Hij staat al in de eerste postquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:31 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
http://noordpool.fm/page/ even in OP erbij
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:41 schreef Toad het volgende:
Voor alle Ilse fans:Ilse DeLange - I will always love you (Whitney Houston cover, soundtrack The Bodyguard) live bij Giel Ilse DeLange - I love you live bij Giel
en ze staat in de HMH >>> http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=568486&l=NL&C= <<<<
Ja, iets met een mol op tv geloof ikquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:02 schreef Maricha het volgende:
Echt wel rustig..........
En ik geniet mee! Go Moby Go!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, iets met een mol op tv geloof ik
Maar ik ga zo genieten van mijn request
Aanvragen mag altijdquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
mag ik air met all I need aanvragen?
Die is wel vet, maar al wel heel wat weken oud.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:19 schreef D.Rose het volgende:
30 Seconds To Mars zou ook een mogelijke Megahit zijn
Dat wel, maar dat waren eerdere Megahits ook welquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Die is wel vet, maar al wel heel wat weken oud.
NIET ZEGGEN!!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
zo weer terugpaul de mol
doe maar
Aparte uitzending idd, maar álle uitzendingen van WIDM zijn apart, dus dat zegt niks.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:27 schreef IedeK. het volgende:
Aparte uitzending van WIDM.
Voor de rest zeg ik niets.
hoezo niet, dat is mijn verwachting, klopt het danquote:
quote:Je bent nu officieel expeditielid van Noordpool.FM! Begin maart kun je gaan sparen voor Pool Punten waarmee je kans maakt op een aantal geweldige prijzen!
Oh sorry....iets te snel gereageerd....Maar er is al iemand geweest die een sms heeft gestuurd...nu weet ik het belangrijkste al......quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
hoezo niet, dat is mijn verwachting, klopt het danzeg maar niet eik
Op donderdags geen smsjes meer lezen danquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oh sorry....iets te snel gereageerd....Maar er is al iemand geweest die een sms heeft gestuurd...nu weet ik het belangrijkste al......![]()
damn dat maakt het wel een stuk minder spannendquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oh sorry....iets te snel gereageerd....Maar er is al iemand geweest die een sms heeft gestuurd...nu weet ik het belangrijkste al......![]()
Ja dat wilde ik al proberen...maar is toch lastig als ik er zo in ieder geval nog een boekenclub-winnaar uit moet kiezen.....Ach ja, ik kreeg al wel te horen dat er genoeg gebeurt in de uitzendingquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Op donderdags geen smsjes meer lezen dan
Denk dat dat Eric Corton wasquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:51 schreef Toad het volgende:
tikkerdetik vrolijke & leuke plaat tikkerdetik
hehehe, iemand in de regie (??) kamer ging helemaal uit z'n dak net, een soort luchtdrumstel had hij
Dank je wel!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Woei! daar is Eric Corton!
Goed weekend Maricha!
* -Hans- kijkt uit naar het Ekstra weekend, wie is eigenlijk te gast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |