Cuijk. En je bedoelt tonksquote:Op maandag 12 februari 2007 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is er nou weer in Cuyck (waarvan zelfs de inwoners niet weten hoe je het moet spellen)?De enieg menen die ik daar ken zijn verschrikkelijk
Ga eens bijlezen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:14 schreef Hugster het volgende:
En dan durft ie mij uit te lachen met een vriendin als de zijne, en hoe ie er zelf bij loopt![]()
Freakshow
Beter man!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:51 schreef M5 het volgende:
[..]
ben ik druk mee bezig, ben net uitgenodigd voor 'n tweede gesprek.
![]()
Ey, ik kan heul dat keyboard niet meer vinden manquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:09 schreef PeuRac het volgende:vanavond weer een feestje, morgen nog een, donderdag ijshockey match, vrijdag stappen, zaterdag stappen
* PeuRac likes Finland
Jammer, maar geeft niet, k laat mn pa er wel een in NL kopen en opsturen, bij Office Center is er zowat elke week wel een in de aanbiedingquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ey, ik kan heul dat keyboard niet meer vinden man![]()
Is zo'n gewoon qwerty ding (en werkt), stuur het deze week wel op.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer, maar geeft niet, k laat mn pa er wel een in NL kopen en opsturen, bij Office Center is er zowat elke week wel een in de aanbieding
edit - een oude vind ik ook prima, zolang t maar EN/US Qwerty is en werkt![]()
Helemaal superquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is zo'n gewoon qwerty ding (en werkt), stuur het deze week wel op.![]()
grofweg 4x je jaarsalaris was volgens mij een stel regel voor een hypotheek.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Huis kopen (ingewikkelde situatie)
Bara iemand anders?
Staat op zich een mooi huis met garage te koop voor weinig in de buurt
Alleen mn loon is niet zo hoog
damnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
grofweg 4x je jaarsalaris was volgens mij een stel regel voor een hypotheek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |