Hij staat al in de eerste postquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:31 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
http://noordpool.fm/page/ even in OP erbij
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:41 schreef Toad het volgende:
Voor alle Ilse fans:Ilse DeLange - I will always love you (Whitney Houston cover, soundtrack The Bodyguard) live bij Giel Ilse DeLange - I love you live bij Giel
en ze staat in de HMH >>> http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=568486&l=NL&C= <<<<
Ja, iets met een mol op tv geloof ikquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:02 schreef Maricha het volgende:
Echt wel rustig..........
En ik geniet mee! Go Moby Go!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, iets met een mol op tv geloof ik
Maar ik ga zo genieten van mijn request
Aanvragen mag altijdquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
mag ik air met all I need aanvragen?
Die is wel vet, maar al wel heel wat weken oud.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:19 schreef D.Rose het volgende:
30 Seconds To Mars zou ook een mogelijke Megahit zijn
Dat wel, maar dat waren eerdere Megahits ook welquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Die is wel vet, maar al wel heel wat weken oud.
NIET ZEGGEN!!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
zo weer terugpaul de mol
doe maar
Aparte uitzending idd, maar álle uitzendingen van WIDM zijn apart, dus dat zegt niks.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:27 schreef IedeK. het volgende:
Aparte uitzending van WIDM.
Voor de rest zeg ik niets.
hoezo niet, dat is mijn verwachting, klopt het danquote:
quote:Je bent nu officieel expeditielid van Noordpool.FM! Begin maart kun je gaan sparen voor Pool Punten waarmee je kans maakt op een aantal geweldige prijzen!
Oh sorry....iets te snel gereageerd....Maar er is al iemand geweest die een sms heeft gestuurd...nu weet ik het belangrijkste al......quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
hoezo niet, dat is mijn verwachting, klopt het danzeg maar niet eik
Op donderdags geen smsjes meer lezen danquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oh sorry....iets te snel gereageerd....Maar er is al iemand geweest die een sms heeft gestuurd...nu weet ik het belangrijkste al......![]()
damn dat maakt het wel een stuk minder spannendquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oh sorry....iets te snel gereageerd....Maar er is al iemand geweest die een sms heeft gestuurd...nu weet ik het belangrijkste al......![]()
Ja dat wilde ik al proberen...maar is toch lastig als ik er zo in ieder geval nog een boekenclub-winnaar uit moet kiezen.....Ach ja, ik kreeg al wel te horen dat er genoeg gebeurt in de uitzendingquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Op donderdags geen smsjes meer lezen dan
Denk dat dat Eric Corton wasquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:51 schreef Toad het volgende:
tikkerdetik vrolijke & leuke plaat tikkerdetik
hehehe, iemand in de regie (??) kamer ging helemaal uit z'n dak net, een soort luchtdrumstel had hij
Dank je wel!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Woei! daar is Eric Corton!
Goed weekend Maricha!
* -Hans- kijkt uit naar het Ekstra weekend, wie is eigenlijk te gast?
Toen Bart nog geen weekendshow had produceerde hij toch ook Ekstra Weekend?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:49 schreef -Hans- het volgende:
Dan vraag ik mij af wie vervangt Domien morgen? Want Domien vertrekt morgenochtend richting Parijs.
Maar het is al vandaagquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:01 schreef B.A.Trix het volgende:
Eventjes een soort van tvp voor morgen.![]()
Bart produceerde de voorloper van Ekstra Weekend, Lantinga en Swijnenberg. Domien doet al sinds het begin de productie van Ekstra Weekend.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:13 schreef Toad het volgende:
[..]
Toen Bart nog geen weekendshow had produceerde hij toch ook Ekstra Weekend?
Ik heb het album hier liggen en ben ook naar een concert geweest (eind november, Patronaat. had kaartjes ervoor gewonnen op 3fmquote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:05 schreef DaMook het volgende:
Ik heb ilse gestemt en hoop dat het die ook echt word.
Ik kende het nog niet en is dus wel nieuwquote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb het album hier liggen en ben ook naar een concert geweest (eind november, Patronaat), dus voor mij is dat nummer allang niet nieuw meer, vandaar dat ik daar niet op stem.
Moet ik ook maar eens gaan doen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kende het nog niet en is dus wel nieuw.
Ik ga slapen btw![]()
![]()
![]()
Ach, zolang je niet wakker wordt met RabRadio, mooie plaat dan valt het nog wel meequote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:44 schreef Againzender het volgende:Wakker worden op de fiets met arbeidsvitaminen. Iets zegt mij dat ik wat te laat ben opgestaan
Neequote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:13 schreef B.A.Trix het volgende:
Zijn we allemaal al helemaal klaar voor vanavond?![]()
niet Gerard aubquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:42 schreef borisz het volgende:
HANG DE DJ
nee maar wel de DJ die hierna komt ofzoquote:
Meatloafquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:08 schreef Impry het volgende:
Impry in [3FM #58] Help Michiel naar de Noordpool toe!
Ziet iedereen maar de helft van WIDM van gisteren?
Meatlof is wel chill!
Dat was het eerste wat ik dacht toen ik jouw 'meatlof' lasquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:14 schreef Impry het volgende:
[..]
Het is een beetje hetzelfde als witlof he?
ikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:31 schreef Sjimmie het volgende:
Wie gaat er vannacht Nederland 3 kijken?
Denk het wel!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:31 schreef Sjimmie het volgende:
Wie gaat er vannacht Nederland 3 kijken?
14.gif Puike plaat ja!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:45 schreef -Hans- het volgende:
Laat dit maar de Megahit worden, Paolo Nutini - Jenny Don't Be Hasty.
Goed plan! Mooie plaatquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:45 schreef -Hans- het volgende:
Laat dit maar de Megahit worden, Paolo Nutini - Jenny Don't Be Hasty.![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:45 schreef -Hans- het volgende:
Laat dit maar de Megahit worden, Paolo Nutini - Jenny Don't Be Hasty.![]()
Britney Spears draait door![]()
Ai.... het spannendste is wel verklapt...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:57 schreef Impry het volgende:
Zo, die twee uurtjes hebben we ook weer overleefd... op naar Paul! 14.gif.
Hopen dat hij niets gaat verklappen over de MolUitzendinggemist doet het nog steeds maar 16 minuten van de hele uitzending
ja..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:15 schreef Toad het volgende:
[..]
Ai.... het spannendste is wel verklapt...
Als je oplette kon je tijdens de introductie daarvan even het volume uitdraaien, dus er was wel omheen te luisteren.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:15 schreef Toad het volgende:
[..]
Ai.... het spannendste is wel verklapt...
gelukkig maarquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:17 schreef Impry het volgende:
Maar goed dat ik KX-Radio heb aangezet dan![]()
14.gif
Jullie nou ook niets verklappen hè
Avro is al bezig het te herstellen.. (las ik net op het wiesdemol.nl forum)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:57 schreef Impry het volgende:
Zo, die twee uurtjes hebben we ook weer overleefd... op naar Paul! 14.gif.
Hopen dat hij niets gaat verklappen over de MolUitzendinggemist doet het nog steeds maar 16 minuten van de hele uitzending
Ah, mooi!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:27 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Avro is al bezig het te herstellen.. (las ik net op het wiesdemol.nl forum)
Had ik ook hoor, bij mij duurde het een week of 5. Geduld is een schone zaak.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:38 schreef Impry het volgende:
Mijn zusje had er een hele tijd terug eentje gewonnen omdat ze zoveelste was op Michiels hyve, maar die is ook nog niet binnen. Kan dus behoorlijk lang duren
maricha zei me dat ze ze gisteren of uiterlijk volgende week ging opposten omdat er ook filmkaartjes bijzatenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:38 schreef Impry het volgende:
Mijn zusje had er een hele tijd terug eentje gewonnen omdat ze zoveelste was op Michiels hyve, maar die is ook nog niet binnen. Kan dus behoorlijk lang duren
ik zit ook nog op de mijne te wachten.....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
ben benieuwd of mijn badeend vandaag binnenkomt
of volgende week
quote:Beste bezoeker,
Bedankt voor je melding van de fout in de stream van Wie is de mol. Het
programma is even offline gehaald en komt weer online wanneer hij het
weer helemaal doet. Ik kan u daar helaas geen melding van geven. Ik
verwacht iig dat het eind deze middag wel weer online staat. Excuses
voor het ongemak.
met vriendelijke groet,
Esther Laan
Webredacteur Omroep.nl
Ze zijn wel snel met het beantwoorden van hun mail, da's een pluspunt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:50 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik moet dus nog tot eind v.d. middag zeer selectief internetten
Komt goed. `t Was iig een erg leuke aflevering! Wel cool dat ze terugmailen, want ik kan me van vorig jaar wel herinneren dat een aflevering half op de stream stond en ze er niets aan deden...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:50 schreef Impry het volgende:
[..]Ik moet dus nog tot eind v.d. middag zeer selectief internetten
volgens mij niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:50 schreef Seraphina het volgende:
Heeft Paul Paolo Nutini al gedraaid?
Heb je de pics op X17 al gezien? gewoon te fout.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:36 schreef Impry het volgende:
[..]
[afbeelding]! Dat was ook een Long Blonde
Net wakker?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:17 schreef Anne04 het volgende:
Is ook weer wakker. En hoopt op Love Hurts!
Ik kwam ook pas om 12:30 uit bed.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net wakker?damn.. mijn wekker ging al 5:50.
![]()
![]()
Moeten we Danny de Munk aanvragen?quote:
quote:Je bent nu officieel expeditielid van Noordpool.FM! Begin maart kun je gaan sparen voor Pool Punten waarmee je kans maakt op een aantal geweldige prijzen!
Je hebt alle stappen nu doorlopen en je gegevens zijn gewijzigd in de database, je kunt dit venster nu sluiten.
Denk binnen nu en een kwartier. Zou de Megahit de nieuwe Joss Stone zijn? Hoor net een jingle dat je kaarten kan winnen (oid).quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:28 schreef Impry het volgende:
Hoe laat wordt de MH ook alweer bekend gemaakt? Half 5?
Woei!quote:<html><head><title></title></head><body><p>Beste -Hans-,<p><p>Je bent nu officieel expeditielid van Noordpool.FM! Binnenkort gaan we nog veel meer dingen toevoegen op de site en maak je kans op een aantal geweldige prijzen!<p><p>Je wachtwoord: </p></body></html>
Hoop dat je gelijk hebt want zo goed vind ik haar nieuwe plaat niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:33 schreef Impry het volgende:
Ja, maar die jingle is de hele afgelopen week al gedraaid, dus denk niet dat ze daar komende week nog zoveel aandacht aan gaan besteden.
Precies, heb ik het net over hier. Hetzelfde met Rehab en Grace Kelly.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:36 schreef Againzender het volgende:
Within Temptation..... die hoor ik ook al weer weken....
En Good things end.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Precies, heb ik het net over hier. Hetzelfde met Rehab en Grace Kelly.
die horen we ook al weken lang, ze moeten eens écht iets nieuws doen, iets wat niet erg bekend isquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:40 schreef -Hans- het volgende:
De plaat die ze NU draaien had de 3FM Megahit moeten worden !!!!!!
INCUBUS - Love Hurts!
Just Jack, wat een vette plaat is dat!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
die horen we ook al weken lang, ze moeten eens écht iets nieuws doen, iets wat niet erg bekend is
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Just Jack, wat een vette plaat is dat!
Mika hoorde ik op 3FM nog niet zoveel, maar in Engeland werd je er al een tijdje mee doodgegooid idd. Niet dat ik dat erg vind overigensquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Precies, heb ik het net over hier. Hetzelfde met Rehab en Grace Kelly.
Precies mijn mening. Ik hou absoluut niet van Within Temptation. Maar volgende week moet ik weer naar school dus dan kan ik toch minder radio luisteren.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:40 schreef -Hans- het volgende:
De plaat die ze NU draaien had de 3FM Megahit moeten worden !!!!!!
INCUBUS - Love Hurts!
Same herequote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:09 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Maar volgende week moet ik weer naar school dus dan kan ik toch minder radio luisteren.
Het zou dan wel balen zijn als Incubus dan Megahit wordt, juist als je weer naar school moet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:09 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Precies mijn mening. Ik hou absoluut niet van Within Temptation. Maar volgende week moet ik weer naar school dus dan kan ik toch minder radio luisteren.![]()
Inderdaad. Lekker KX.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Denk dat ik maar es minder 3FM moet luisteren. Beetje veel van hetzelfde zo .....
Dude, je bent eindelijk weer terug! Lang niet gezien, maar welcome back! Domien zal er vanavond niet bij zijn, wie hem vervangt is nog niet bekend.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:42 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Mmm.. ben ik even op wintersport, ineens 20 deeltjes verder.
Dat zal wel het werk van de technicus zijn. Ze willen het blijkbaar niet té obvious maken dat dit voicetracked is.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dude, je bent eindelijk weer terug! Lang niet gezien, maar welcome back! Domien zal er vanavond niet bij zijn, wie hem vervangt is nog niet bekend.
Hej, wie zet net het beeld van de webcam anders. Had ik niet mogen zeggen dat Corne niet aanwezig is in de studio![]()
Zal wel uit staan denk ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:59 schreef dennisscho het volgende:
SMSén!!!! xD
Zou het dan in beeld komen?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zal wel het werk van de technicus zijn. Ze willen het blijkbaar niet té obvious maken dat dit voicetracked is.
Als die pas voor vannacht is mogen ze 'm nu wel ff opbergenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:11 schreef Remzz het volgende:
Lekker die balk over het mengpaneel heen
Kan `t wel hebben heurquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*bijdehandte opmerking achterwege laat
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:07 schreef Seraphina het volgende:
*meldt
Altijd leuk hoe ze met de cam "spelen".quote:
beetje groot hequote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07085/ScreenShot010.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07085/ScreenShot011.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07085/ScreenShot012.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07085/ScreenShot013.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07085/ScreenShot014.jpg]afbeelding][/url]
ff opnieuw instellen danquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's het standaard formaat waar de webcam bij mij op opent, dus tsja...
Of is dit weer zo'n Outlook actie? :S zou wel kunnen btw, volgens mij heb ik html uitgezet.quote:<html><head><title></title></head><body><p>Beste -Hans-,<p><p>Je bent nu officieel expeditielid van Noordpool.FM! Binnenkort gaan we nog veel meer dingen toevoegen op de site en maak je kans op een aantal geweldige prijzen!<p><p>Je wachtwoord: </p></body></html>
Een beetje tijdens Ekstra Weekend iets anders gaan doen, hoe durf je!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:30 schreef ChatGirl het volgende:
Logo, huh? Ben dr weer vandoor. Ff PC fixen voor mijn schoonbroer. CU all later!
Doeiiquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:30 schreef ChatGirl het volgende:
Logo, huh? Ben dr weer vandoor. Ff PC fixen voor mijn schoonbroer. CU all later!
En dan heb je in een ander scherm FOK! staan ofzo??quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's het standaard formaat waar de webcam bij mij op opent, dus tsja...
zelfde bij gmailquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Zag het Noordpool mailtje er bij jullie ook zo uit?
[..]
Of is dit weer zo'n Outlook actie? :S zou wel kunnen btw, volgens mij heb ik html uitgezet.
Klopt, heb twee schermen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:34 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
En dan heb je in een ander scherm FOK! staan ofzo??
Hij is leuk!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:34 schreef MichielV het volgende:
Ik heb m hier heel groot.... iemand in de buurt die m naar een fatsoenlijk formaat terug kan snijden? http://michielveenstra.nl/media/db_images/original/42431.jpg
Ik pak fotosoep er even bij.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:34 schreef MichielV het volgende:
Ik heb m hier heel groot.... iemand in de buurt die m naar een fatsoenlijk formaat terug kan snijden? http://michielveenstra.nl/media/db_images/original/42431.jpg
Ik ga aan de slagquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:34 schreef MichielV het volgende:
Hij`s leukquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:34 schreef MichielV het volgende:
zullen giel en gerard niet leuk vindenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:40 schreef Sirolf het volgende:
Rookverbod in de horeca, het kan mij er niet snel genoeg komen. Smerige rooklucht...
[/KLB]
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:40 schreef Sirolf het volgende:
Rookverbod in de horeca, het kan mij er niet snel genoeg komen. Smerige rooklucht...
[/KLB]
Ik zit altijd zo te kijken..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, heb twee schermen.
Stream stond idd op 200% ingesteld, dus beeld was groter. Ik vind 'm zo groot echter wel duidelijker, dus laat 'm lekker zo staan.
Duidelijkerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, heb twee schermen.
Stream stond idd op 200% ingesteld, dus beeld was groter. Ik vind 'm zo groot echter wel duidelijker, dus laat 'm lekker zo staan.
Hij moet toch zelf weten hoe ie kijkt!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Duidelijker
Groter ja, duidelijker nee
100% heeft niet voor niet 100%
Leuk voor in de OP!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:42 schreef Sirolf het volgende:
En nog eentje met transparante achtergrond:
[afbeelding]
Doordat het groter is, zijn de heren makkelijker te zien dan op zo'n postzegeltje. Ik vind het dus duidelijker.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Duidelijker
Groter ja, duidelijker nee
100% heeft niet voor niet 100%
Uiteraardquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:48 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Hij moet toch zelf weten hoe ie kijkt!![]()
Ik wilde net vragen wie dit is.. Erg leuk liedje!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:50 schreef -Hans- het volgende:
JUST JACK !!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa![]()
![]()
![]()
![]()
Ah ok, ik begreep je verkeerd, ik had het over de beeldkwaliteitquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doordat het groter is, zijn de heren makkelijker te zien dan op zo'n postzegeltje. Ik vind het dus duidelijker.
Echt wel!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:51 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen wie dit is.. Erg leuk liedje!![]()
![]()
![]()
zoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:51 schreef biggetje het volgende:
een hele goedeavond allemaal!
ik ben blij, want ik heb heerlijk geshopt vandaag en mag ik weer fijn naar Ekstraweekend luisteren! En ow, wat een heerlijk plaatje is dit toch
zo![]()
Het lijken me meer glazen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:53 schreef Sirolf het volgende:
Er komt even een vracht bier binnen zeg...
[afbeelding]
Plaats ik eens speciaal voor jou een kleinere, is het weer niet goed... Zeurkous...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's 200%, maar dan kleiner, dan heb je nog steeds de 'mindere' kwaliteit
Volgens mij is het Pompie de Robodolquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:56 schreef B.A.Trix het volgende:
Shit ik had het mis! Het is Robin niet..![]()
ik vind m nog steeds heeel geinig! hahaha![]()
![]()
Het is niet echt een 'algemeen' plaatje he?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:55 schreef borisz het volgende:
OP is ff upgedated met dat plaatje + deel 58 van deze sc![]()
Maar hij is wel leukquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is niet echt een 'algemeen' plaatje he?
Het is wel het 3FM-programma waarbij dit topic het beste loopt, dus zo vreemd is het ook weer niet hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is niet echt een 'algemeen' plaatje he?
Naam kwam me bekend voor maar moest toch even googlen..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij is het Pompie de Robodol
Doe maar een lekker glas wijn.quote:
Bart van Bart de radioshow van Bart!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:01 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben overigens nog steeds benieuwd wie er nu eigenlijk als producer bij Ekdom Ekdom en Veenstra Veenstra zit vandaag...
Ik dacht 'm al te herkennen, maar wist het niet zeker (mede omdat hij tegenwoordig bij de TROS zit).quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
Bart van Bart de radioshow van Bart!
Mr top 40quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:12 schreef Sirolf het volgende:
Erik de Zwart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |