Amenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
autogespot [afbeelding] met een brbakke camera naar het midden oosten gaan om daar de hele dag voor een hotel te gaan staan [afbeelding] de heel dag voor de hekken van zandvoort hangen, want als je een foto een meter achter die hekken makat mag hij niet op de siet [afbeelding] elk kenteken dat je ziet natrekken, en als blijk dat er een halve liter minder onder de kap zit dan er op het typeplaatje staat is het ineens een lelijke auto [afbeelding]
En zandvoort mag niet he? Dat is een circuit en daar zijn auto's veel te makkelijk te spotten!!1111quote:
Ik was bezigquote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
Nieteens fatsoenlijke foto's in de OP
hij heeft nog 47 uur en 58 minuten om die te edittenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
Nieteens fatsoenlijke foto's in de OP
vaker eroverheen rijdenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
ik mag de oprit wel eens onkruidvrij maken zie ik
Blauwe stof met grijs plasticquote:Op zondag 11 februari 2007 23:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat voor kleur interieur heeft die JTD eigenlijk?
Krijg je maar 2 langgerekte kale plekken van hoorquote:
en een mooi bankie in de tuin om daar van te genieten, tevens boem=ho=niet-in-de-sloot-installatie voor de visa.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:05 schreef hermandeperman het volgende:
Puikend uitzicht btw Lex.
er is een van die palen uit geramd zag ik vanochtendquote:Op maandag 12 februari 2007 00:05 schreef Paladijn het volgende:
Ik ben trouwens tot de conclusie gekomen dat de Leeuwarder binnenstad nu nog erger voor auto's is dan die van Groningen. Parkeergarage oldehove was gesloten, dus dan rij je richting de befaamde rampaal, rijdt om de stad heen, kan dus niet binnendoor maar moet via het station en de blokhuispoort iets van een km omrijden om bij de parkeergarage op't zaailand te komen.
Iemand die niet bekend is in Leeuwarden vinden ze pas na een paar dagen rondrijden terug
en van de oldehove naar het zaailand lopend is 100 meterquote:Op maandag 12 februari 2007 00:05 schreef Paladijn het volgende:
Ik ben trouwens tot de conclusie gekomen dat de Leeuwarder binnenstad nu nog erger voor auto's is dan die van Groningen. Parkeergarage oldehove was gesloten, dus dan rij je richting de befaamde rampaal, rijdt om de stad heen, kan dus niet binnendoor maar moet via het station en de blokhuispoort iets van een km omrijden om bij de parkeergarage op't zaailand te komen.
Iemand die niet bekend is in Leeuwarden vinden ze pas na een paar dagen rondrijden terug
Ooit in Deventer rondgereden ?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:05 schreef Paladijn het volgende:
Mooi, ik stelde al voor iets als peu's wrak te kopen voor 25 euro en die er 5x overheen te rammen zodat ze inzien dat't echt nergens over gaat. De verantwoordelijke planoloog mogen ze van mij onderhand ook vierendelen.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er is een van die palen uit geramd zag ik vanochtend
ik kwoot je nog eens, staat wel leukquote:Op maandag 12 februari 2007 00:05 schreef Paladijn het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat voor kleur interieur heeft die JTD eigenlijk?
Alleen richting't station en het bedrijventerrein in het zuiden, verder alleen veel gelopen in de binnenstad aldaarquote:
Den Haagquote:Op maandag 12 februari 2007 00:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Alleen richting't station en het bedrijventerrein in het zuiden, verder alleen veel gelopen in de binnenstad aldaarVond het eigenlijk wel wat meevallen.
De stad waar ik trouwens echt een schijthekel aan heb om met de auto door te rijden is toch wel Nijmegen.
Nee, gelukkig niet, anders ben ik elke dag 3 uur bezig m'n huis te vinden.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij woont ook daar ergens zeker?
Ik bedoelde Fryslan.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, anders ben ik elke dag 3 uur bezig m'n huis te vinden.
Bij die grote rotonde tussen H'veen en Sneek inquote:
De ministeries en ambtenareninstellingen zijn prima bereikbaar vanuit het noordenquote:
Dat zeg ik.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bij die grote rotonde tussen H'veen en Sneek in
Den Haag is relaxed, je kan bijna overal met de auto komen, en zelfs als je er niet mag komen, kan het vaak toch nogquote:
Ga voor de "grap" gewoon eens een uurtje cruisen door Den Haagquote:Op maandag 12 februari 2007 00:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De ministeries en ambtenareninstellingen zijn prima bereikbaar vanuit het noorden
Rest van Den Haag ben ik niet geweest met de auto :x
die route door de binnenstad die ineens ophoudtquote:Op maandag 12 februari 2007 00:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De ministeries en ambtenareninstellingen zijn prima bereikbaar vanuit het noorden
Rest van Den Haag ben ik niet geweest met de auto :x
Ach, hier is het soms ook een doolhof, maar Deventer is nog erger. Ooit 3 (!!!) uren rondgereden om en adres te vinden. Toen kwam men mij wel halen ...quote:
De drie keer dat ik er ben geweest heb ik gekut gehad met allemaal politiemannetjesquote:Op maandag 12 februari 2007 00:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Den Haag is relaxed, je kan bijna overal met de auto komen, en zelfs als je er niet mag komen, kan het vaak toch nogalleen als t vast staat, staat het ook echt vast
![]()
1,5 baans incl trambaanquote:Op maandag 12 februari 2007 00:15 schreef lipje het volgende:
[..]
die route door de binnenstad die ineens ophoudtdoorgaande wegen die je orientatie volledig laten verdwijnen
![]()
Utrecht wel eens geprobeerd? Amsterdam? Den Haag?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ach, hier is het soms ook een doolhof, maar Deventer is nog erger. Ooit 3 (!!!) uren rondgereden om en adres te vinden. Toen kwam men mij wel halen ...
Die hebben mijns inziens de plank TOTAAL misgeslagenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
Volga V8 Cabriolet![]()
(op basis van BMW 650i cabrio)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
in mijn geval: ja, ja en jaquote:Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Utrecht wel eens geprobeerd? Amsterdam? Den Haag?
Ga ik doen zodra ik TomTom heb.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had je, toen ze nog stevig aan het verbouwen waren, eens langs moeten komen..quote:Op maandag 12 februari 2007 00:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ach, hier is het soms ook een doolhof, maar Deventer is nog erger. Ooit 3 (!!!) uren rondgereden om en adres te vinden. Toen kwam men mij wel halen ...
Truste !quote:
Nijmegen is alleen kut vanwege de flitsers, t is een stad die wel lekker doorrijdtquote:Op maandag 12 februari 2007 00:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Alleen richting't station en het bedrijventerrein in het zuiden, verder alleen veel gelopen in de binnenstad aldaarVond het eigenlijk wel wat meevallen.
De stad waar ik trouwens echt een schijthekel aan heb om met de auto door te rijden is toch wel Nijmegen.
Ik haat mensen die hun zinnen niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
maar het kutst was nog wel Joure, alleen daar heb ik echt een uur doelloos rond gereden op zoek naar een plek om er weer uit.
Maar Joure zuigt ook flink jaquote:Op maandag 12 februari 2007 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
maar het kutst was nog wel Joure, alleen daar heb ik echt een uur doelloos rond gereden op zoek naar een plek om er weer uit.
Ja, tuurlijk. In de randstad gaat ervaring op doen net wat sneller met al die stresskippen daarquote:Op maandag 12 februari 2007 00:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij ja.
En ook al in die paar weken dat je je rijbewijs hebt?![]()
Smaken verschillenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die hebben mijns inziens de plank TOTAAL misgeslagen
zin is compleet, doch friesismequote:Op maandag 12 februari 2007 00:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik haat mensen die hun zinnen niet.
Dat is ook niet zo heel vreemd aap, aangezien ze een auto-ontmoedigingsbeleid hebben, waardoor simpelweg de "groene golf" niet bestaatquote:Op maandag 12 februari 2007 00:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nijmegen is alleen kut vanwege de flitsers, t is een stad die wel lekker doorrijdt![]()
in tegenstelling to Utrecht waar de verkeerslichten op groen springen als je eraan komt en de groene golf die ze op een paar plekken hebben maar 1x per dag aanzetten ofsoAmsterdam is ook goed doorheen te komen. Leiden en Haarlem vind ik dan weer helemaal niks, Groningen is ook niet fijn. Friese steden heb ik geen ervaring mee. Deventer is niet zo erg, gewoon je auto in een van de paar grote parkeergarages gooien en gaan lopen. Zwolle wil je met de auto niet in
industrie en station zijn goed te berreiken, maar moet je ergens anders zijn, niet echt. Arnhem is wel een ramp, je komt de stad heel goed in, tot je bij de ring bent en dan ben je de sjaak, tenzij je de weg goed kent.
Oh?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. In de randstad gaat ervaring op doen net wat sneller met al die stresskippen daar![]()
![]()
![]()
Ik ook, maar van deze nu net nietquote:Op maandag 12 februari 2007 00:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Smaken verschillenIk hou zelf wel van de retro/modern cobi
Had ik je toen niet uitleg gegeven ? Of in ieder geval gevraagd of je uitleg wou ?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeker vergeten wat voor een werk ik 2 jaar lang heb gedaan?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga voor de "grap" gewoon eens een uurtje cruisen door Den Haag.
Dat zijn dagen waarop ik het OV kan waarderen
Luie honden, aldaar.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zin is compleet, doch friesisme
0 (nul!) kilometer tijdens mn rijlessenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oh?
Je had ook nog niet veel op de snelweg gereden enzo toch...?
Vinexlocaties moeten dood.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Had ik je toen niet uitleg gegeven ? Of in ieder geval gevraagd of je uitleg wou ?
Nee jongeman, dat weet ik nog prima. Ik had het derhalve ook niet over jouwquote:Op maandag 12 februari 2007 00:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker vergeten wat voor een werk ik 2 jaar lang heb gedaan?ik zal 2-3 keer per week in Den Haag, ik ken een flink aantal sluiproutes en handige plekjes in DH ondertussen.
Meen je nietquote:Op maandag 12 februari 2007 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
0 (nul!) kilometer tijdens mn rijlessenmn eerste snelwegkilometers gemaakt de dag dat ik mn visa kreeg
Dan praat je ook over grote steden, Deventer is een kutgat daarmee vergelekenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Frieslandquote:Op maandag 12 februari 2007 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
0 (nul!) kilometer tijdens mn rijlessenmn eerste snelwegkilometers gemaakt de dag dat ik mn visa kreeg
Geen stoplichten, amper eenrichtingsverkeer, amper doodlopende straten. Maakt niet uit waar je heen gaat, je komt er altijd wel uit.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar Joure zuigt ook flink ja
Maar het blijft zonde van de taal.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de kunst van het weglaten beheersende
Whehe, probeer eens op de Biltstraat te komen zonder TomTomquote:Op maandag 12 februari 2007 00:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan praat je ook over grote steden, Deventer is een kutgat daarmee vergeleken
Utrecht ben ik al eens 2km omgereden nadat ik een afslag naar een ventweg op de maliebaan over het hoofd zag en tomtom besloot dat ik nergens kon keren
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe kwam jij ook alweer aan je motorrijbewijs?
Je geeft antwoord op een vraag die ik niet stelquote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
rijles duurt maar een uur, hoe moet je dan op een senlweg komen, en weer op tijd terug zijn?![]()
Mja, verder dan de rechterbaan kom je nu toch ook nietquote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
rijles duurt maar een uur, hoe moet je dan op een senlweg komen, en weer op tijd terug zijn?![]()
2 lessen meteen na elkaar.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
fijn alsje een bankstel op de peperstraat moet brengen (en er weer uit moetquote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Auto neerzetten onder C1000 en lopen.
Neh da's minderquote:Op maandag 12 februari 2007 00:26 schreef lipje het volgende:
[..]
fijn alsje een bankstel op de peperstraat moet brengen (en er weer uit moet)
eensch al die kut drempels, ze dienen nergens voor, alleen om de kosten voor autoonderhoud in Nederland hoog te houdenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je geeft antwoord op een vraag die ik niet stel![]()
isse makkelijk. Binnenwatersloot en je bent er. eruit is stukje achteruit, keren en klaarquote:Op maandag 12 februari 2007 00:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neh da's minderDan wordt het een kwestie van tijd ervoor uittrekken
Dat begin ik zo langzamerhand wel echt te denken jaquote:Op maandag 12 februari 2007 00:27 schreef lipje het volgende:
[..]
eensch al die kut drempels, ze dienen nergens voor, alleen om de kosten voor autoonderhoud in Nederland hoog te houden
Ik deed daar sowieso alles op de fiets of lopend.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:28 schreef lipje het volgende:
[..]
isse makkelijk. Binnenwatersloot en je bent er. eruit is stukje achteruit, keren en klaar
Het zou geen kwaad kunnen als de kwezels hier in het noorden daar toch een rijles over kregen. Ik heb overigens ook nooit op de snelweg gereden, alleen op het 100km stuk richting Marssum waarbij de instructrice aangaf dat de bekeuring voor mij was (reed 120 uiteraardquote:Op maandag 12 februari 2007 00:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
2 lessen meteen na elkaar.
En geen snelweg = goed teken. Snelweg kan elke jan doedel (aldus m'n rijinstructeur).
Vooral het 'niet spiegelen' verbaas ik me nog elke dag om..quote:Op maandag 12 februari 2007 00:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het zou geen kwaad kunnen als de kwezels hier in het noorden daar toch een rijles over kregen. Ik heb overigens ook nooit op de snelweg gereden, alleen op het 100km stuk richting Marssum waarbij de instructrice aangaf dat de bekeuring voor mij was (reed 120 uiteraard).
Snelwegrijden mag dan wel makkelijk zijn, maar Nederlanders zijn berucht om het niet spiegelen, te dicht achter vrachtwagens en ander langzaam verkeer plakken en te lang op de linkerbaan plakken.
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:30 schreef hermandeperman het volgende:
Zo, m'n laatste post op dit account, ik doe een LaCie-tje![]()
![]()
![]()
Rotterdam, je rijdt een nieuwbouwwijk in en voila...om de ca 50 meter een drempelquote:Op maandag 12 februari 2007 00:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat begin ik zo langzamerhand wel echt te denken ja
Ik heb het btw nog nergens zo erg meegemaakt als in Eindhoven
In EHV weten hoe ze auto's uit de stad moeten houden ja, daar ga je niet voor je plezier rond rijden, zeker niet zonder goede navigatiequote:Op maandag 12 februari 2007 00:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat begin ik zo langzamerhand wel echt te denken ja
Ik heb het btw nog nergens zo erg meegemaakt als in Eindhoven
vandaar de populariteit van SUV'squote:Op maandag 12 februari 2007 00:34 schreef lipje het volgende:
[..]
Rotterdam, je rijdt een nieuwbouwwijk in en voila...om de ca 50 meter een drempel
en franse bolidesquote:Op maandag 12 februari 2007 00:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
vandaar de populariteit van SUV's
Een LaCie-tje vanwege het aantal posts?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:30 schreef hermandeperman het volgende:
Zo, m'n laatste post op dit account, ik doe een LaCie-tje![]()
![]()
![]()
Road to Amarillo ?quote:
Smoothie?quote:Op maandag 12 februari 2007 06:58 schreef 2cv het volgende:
Zometeen even m'n ochtendprak naar binnen werken. Nee, geen brinta dit keer.
Maandagquote:Op maandag 12 februari 2007 08:38 schreef vlad het volgende:
al zit ik als een verzopen kat op m'n werk, de week is weer begonnen
![]()
daar hebben ze autos voorquote:Op maandag 12 februari 2007 08:38 schreef vlad het volgende:
al zit ik als een verzopen kat op m'n werk, de week is weer begonnen
![]()
Hilversum, gegarandeerd frustraties.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hilversumquote:Op maandag 12 februari 2007 11:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hilversum, gegarandeerd frustraties.
Ik vind zelf de drempel hoeveelheid wel meevallen, alleen de nieuwe drempels zijn te hoog..quote:Op maandag 12 februari 2007 00:34 schreef lipje het volgende:
[..]
Rotterdam, je rijdt een nieuwbouwwijk in en voila...om de ca 50 meter een drempel
CS is nog wel te doen imo.. Ligt eraan van welke kant je komt, alles is 1 richtingsverkeer daar.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hilversummoet straks om 18:00 mijn GF van Hilversum CS halen, denk dat ik zo maar vast ga
kom via de s'gravelandseweg, rij meestal via het mediapark --> koniginneweg ( dat is nog enigzins te doen )quote:Op maandag 12 februari 2007 11:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
CS is nog wel te doen imo.. Ligt eraan van welke kant je komt, alles is 1 richtingsverkeer daar.
ik hou er nou eenmaal van, om met m'n smoel, een half uur door de regen naar m'n werk te banjerenquote:
Ajf kot stuf toe doe men.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kom maar vast naar Utrecht, zie je vanmiddag
hij wil neuken, jij kunt niet langskomen, dus kutwijfquote:
tijd om hun overwerk te geven dacht ik zoquote:Op maandag 12 februari 2007 13:41 schreef vlad het volgende:
VRIJ!om aan de slet te knutselen
vandaag twee nieuwe stagaires gekregen. Zijn alletwee van die zachte g knauwerts![]()
schuimbekkend van de motivatie kwamen ze binnengerold of ze vrij konden krijgen met carnaval
ze waren nog geen uur binnen
![]()
het wordt een zwaar half jaar![]()
10 euro!quote:Op maandag 12 februari 2007 13:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hij wil neuken, jij kunt niet langskomen, dus kutwijf
zie nu pas dat je zwart bent![]()
alsof ze geen recht hebben op vrije dagenquote:Op maandag 12 februari 2007 13:41 schreef vlad het volgende:
vandaag twee nieuwe stagaires gekregen. Zijn alletwee van die zachte g knauwerts![]()
schuimbekkend van de motivatie kwamen ze binnengerold of ze vrij konden krijgen met carnaval
![]()
quote:
de zweep over die broekiesquote:Op maandag 12 februari 2007 13:41 schreef vlad het volgende:
![]()
als je koud een uur binnen bent, en gelijk begint te rekenen van: "we moeten 90 dagen stagelopen, we krijgen daar 105 dagen de tijd voor, hebben we 15 dagen om niets te doen", maakt dat geen goede indruk vind ik zelfquote:Op maandag 12 februari 2007 13:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
alsof ze geen recht hebben op vrije dagen
Die zouden van mij de eerste weken overwekr krijgen, gegarandeerd.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:28 schreef vlad het volgende:
[..]
als je koud een uur binnen bent, en gelijk begint te rekenen van: "we moeten 90 dagen stagelopen, we krijgen daar 105 dagen de tijd voor, hebben we 15 dagen om niets te doen", maakt dat geen goede indruk vind ik zelf![]()
en gelijk alles beter weten, met dat accent van ze![]()
Och, kan me er wel iets bij voorstellen. Als je nog echt op school zit (dus geen stage) heb je veel vakantie. Nu ineens patsboem niet meer. Dan wil je tussendoor wel een weekje vrijaf. Maar gelijk 2 weken is ook wat gortig en erg dom aangezien je niet kan werken als je ziek bent (dus reserve opbouwen).quote:Op maandag 12 februari 2007 14:28 schreef vlad het volgende:
[..]
als je koud een uur binnen bent, en gelijk begint te rekenen van: "we moeten 90 dagen stagelopen, we krijgen daar 105 dagen de tijd voor, hebben we 15 dagen om niets te doen", maakt dat geen goede indruk vind ik zelf![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:28 schreef vlad het volgende:
[..]
kweet niet hoor maar bij mij is het zo dat ik ziektedagen gewoon als werkdagen tellenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Och, kan me er wel iets bij voorstellen. Als je nog echt op school zit (dus geen stage) heb je veel vakantie. Nu ineens patsboem niet meer. Dan wil je tussendoor wel een weekje vrijaf. Maar gelijk 2 weken is ook wat gortig en erg dom aangezien je niet kan werken als je ziek bent (dus reserve opbouwen).
En ik heb het gevoel dat hun accent je niet bevalt
ben gewoon trots op mijn boerse harde Gquote:Op maandag 12 februari 2007 14:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan nog, het getuigd niet echt van een goeie instelling als je over je vrije tijd begint op je eerste werkdagquote:Op maandag 12 februari 2007 14:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Och, kan me er wel iets bij voorstellen. Als je nog echt op school zit (dus geen stage) heb je veel vakantie. Nu ineens patsboem niet meer. Dan wil je tussendoor wel een weekje vrijaf. Maar gelijk 2 weken is ook wat gortig en erg dom aangezien je niet kan werken als je ziek bent (dus reserve opbouwen).
Op mijn eerste werkdag wilden ze juist weten wanneer ik vrij zou willen hebben.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan nog, het getuigd niet echt van een goeie instelling als je over je vrije tijd begint op je eerste werkdag![]()
Ja dat vragen ZIJ aan jou. Niet andersom.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op mijn eerste werkdag wilden ze juist weten wanneer ik vrij zou willen hebben.
Dan loop jij geen stage (meer). Toen ik stage liep werd er voor gewaarschuwd dat als je een dag ziek was, meteen een dag niet gewerkt had.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
kweet niet hoor maar bij mij is het zo dat ik ziektedagen gewoon als werkdagen tellen
Zo kan je het bekijken ja. Maar het is nog altijd beter dat ze na 90 dagen gewoon weg blijven of vrijdagmiddag even melden dat ze de week er op (of de 2 weken er op) er niet zijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan nog, het getuigd niet echt van een goeie instelling als je over je vrije tijd begint op je eerste werkdag![]()
Maar als ze het niet vragenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja dat vragen ZIJ aan jou. Niet andersom.
dan moet je initiatief tonen. Ook een deel van je instellingquote:
Dan kom je na een tijdje aanzetten van ik zou dan en dan graag vrij willen. Maar toch niet op je eerste dag.quote:
Het is al bijna zoverquote:Op maandag 12 februari 2007 14:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan kom je na een tijdje aanzetten van ik zou dan en dan graag vrij willen. Maar toch niet op je eerste dag.
Maar goed als ze daar dan onredelijk over gaan doen werk je in een thaise schoenenfabriek met 19 urige werkdagen
ik doe afstudeerstagequote:Op maandag 12 februari 2007 14:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan loop jij geen stage (meer). Toen ik stage liep werd er voor gewaarschuwd dat als je een dag ziek was, meteen een dag niet gewerkt had.
[..]
Zo kan je het bekijken ja. Maar het is nog altijd beter dat ze na 90 dagen gewoon weg blijven of vrijdagmiddag even melden dat ze de week er op (of de 2 weken er op) er niet zijn.
Daarbij: instelling heeft met meer te maken dan alleen vrij vragen. het is een totaalbeeld. Alleen heel veel mensen focussen zich alleen op de negatieve dingen.
mja, maar de eerste indruk is niet te best:quote:Op maandag 12 februari 2007 14:41 schreef 2cv het volgende:
Daarbij: instelling heeft met meer te maken dan alleen vrij vragen. het is een totaalbeeld. Alleen heel veel mensen focussen zich alleen op de negatieve dingen.
Is wel ideaal voor jou eigenlijkquote:Op maandag 12 februari 2007 15:03 schreef Hugster het volgende:
Hotenmetotenkinderkankercarnaval!!
[afbeelding]
- begint direct over vrije dagen Is maar net hoe je het brengtquote:Op maandag 12 februari 2007 15:06 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, maar de eerste indruk is niet te best:
- begint direct over vrije dagen
- heeft een zachte g
- doet gelijk alsof ie alles al weet
- heeft een zachte g
- refereert ieder moment aan een vorige stagaire die hij kent, zodat hij kan aantonen dat ie er al verstand van heeft
- en komt uit Limburg![]()
en dat is mijn indruk na de eerste 4 uurtjes![]()
Nee ze doen zuup'n, en dat zuigt. Alle mensen die het vieren trouwens ook.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is wel ideaal voor jou eigenlijk. Neuken, neuken en bier drinken
!
Bitch die je bentquote:Op maandag 12 februari 2007 15:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wijven met een zachte g zijn vaak ook zo wereldvreemd en dommig.
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee ze doen zuup'n, en dat zuigt. Alle mensen die het vieren trouwens ook.
Stelletje Frans Bauer paupers.
Klap op je kop gehad ?quote:
Achterop de fietsquote:Op maandag 12 februari 2007 16:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
In de Visa.?
Nope.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:57 schreef 2cv het volgende:
Zegguh, Lex, hebben ze daar nog vacatures ? Maakt me niet uit wat voor functie.
Nope.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:13 schreef 2cv het volgende:
Ook niet als vrijwilliger ?
Tering jantje !quote:
t'is dat ik niet kan surfen, anders leek dit me wel wat voor op het binnenhofquote:
Stagaires moet je echt geluk mee hebben.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:41 schreef vlad het volgende:
![]()
Datr zijn alle nieuwe drempelsquote:Op maandag 12 februari 2007 11:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind zelf de drempel hoeveelheid wel meevallen, alleen de nieuwe drempels zijn te hoog..
Kan ook gewenning zijn, omdat ik daar vandaan kom..
Hier in Velp kun je de meeste drempels met 60+ nog wel hebbenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:29 schreef lipje het volgende:
[..]
Datr zijn alle nieuwe drempels. Ik was laatst weer eens in mijn oude buurtje, maar daar hebben ze een 50km weg nu een 30km zone van gemaakt inclusief een horde drempels
en heb je je bij haar opgewarmd?quote:
dan moet je haar s ochtends ophalen, als ie vroeg thuiskomt is ie ook vroeg de deur uitquote:Op maandag 12 februari 2007 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, haar vriend komt altijd om 16:30 thuis
tactiekjequote:Op maandag 12 februari 2007 18:55 schreef lipje het volgende:
[..]
dan moet je haar s ochtends ophalen, als ie vroeg thuiskomt is ie ook vroeg de deur uit
Lexie moet gewoon in de Visa stappen en naar Cuyck tuffenquote:
nu ga je te verquote:Op maandag 12 februari 2007 18:59 schreef lipje het volgende:
[..]
Lexie moet gewoon in de Visa stappen en naar Cuyck tuffen
nee, zlefde werktijden als onsquote:Op maandag 12 februari 2007 18:55 schreef lipje het volgende:
[..]
dan moet je haar s ochtends ophalen, als ie vroeg thuiskomt is ie ook vroeg de deur uit
Wat is er nou weer in Cuyck (waarvan zelfs de inwoners niet weten hoe je het moet spellen)?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:59 schreef lipje het volgende:
[..]
Lexie moet gewoon in de Visa stappen en naar Cuyck tuffen
Als je dan langs Utrecht komt dan kan je gelijk Hugo meenemen voor het triootjequote:Op maandag 12 februari 2007 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is er nou weer in Cuyck (waarvan zelfs de inwoners niet weten hoe je het moet spellen)?De enieg menen die ik daar ken zijn verschrikkelijk
quote:Chris - Alfist zegt:
en Lexie wil TIETEN
Chris - Alfist zegt:
geen plankje
XXXXXX zegt:
daar heeft ie hugo dan toch voor?
past ie er wel in?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
En Hugo wil natuurlijk niet gezien worden in een Visa, dus die fietst er maar achteraan met zn carbon-fiets
Tof, ik ben de oprichter van de NL afdeling van de Lada Niva club, en de Fryske Hippie-auto-club.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:44 schreef Bjj het volgende:
Mijn oom is de oprichter van alfaromeo156club.nl.
gvd hou dat soort linkjes voor je manquote:
ik vind dat je een note moet krijgenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh kut een ontopic newbie beledigd, dat moet ik niet doen
Sorry Bjj
ben oprecht blij voor jequote:Op maandag 12 februari 2007 19:44 schreef Bjj het volgende:
Mijn oom is de oprichter van alfaromeo156club.nl.
solliciteer naar F&F of B&H mod, en zet mquote:Op maandag 12 februari 2007 19:47 schreef vlad het volgende:
[..]
ik vind dat je een note moet krijgen![]()
wat is de bouwjaar?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:48 schreef M5 het volgende:
TF, kun je aan de gear-ratio's komen van m'n auto? kan ze niet vinden namelijk..
taalverloederende Drentquote:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:
Alexxxxx heeft het PM knopje nog niet gevondenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
![]()
wat was het modeljaar ook alweer??quote:Op maandag 12 februari 2007 19:48 schreef M5 het volgende:
TF, kun je aan de gear-ratio's komen van m'n auto? kan ze niet vinden namelijk..
* Jofunu-kun met 2cv mee doetquote:Op maandag 12 februari 2007 19:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
![]()
bouwjaar: 1999,quote:Op maandag 12 februari 2007 20:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat was het modeljaar ook alweer??
zo af en toe is het werkelijk dramatischquote:
kan niks vinden hier op me pc, zal morgen eens voor je bellenquote:
ja de handbak.quote:Op maandag 12 februari 2007 21:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kan niks vinden hier op me pc, zal morgen eens voor je bellen![]()
gewoon de handbak toch?
Laat op tijd weten waar ze je begraven/cremeren, kunnen we je komen uitzwaaienquote:Op maandag 12 februari 2007 21:04 schreef M5 het volgende:
al 12 uur wakker en ik moet nog gaan werken.. wordt weer 'n mooi nachtje.. morgenochtend ben ik dood
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 06:09 schreef M5 het volgende:
mogguh.
ik heb het overleefdnu is't tijd om lang te maffen
echt werk te zoeken
Cuijk. En je bedoelt tonksquote:Op maandag 12 februari 2007 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is er nou weer in Cuyck (waarvan zelfs de inwoners niet weten hoe je het moet spellen)?De enieg menen die ik daar ken zijn verschrikkelijk
Ga eens bijlezen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:14 schreef Hugster het volgende:
En dan durft ie mij uit te lachen met een vriendin als de zijne, en hoe ie er zelf bij loopt![]()
Freakshow
Beter man!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:51 schreef M5 het volgende:
[..]
ben ik druk mee bezig, ben net uitgenodigd voor 'n tweede gesprek.
![]()
Ey, ik kan heul dat keyboard niet meer vinden manquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:09 schreef PeuRac het volgende:vanavond weer een feestje, morgen nog een, donderdag ijshockey match, vrijdag stappen, zaterdag stappen
* PeuRac likes Finland
Jammer, maar geeft niet, k laat mn pa er wel een in NL kopen en opsturen, bij Office Center is er zowat elke week wel een in de aanbiedingquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ey, ik kan heul dat keyboard niet meer vinden man![]()
Is zo'n gewoon qwerty ding (en werkt), stuur het deze week wel op.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer, maar geeft niet, k laat mn pa er wel een in NL kopen en opsturen, bij Office Center is er zowat elke week wel een in de aanbieding
edit - een oude vind ik ook prima, zolang t maar EN/US Qwerty is en werkt![]()
Helemaal superquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is zo'n gewoon qwerty ding (en werkt), stuur het deze week wel op.![]()
grofweg 4x je jaarsalaris was volgens mij een stel regel voor een hypotheek.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Huis kopen (ingewikkelde situatie)
Bara iemand anders?
Staat op zich een mooi huis met garage te koop voor weinig in de buurt
Alleen mn loon is niet zo hoog
damnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
grofweg 4x je jaarsalaris was volgens mij een stel regel voor een hypotheek.
Nouja, Whoops heeft wel gelijk in je topic, een hypotheek adviseur kan je vaak een beter beeld geven.quote:
mwah, daar klopt niet veel van.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
grofweg 4x je jaarsalaris was volgens mij een stel regel voor een hypotheek.
onderdelen besteldquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
uiteraard
blijft lachen moet ik zeggen..
zelfs het 1 en ander voor besteld
http://www.fundafinance.nl/calculators/max_hyp.aspquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:32 schreef M5 het volgende:
[..]
mwah, daar klopt niet veel van.
dan kun je met een salaris van 4000 bruto nog niet eens een huisje van 200k bekostigen....
http://www.amerongen-varwijk.nl/woningen/details.php?id=219quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
http://www.fundafinance.nl/calculators/max_hyp.asp
gebruikt de factor 4.5 maar als je op Funda.nl een huis selecteerd kan je een iets exactere calculatie laten doen. Maar sowiezo moet je altijd een persoonlijk advies laten aanmeten, aangezien er andere vaste lasten kunnen zijn die mee tellen.
Btw Alex, welk huis heb je op t oog?
Geen idee, t zijn wel allemaal kleine huisjes daar. Maar ik ben al blij als de auto droog staat. Heof ik ook net meer op zoek nara stalling voor de Visa. Want als ik in die straat woon wil ik per se een 4x4 (lees; Niva). In de bietencampagne met een visa over een glibberijge dijk (oude zeedijk) is nooit grappig....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:52 schreef PeuRac het volgende:
Tering wat een koopjeVoor dat geld heb je in Utrecht de helft ofso
![]()
Wel jammer dat als je je voordeur uitloopt je plat gereden wordt en als je iets te hard naar buiten loopt achter t water in. Maar wel super gaaf uitzicht en leuk huis![]()
Is de garage een beetje te gebruiken om te sleutelen? Of heb je geen idee hoe groot die is?
Jij bent stoerquote:Op maandag 12 februari 2007 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh kut een ontopic newbie beledigd, dat moet ik niet doen
Sorry Bjj
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:43 schreef BaraCuda het volgende:
Die vieze vuile ruklul heb me een 2003 blok verkocht ipv 2005![]()
Morgen even 2nd opionion halen bij 2e importeur en dan dokken die aso![]()
Voornaam: Bobquote:
En reken erop dat er nog +-10k bij op komt aan overdrachtsbelasting (zelfs bij je eerste huisquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:16 schreef PeuRac het volgende:
http://www.funda.nl/koop/detail_hypotheek.asp?1=1&sfPrijsMin=0&sfPrijsMax=1000000000&onthouden=on&plaatsnamen=%2COude+Bildtzijl%2C&paginaVolgNummer=1&plaats_dest=5360&Form=ZoekPlaats&provincie=FR&straal=&obj_GUID=%7BDB62D308%2DDE26%2D4A9C%2D98B1%2DFB3C498E3B0C%7D&crrentChoices=0809&mplaats=%2C5360%2C&objectVolgNummer=1&searchmode=normaal
hier ongeveer gekeken, moet je voor een hypotheek van 139.000 euro ongeveer 30.000 per jaar verdienen![]()
beetje frustie lexx?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voornaam: Bob
Geslacht: Man
En wat heb ik daar aan, zoalng dit jou gegevens zijn
Weet ze dat alquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar aan die exensex doe ik niet meer, dat was zaterdag voor het laatst![]()
Als mn Visa het had gedaan was ik gekomen!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:49 schreef ijsmeis het volgende:
Euw god. Zondag is het weer Gennep On Wheels dag.
kapot?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als mn Visa het had gedaan was ik gekomen!
Da's balen, maar groot gelijk... heb je'm bij een bedrijf of particulier gekocht eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dus als morgen die importeur 2003 bevestigd gaat dat blok mooi terug!![]()
komt een nieuwe koppeling inquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
kapot?
Je radio doet't nog wel hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |