Cuijk. En je bedoelt tonksquote:Op maandag 12 februari 2007 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is er nou weer in Cuyck (waarvan zelfs de inwoners niet weten hoe je het moet spellen)?De enieg menen die ik daar ken zijn verschrikkelijk
Ga eens bijlezen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:14 schreef Hugster het volgende:
En dan durft ie mij uit te lachen met een vriendin als de zijne, en hoe ie er zelf bij loopt![]()
Freakshow
Beter man!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:51 schreef M5 het volgende:
[..]
ben ik druk mee bezig, ben net uitgenodigd voor 'n tweede gesprek.
![]()
Ey, ik kan heul dat keyboard niet meer vinden manquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:09 schreef PeuRac het volgende:vanavond weer een feestje, morgen nog een, donderdag ijshockey match, vrijdag stappen, zaterdag stappen
* PeuRac likes Finland
Jammer, maar geeft niet, k laat mn pa er wel een in NL kopen en opsturen, bij Office Center is er zowat elke week wel een in de aanbiedingquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ey, ik kan heul dat keyboard niet meer vinden man![]()
Is zo'n gewoon qwerty ding (en werkt), stuur het deze week wel op.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer, maar geeft niet, k laat mn pa er wel een in NL kopen en opsturen, bij Office Center is er zowat elke week wel een in de aanbieding
edit - een oude vind ik ook prima, zolang t maar EN/US Qwerty is en werkt![]()
Helemaal superquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is zo'n gewoon qwerty ding (en werkt), stuur het deze week wel op.![]()
grofweg 4x je jaarsalaris was volgens mij een stel regel voor een hypotheek.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Huis kopen (ingewikkelde situatie)
Bara iemand anders?
Staat op zich een mooi huis met garage te koop voor weinig in de buurt
Alleen mn loon is niet zo hoog
damnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
grofweg 4x je jaarsalaris was volgens mij een stel regel voor een hypotheek.
Nouja, Whoops heeft wel gelijk in je topic, een hypotheek adviseur kan je vaak een beter beeld geven.quote:
mwah, daar klopt niet veel van.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
grofweg 4x je jaarsalaris was volgens mij een stel regel voor een hypotheek.
onderdelen besteldquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
uiteraard
blijft lachen moet ik zeggen..
zelfs het 1 en ander voor besteld
http://www.fundafinance.nl/calculators/max_hyp.aspquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:32 schreef M5 het volgende:
[..]
mwah, daar klopt niet veel van.
dan kun je met een salaris van 4000 bruto nog niet eens een huisje van 200k bekostigen....
http://www.amerongen-varwijk.nl/woningen/details.php?id=219quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
http://www.fundafinance.nl/calculators/max_hyp.asp
gebruikt de factor 4.5 maar als je op Funda.nl een huis selecteerd kan je een iets exactere calculatie laten doen. Maar sowiezo moet je altijd een persoonlijk advies laten aanmeten, aangezien er andere vaste lasten kunnen zijn die mee tellen.
Btw Alex, welk huis heb je op t oog?
Geen idee, t zijn wel allemaal kleine huisjes daar. Maar ik ben al blij als de auto droog staat. Heof ik ook net meer op zoek nara stalling voor de Visa. Want als ik in die straat woon wil ik per se een 4x4 (lees; Niva). In de bietencampagne met een visa over een glibberijge dijk (oude zeedijk) is nooit grappig....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:52 schreef PeuRac het volgende:
Tering wat een koopjeVoor dat geld heb je in Utrecht de helft ofso
![]()
Wel jammer dat als je je voordeur uitloopt je plat gereden wordt en als je iets te hard naar buiten loopt achter t water in. Maar wel super gaaf uitzicht en leuk huis![]()
Is de garage een beetje te gebruiken om te sleutelen? Of heb je geen idee hoe groot die is?
Jij bent stoerquote:Op maandag 12 februari 2007 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh kut een ontopic newbie beledigd, dat moet ik niet doen
Sorry Bjj
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:43 schreef BaraCuda het volgende:
Die vieze vuile ruklul heb me een 2003 blok verkocht ipv 2005![]()
Morgen even 2nd opionion halen bij 2e importeur en dan dokken die aso![]()
Voornaam: Bobquote:
En reken erop dat er nog +-10k bij op komt aan overdrachtsbelasting (zelfs bij je eerste huisquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:16 schreef PeuRac het volgende:
http://www.funda.nl/koop/detail_hypotheek.asp?1=1&sfPrijsMin=0&sfPrijsMax=1000000000&onthouden=on&plaatsnamen=%2COude+Bildtzijl%2C&paginaVolgNummer=1&plaats_dest=5360&Form=ZoekPlaats&provincie=FR&straal=&obj_GUID=%7BDB62D308%2DDE26%2D4A9C%2D98B1%2DFB3C498E3B0C%7D&crrentChoices=0809&mplaats=%2C5360%2C&objectVolgNummer=1&searchmode=normaal
hier ongeveer gekeken, moet je voor een hypotheek van 139.000 euro ongeveer 30.000 per jaar verdienen![]()
beetje frustie lexx?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voornaam: Bob
Geslacht: Man
En wat heb ik daar aan, zoalng dit jou gegevens zijn
Weet ze dat alquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar aan die exensex doe ik niet meer, dat was zaterdag voor het laatst![]()
Als mn Visa het had gedaan was ik gekomen!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:49 schreef ijsmeis het volgende:
Euw god. Zondag is het weer Gennep On Wheels dag.
kapot?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als mn Visa het had gedaan was ik gekomen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |