Toen Bart nog geen weekendshow had produceerde hij toch ook Ekstra Weekend?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:49 schreef -Hans- het volgende:
Dan vraag ik mij af wie vervangt Domien morgen? Want Domien vertrekt morgenochtend richting Parijs.
Maar het is al vandaagquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:01 schreef B.A.Trix het volgende:
Eventjes een soort van tvp voor morgen.![]()
Bart produceerde de voorloper van Ekstra Weekend, Lantinga en Swijnenberg. Domien doet al sinds het begin de productie van Ekstra Weekend.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:13 schreef Toad het volgende:
[..]
Toen Bart nog geen weekendshow had produceerde hij toch ook Ekstra Weekend?
Ik heb het album hier liggen en ben ook naar een concert geweest (eind november, Patronaat. had kaartjes ervoor gewonnen op 3fmquote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:05 schreef DaMook het volgende:
Ik heb ilse gestemt en hoop dat het die ook echt word.
Ik kende het nog niet en is dus wel nieuwquote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb het album hier liggen en ben ook naar een concert geweest (eind november, Patronaat), dus voor mij is dat nummer allang niet nieuw meer, vandaar dat ik daar niet op stem.
Moet ik ook maar eens gaan doen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kende het nog niet en is dus wel nieuw.
Ik ga slapen btw![]()
![]()
![]()
Ach, zolang je niet wakker wordt met RabRadio, mooie plaat dan valt het nog wel meequote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:44 schreef Againzender het volgende:Wakker worden op de fiets met arbeidsvitaminen. Iets zegt mij dat ik wat te laat ben opgestaan
Neequote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:13 schreef B.A.Trix het volgende:
Zijn we allemaal al helemaal klaar voor vanavond?![]()
niet Gerard aubquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:42 schreef borisz het volgende:
HANG DE DJ
nee maar wel de DJ die hierna komt ofzoquote:
Meatloafquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:08 schreef Impry het volgende:
Impry in [3FM #58] Help Michiel naar de Noordpool toe!
Ziet iedereen maar de helft van WIDM van gisteren?
Meatlof is wel chill!
Dat was het eerste wat ik dacht toen ik jouw 'meatlof' lasquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:14 schreef Impry het volgende:
[..]
Het is een beetje hetzelfde als witlof he?
ikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:31 schreef Sjimmie het volgende:
Wie gaat er vannacht Nederland 3 kijken?
Denk het wel!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:31 schreef Sjimmie het volgende:
Wie gaat er vannacht Nederland 3 kijken?
14.gif Puike plaat ja!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:45 schreef -Hans- het volgende:
Laat dit maar de Megahit worden, Paolo Nutini - Jenny Don't Be Hasty.
Goed plan! Mooie plaatquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:45 schreef -Hans- het volgende:
Laat dit maar de Megahit worden, Paolo Nutini - Jenny Don't Be Hasty.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |