag 25 februari 2007 10:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
uitgerekende datum is 2 augustus, dus dat gaat niet gebeuren
Van harte! tof zegquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, 'hier' weet men misschien nog niet dat ik in augustus uitbreiding van het gezin verwacht
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, 'hier' weet men misschien nog niet dat ik in augustus uitbreiding van het gezin verwacht
Mijn verjaardag!quote:Op zondag 25 februari 2007 10:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
uitgerekende datum is 2 augustus, dus dat gaat niet gebeuren
"hier" niet neequote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens mij geil je op al wat mannelijk is en bij 3FM werktquote:Op zondag 25 februari 2007 15:32 schreef Rhanna het volgende:
Ik hou van Bart. Oke, ik hou gewoon van 3fm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |