zullen giel en gerard niet leuk vindenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:40 schreef Sirolf het volgende:
Rookverbod in de horeca, het kan mij er niet snel genoeg komen. Smerige rooklucht...
[/KLB]
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:40 schreef Sirolf het volgende:
Rookverbod in de horeca, het kan mij er niet snel genoeg komen. Smerige rooklucht...
[/KLB]
Ik zit altijd zo te kijken..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, heb twee schermen.
Stream stond idd op 200% ingesteld, dus beeld was groter. Ik vind 'm zo groot echter wel duidelijker, dus laat 'm lekker zo staan.
Duidelijkerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, heb twee schermen.
Stream stond idd op 200% ingesteld, dus beeld was groter. Ik vind 'm zo groot echter wel duidelijker, dus laat 'm lekker zo staan.
Hij moet toch zelf weten hoe ie kijkt!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Duidelijker
Groter ja, duidelijker nee
100% heeft niet voor niet 100%
Leuk voor in de OP!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:42 schreef Sirolf het volgende:
En nog eentje met transparante achtergrond:
[afbeelding]
Doordat het groter is, zijn de heren makkelijker te zien dan op zo'n postzegeltje. Ik vind het dus duidelijker.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Duidelijker
Groter ja, duidelijker nee
100% heeft niet voor niet 100%
Uiteraardquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:48 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Hij moet toch zelf weten hoe ie kijkt!![]()
Ik wilde net vragen wie dit is.. Erg leuk liedje!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:50 schreef -Hans- het volgende:
JUST JACK !!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa![]()
![]()
![]()
![]()
Ah ok, ik begreep je verkeerd, ik had het over de beeldkwaliteitquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doordat het groter is, zijn de heren makkelijker te zien dan op zo'n postzegeltje. Ik vind het dus duidelijker.
Echt wel!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:51 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen wie dit is.. Erg leuk liedje!![]()
![]()
![]()
zoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:51 schreef biggetje het volgende:
een hele goedeavond allemaal!
ik ben blij, want ik heb heerlijk geshopt vandaag en mag ik weer fijn naar Ekstraweekend luisteren! En ow, wat een heerlijk plaatje is dit toch
zo![]()
Het lijken me meer glazen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:53 schreef Sirolf het volgende:
Er komt even een vracht bier binnen zeg...
[afbeelding]
Plaats ik eens speciaal voor jou een kleinere, is het weer niet goed... Zeurkous...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's 200%, maar dan kleiner, dan heb je nog steeds de 'mindere' kwaliteit
Volgens mij is het Pompie de Robodolquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:56 schreef B.A.Trix het volgende:
Shit ik had het mis! Het is Robin niet..![]()
ik vind m nog steeds heeel geinig! hahaha![]()
![]()
Het is niet echt een 'algemeen' plaatje he?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:55 schreef borisz het volgende:
OP is ff upgedated met dat plaatje + deel 58 van deze sc![]()
Maar hij is wel leukquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is niet echt een 'algemeen' plaatje he?
Het is wel het 3FM-programma waarbij dit topic het beste loopt, dus zo vreemd is het ook weer niet hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is niet echt een 'algemeen' plaatje he?
Naam kwam me bekend voor maar moest toch even googlen..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij is het Pompie de Robodol
Doe maar een lekker glas wijn.quote:
Bart van Bart de radioshow van Bart!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:01 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben overigens nog steeds benieuwd wie er nu eigenlijk als producer bij Ekdom Ekdom en Veenstra Veenstra zit vandaag...
Ik dacht 'm al te herkennen, maar wist het niet zeker (mede omdat hij tegenwoordig bij de TROS zit).quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
Bart van Bart de radioshow van Bart!
Mr top 40quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:12 schreef Sirolf het volgende:
Erik de Zwart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |