quote:Op maandag 12 februari 2007 15:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee ze doen zuup'n, en dat zuigt. Alle mensen die het vieren trouwens ook.
Stelletje Frans Bauer paupers.
Klap op je kop gehad ?quote:
Achterop de fietsquote:Op maandag 12 februari 2007 16:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
In de Visa.?
Nope.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:57 schreef 2cv het volgende:
Zegguh, Lex, hebben ze daar nog vacatures ? Maakt me niet uit wat voor functie.
Nope.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:13 schreef 2cv het volgende:
Ook niet als vrijwilliger ?
Tering jantje !quote:
t'is dat ik niet kan surfen, anders leek dit me wel wat voor op het binnenhofquote:
Stagaires moet je echt geluk mee hebben.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:41 schreef vlad het volgende:
vandaag twee nieuwe stagaires gekregen. Zijn alletwee van die zachte g knauwerts![]()
schuimbekkend van de motivatie kwamen ze binnengerold of ze vrij konden krijgen met carnaval
ze waren nog geen uur binnen
![]()
het wordt een zwaar half jaar![]()
Datr zijn alle nieuwe drempelsquote:Op maandag 12 februari 2007 11:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind zelf de drempel hoeveelheid wel meevallen, alleen de nieuwe drempels zijn te hoog..
Kan ook gewenning zijn, omdat ik daar vandaan kom..
Hier in Velp kun je de meeste drempels met 60+ nog wel hebbenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:29 schreef lipje het volgende:
[..]
Datr zijn alle nieuwe drempels. Ik was laatst weer eens in mijn oude buurtje, maar daar hebben ze een 50km weg nu een 30km zone van gemaakt inclusief een horde drempels
en heb je je bij haar opgewarmd?quote:
dan moet je haar s ochtends ophalen, als ie vroeg thuiskomt is ie ook vroeg de deur uitquote:Op maandag 12 februari 2007 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, haar vriend komt altijd om 16:30 thuis
tactiekjequote:Op maandag 12 februari 2007 18:55 schreef lipje het volgende:
[..]
dan moet je haar s ochtends ophalen, als ie vroeg thuiskomt is ie ook vroeg de deur uit
Lexie moet gewoon in de Visa stappen en naar Cuyck tuffenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |