Ze draaien gewoon wat er op hun playlist staat hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 15:59 schreef Rhanna het volgende:
Juust.
Ik hou gewoon van sommigen vanwege de muziek die ze draaien
Preciesquote:Op zondag 25 februari 2007 16:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het origineel van Supertramp - Breakfast in America is echt zoveel beter.
Bart nietquote:Op zondag 25 februari 2007 16:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze draaien gewoon wat er op hun playlist staat hoor
Daarbij vind ik 'houden van' nogal overdreven klinken
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
later als je groot bent snap je het vast wel![]()
Was vorige week veel leukerquote:Op zondag 25 februari 2007 17:52 schreef -Hans- het volgende:
Ze gaan weer met twee Chinese restaurants bellen.
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/196743quote:Op zondag 25 februari 2007 17:59 schreef Rhanna het volgende:
Kan ik nog ergens de lingo aflevering zien van Giel, Sander en Gerard? Ik zoek m al tijden, maar ik kan m nergens vinden...
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Groot is relatief
Ik bedoel als je wat ouder (dan 14, 15, 16) bent
D. Rose, valt me op dat je idd. wel 'ns wat zuur reageert. Volgens mij ben je best een aardige gozer, dus laten we het gezellig houden in deze vrolijke topicreeks.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:29 schreef Rhanna het volgende:
[..]dat is al lang geleden. Bashpikkie.
Goed ideequote:Op zondag 25 februari 2007 19:21 schreef borisz het volgende:
we moeten is een 3fm fok meet houden bij veenstra veenstra
tuurlijkquote:Op zondag 25 februari 2007 19:23 schreef Toad het volgende:
[..]
Goed idee. Bij topic #100 ofzo. Alleen weet ik niet of Veenstra Veenstra dat zelf leuk vindt.
Ach, zuur is relatief zullen we maar zeggenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:15 schreef Toad het volgende:
[..]
D. Rose, valt me op dat je idd. wel 'ns wat zuur reageert.
ben ik blij dat ik de hele dag druk ben met veel dingenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Oja, alvast een waarschuwing want morgen is het Di-rect dag op 3FM... Dus bij Giel zijn ze te horen en ze blijven zeker tot en met de Coen en Sander show..
Tja, het stond aan, tot ze 'euri' zeiden dusquote:Op zondag 25 februari 2007 23:42 schreef borisz het volgende:
geen veenstra veenstra. De EO uitzendingen sla ik meestal over
ik heb de radio al uit staan. Giel zal de rest van de uitzending wel weer aan xquote:
Ik heb eigenlijk nog weinig diret gehoordquote:Op maandag 26 februari 2007 08:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb de radio al uit staan. Giel zal de rest van de uitzending wel weer aan xfactor
besteden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |