Had ik ook hoor, bij mij duurde het een week of 5. Geduld is een schone zaak.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:38 schreef Impry het volgende:
Mijn zusje had er een hele tijd terug eentje gewonnen omdat ze zoveelste was op Michiels hyve, maar die is ook nog niet binnen. Kan dus behoorlijk lang duren
maricha zei me dat ze ze gisteren of uiterlijk volgende week ging opposten omdat er ook filmkaartjes bijzatenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:38 schreef Impry het volgende:
Mijn zusje had er een hele tijd terug eentje gewonnen omdat ze zoveelste was op Michiels hyve, maar die is ook nog niet binnen. Kan dus behoorlijk lang duren
ik zit ook nog op de mijne te wachten.....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
ben benieuwd of mijn badeend vandaag binnenkomt
of volgende week
quote:Beste bezoeker,
Bedankt voor je melding van de fout in de stream van Wie is de mol. Het
programma is even offline gehaald en komt weer online wanneer hij het
weer helemaal doet. Ik kan u daar helaas geen melding van geven. Ik
verwacht iig dat het eind deze middag wel weer online staat. Excuses
voor het ongemak.
met vriendelijke groet,
Esther Laan
Webredacteur Omroep.nl
Ze zijn wel snel met het beantwoorden van hun mail, da's een pluspunt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:50 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik moet dus nog tot eind v.d. middag zeer selectief internetten
Komt goed. `t Was iig een erg leuke aflevering! Wel cool dat ze terugmailen, want ik kan me van vorig jaar wel herinneren dat een aflevering half op de stream stond en ze er niets aan deden...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:50 schreef Impry het volgende:
[..]Ik moet dus nog tot eind v.d. middag zeer selectief internetten
volgens mij niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:50 schreef Seraphina het volgende:
Heeft Paul Paolo Nutini al gedraaid?
Heb je de pics op X17 al gezien? gewoon te fout.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:36 schreef Impry het volgende:
[..]
[afbeelding]! Dat was ook een Long Blonde
Net wakker?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:17 schreef Anne04 het volgende:
Is ook weer wakker. En hoopt op Love Hurts!
Ik kwam ook pas om 12:30 uit bed.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net wakker?damn.. mijn wekker ging al 5:50.
![]()
![]()
Moeten we Danny de Munk aanvragen?quote:
quote:Je bent nu officieel expeditielid van Noordpool.FM! Begin maart kun je gaan sparen voor Pool Punten waarmee je kans maakt op een aantal geweldige prijzen!
Je hebt alle stappen nu doorlopen en je gegevens zijn gewijzigd in de database, je kunt dit venster nu sluiten.
Denk binnen nu en een kwartier. Zou de Megahit de nieuwe Joss Stone zijn? Hoor net een jingle dat je kaarten kan winnen (oid).quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:28 schreef Impry het volgende:
Hoe laat wordt de MH ook alweer bekend gemaakt? Half 5?
Woei!quote:<html><head><title></title></head><body><p>Beste -Hans-,<p><p>Je bent nu officieel expeditielid van Noordpool.FM! Binnenkort gaan we nog veel meer dingen toevoegen op de site en maak je kans op een aantal geweldige prijzen!<p><p>Je wachtwoord: </p></body></html>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |