nu ga je te verquote:Op maandag 12 februari 2007 18:59 schreef lipje het volgende:
[..]
Lexie moet gewoon in de Visa stappen en naar Cuyck tuffen
nee, zlefde werktijden als onsquote:Op maandag 12 februari 2007 18:55 schreef lipje het volgende:
[..]
dan moet je haar s ochtends ophalen, als ie vroeg thuiskomt is ie ook vroeg de deur uit
Wat is er nou weer in Cuyck (waarvan zelfs de inwoners niet weten hoe je het moet spellen)?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:59 schreef lipje het volgende:
[..]
Lexie moet gewoon in de Visa stappen en naar Cuyck tuffen
Als je dan langs Utrecht komt dan kan je gelijk Hugo meenemen voor het triootjequote:Op maandag 12 februari 2007 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is er nou weer in Cuyck (waarvan zelfs de inwoners niet weten hoe je het moet spellen)?De enieg menen die ik daar ken zijn verschrikkelijk
quote:Chris - Alfist zegt:
en Lexie wil TIETEN
Chris - Alfist zegt:
geen plankje
XXXXXX zegt:
daar heeft ie hugo dan toch voor?
past ie er wel in?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
En Hugo wil natuurlijk niet gezien worden in een Visa, dus die fietst er maar achteraan met zn carbon-fiets
Tof, ik ben de oprichter van de NL afdeling van de Lada Niva club, en de Fryske Hippie-auto-club.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:44 schreef Bjj het volgende:
Mijn oom is de oprichter van alfaromeo156club.nl.
gvd hou dat soort linkjes voor je manquote:
ik vind dat je een note moet krijgenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh kut een ontopic newbie beledigd, dat moet ik niet doen
Sorry Bjj
ben oprecht blij voor jequote:Op maandag 12 februari 2007 19:44 schreef Bjj het volgende:
Mijn oom is de oprichter van alfaromeo156club.nl.
solliciteer naar F&F of B&H mod, en zet mquote:Op maandag 12 februari 2007 19:47 schreef vlad het volgende:
[..]
ik vind dat je een note moet krijgen![]()
wat is de bouwjaar?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:48 schreef M5 het volgende:
TF, kun je aan de gear-ratio's komen van m'n auto? kan ze niet vinden namelijk..
taalverloederende Drentquote:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:
Alexxxxx heeft het PM knopje nog niet gevondenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
![]()
wat was het modeljaar ook alweer??quote:Op maandag 12 februari 2007 19:48 schreef M5 het volgende:
TF, kun je aan de gear-ratio's komen van m'n auto? kan ze niet vinden namelijk..
* Jofunu-kun met 2cv mee doetquote:Op maandag 12 februari 2007 19:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
![]()
bouwjaar: 1999,quote:Op maandag 12 februari 2007 20:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat was het modeljaar ook alweer??
zo af en toe is het werkelijk dramatischquote:
kan niks vinden hier op me pc, zal morgen eens voor je bellenquote:
ja de handbak.quote:Op maandag 12 februari 2007 21:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kan niks vinden hier op me pc, zal morgen eens voor je bellen![]()
gewoon de handbak toch?
Laat op tijd weten waar ze je begraven/cremeren, kunnen we je komen uitzwaaienquote:Op maandag 12 februari 2007 21:04 schreef M5 het volgende:
al 12 uur wakker en ik moet nog gaan werken.. wordt weer 'n mooi nachtje.. morgenochtend ben ik dood
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 06:09 schreef M5 het volgende:
mogguh.
ik heb het overleefdnu is't tijd om lang te maffen
echt werk te zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |