Valt wel mee.quote:
Weet niet, hij heeft iets met z'n schouder maar is voor de rest gewoon normaal.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ow, ik zie 'm nu in beeld.
Het lijkt mij een mongooltje, dus dan kan ie er niets aan doen
Nouja, ander onderwerp fdan maarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet, hij heeft iets met z'n schouder maar is voor de rest gewoon normaal.
bijna allequote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:36 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ga met alle mannen mee naar bed..![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:37 schreef Toad het volgende:
truste allemaal![]()
ik blijf voorlopig nog even...
ik dacht al, ff spammen op lichtsnel en komt sirolf wel langs...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook.
Slapen doe ik wel als het daar tijd voor is, en da's nu nog niet.
Ik vind er weinig aan. Beetje het zelfde als in de ochtend, herhalingsoefening met de zelfde 'grappen', de zelfde jingles (maar de jungle is leuk!), de zelfde blik bejaarden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:37 schreef D.Rose het volgende:
Zit iedereen zo hoog op te geven over NachteGiel, begint het, gaan ze allemaal naar bed
IK ga dan ook lekker in bed tv kijken..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:37 schreef D.Rose het volgende:
Zit iedereen zo hoog op te geven over NachteGiel, begint het, gaan ze allemaal naar bed
En ik danquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:40 schreef Toad het volgende:
[..]
ik dacht al, ff spammen op lichtsnel en komt sirolf wel langs...![]()
Ik negeer 'm altijd in de ochtendquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind er weinig aan. Beetje het zelfde als in de ochtend, herhalingsoefening met de zelfde 'grappen', de zelfde jingles (maar de jungle is leuk!), de zelfde blik bejaarden.
Truste allemaal!![]()
Daar heb ik toch niets aanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:41 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
IK ga dan ook lekker in bed tv kijken..![]()
BOEIEN!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:52 schreef Siegfried het volgende:
Wat maakt t oet as veer kapot goan?
NIKS
Dat was SC vast zelfquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:06 schreef Toad het volgende:
Is al achterhaalt wie tijdens de serious request heeft gesmst dat sunchaser op ijsmeis.rar zat te fappen?
Ach, bij Nachtegiel kijk ik nergens meer van opquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:11 schreef biggetje het volgende:
god wat irritant die poppen en die stemmen en alles
Als vrouw zijnde heb jij meer behoefte aan mannelijk gehijg?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:17 schreef biggetje het volgende:
[..]
ik ben wel klaar met al dat vrouwelijk gehijg![]()
Ze zit echt in een vage trip.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:17 schreef biggetje het volgende:
[..]
ik ben wel klaar met al dat vrouwelijk gehijg![]()
Bel jij anders maar om die trend van ranzige wijven te doorbreken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:19 schreef Suuz_ het volgende:
gatverdamme volgens mij is het een super ranzig wijf!
bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde heb jij meer behoefte aan mannelijk gehijg?![]()
de lijn is bezetquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bel jij anders maar om die trend van ranzige wijven te doorbreken.![]()
Ik kan goed hijgen op zijn Duits...'jaah bootsjuunge'quote:
live laat pijpen? for real?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:21 schreef Asskicker14 het volgende:
LOL. Dit gaat weer een beetje lijken op de ouderwetse Giel die zich live laat pijpen en Mein Kampf zijn favoriete boek vindt.
Kon je geen beter excuus bedenken, alsof er tientallen luisteraars naar Giel's radioshow om half 3 's nachts bellen. Ik denk van niet.quote:
Ja...volgens mij heeft hij ooit ook drugs genomen tijdens een radioshow maar dat is niet zo bijzonder meer sinds dat op TV wordt gedaan bij Spuiten en Slikken.quote:
ook op z,n Italiaans, dat trekt me juist zo aanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik kan goed hijgen op zijn Duits...'jaah bootsjuunge'![]()
Niet OOIT... regelmatig! Hij had een dopeshow, waarin ie altijd een drug uitprobeerdequote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja...volgens mij heeft hij ooit ook drugs genomen tijdens een radioshow maar dat is niet zo bijzonder meer sinds dat op TV wordt gedaan bij Spuiten en Slikken.![]()
altijd beter dan wat nu weer te horen is!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:38 schreef broer het volgende:
Muziek, biggetje? Wat dacht je van het onderwerp!? Het gaat over varkens!
Laat ik dan ook maar eens gaan...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:16 schreef biggetje het volgende:
* biggetje volgt toad en daarmee velen voor hem op en gaat ook slapen![]()
'quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:57 schreef B.A.Trix het volgende:
Houden jullie die smsbalk wel goed in de gaten..Verwacht wel iets te zien morgen hè!
![]()
Ik heb er een heleboel gezien, maar weet niet welke van jou wasquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:38 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
'
Niemand heeft dus het smsje van mij gezien??![]()
Ik was zo slim om mijn nick erbij te zetten..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb er een heleboel gezien, maar weet niet welke van jou was
Ah, zoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:20 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik was zo slim om mijn nick erbij te zetten..![]()
Ja hoor, lekker creatief.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:49 schreef D.Rose het volgende:
Is er iemand die het gitaarmuziek-item van Zoey kan waarderen?
het ene nummer is wat beter gelukt dan de andere, maar ik kan er altijd wel om glimlachenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:49 schreef D.Rose het volgende:
Is er iemand die het gitaarmuziek-item van Zoey kan waarderen?
Siemequote:Op zaterdag 24 februari 2007 07:32 schreef Sjimmie het volgende:
En ik ga weer, naar bed
Leuke show, foto's volgen nog
Was 'ie er weer al...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:25 schreef Sirolf het volgende:Sunchaser (23 februari 2007, Ekstra Weekend)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |