als je koud een uur binnen bent, en gelijk begint te rekenen van: "we moeten 90 dagen stagelopen, we krijgen daar 105 dagen de tijd voor, hebben we 15 dagen om niets te doen", maakt dat geen goede indruk vind ik zelfquote:Op maandag 12 februari 2007 13:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
alsof ze geen recht hebben op vrije dagen
Die zouden van mij de eerste weken overwekr krijgen, gegarandeerd.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:28 schreef vlad het volgende:
[..]
als je koud een uur binnen bent, en gelijk begint te rekenen van: "we moeten 90 dagen stagelopen, we krijgen daar 105 dagen de tijd voor, hebben we 15 dagen om niets te doen", maakt dat geen goede indruk vind ik zelf![]()
en gelijk alles beter weten, met dat accent van ze![]()
Och, kan me er wel iets bij voorstellen. Als je nog echt op school zit (dus geen stage) heb je veel vakantie. Nu ineens patsboem niet meer. Dan wil je tussendoor wel een weekje vrijaf. Maar gelijk 2 weken is ook wat gortig en erg dom aangezien je niet kan werken als je ziek bent (dus reserve opbouwen).quote:Op maandag 12 februari 2007 14:28 schreef vlad het volgende:
[..]
als je koud een uur binnen bent, en gelijk begint te rekenen van: "we moeten 90 dagen stagelopen, we krijgen daar 105 dagen de tijd voor, hebben we 15 dagen om niets te doen", maakt dat geen goede indruk vind ik zelf![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:28 schreef vlad het volgende:
[..]
kweet niet hoor maar bij mij is het zo dat ik ziektedagen gewoon als werkdagen tellenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Och, kan me er wel iets bij voorstellen. Als je nog echt op school zit (dus geen stage) heb je veel vakantie. Nu ineens patsboem niet meer. Dan wil je tussendoor wel een weekje vrijaf. Maar gelijk 2 weken is ook wat gortig en erg dom aangezien je niet kan werken als je ziek bent (dus reserve opbouwen).
En ik heb het gevoel dat hun accent je niet bevalt
ben gewoon trots op mijn boerse harde Gquote:Op maandag 12 februari 2007 14:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan nog, het getuigd niet echt van een goeie instelling als je over je vrije tijd begint op je eerste werkdagquote:Op maandag 12 februari 2007 14:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Och, kan me er wel iets bij voorstellen. Als je nog echt op school zit (dus geen stage) heb je veel vakantie. Nu ineens patsboem niet meer. Dan wil je tussendoor wel een weekje vrijaf. Maar gelijk 2 weken is ook wat gortig en erg dom aangezien je niet kan werken als je ziek bent (dus reserve opbouwen).
Op mijn eerste werkdag wilden ze juist weten wanneer ik vrij zou willen hebben.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan nog, het getuigd niet echt van een goeie instelling als je over je vrije tijd begint op je eerste werkdag![]()
Ja dat vragen ZIJ aan jou. Niet andersom.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Op mijn eerste werkdag wilden ze juist weten wanneer ik vrij zou willen hebben.
Dan loop jij geen stage (meer). Toen ik stage liep werd er voor gewaarschuwd dat als je een dag ziek was, meteen een dag niet gewerkt had.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
kweet niet hoor maar bij mij is het zo dat ik ziektedagen gewoon als werkdagen tellen
Zo kan je het bekijken ja. Maar het is nog altijd beter dat ze na 90 dagen gewoon weg blijven of vrijdagmiddag even melden dat ze de week er op (of de 2 weken er op) er niet zijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan nog, het getuigd niet echt van een goeie instelling als je over je vrije tijd begint op je eerste werkdag![]()
Maar als ze het niet vragenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja dat vragen ZIJ aan jou. Niet andersom.
dan moet je initiatief tonen. Ook een deel van je instellingquote:
Dan kom je na een tijdje aanzetten van ik zou dan en dan graag vrij willen. Maar toch niet op je eerste dag.quote:
Het is al bijna zoverquote:Op maandag 12 februari 2007 14:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan kom je na een tijdje aanzetten van ik zou dan en dan graag vrij willen. Maar toch niet op je eerste dag.
Maar goed als ze daar dan onredelijk over gaan doen werk je in een thaise schoenenfabriek met 19 urige werkdagen
ik doe afstudeerstagequote:Op maandag 12 februari 2007 14:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan loop jij geen stage (meer). Toen ik stage liep werd er voor gewaarschuwd dat als je een dag ziek was, meteen een dag niet gewerkt had.
[..]
Zo kan je het bekijken ja. Maar het is nog altijd beter dat ze na 90 dagen gewoon weg blijven of vrijdagmiddag even melden dat ze de week er op (of de 2 weken er op) er niet zijn.
Daarbij: instelling heeft met meer te maken dan alleen vrij vragen. het is een totaalbeeld. Alleen heel veel mensen focussen zich alleen op de negatieve dingen.
mja, maar de eerste indruk is niet te best:quote:Op maandag 12 februari 2007 14:41 schreef 2cv het volgende:
Daarbij: instelling heeft met meer te maken dan alleen vrij vragen. het is een totaalbeeld. Alleen heel veel mensen focussen zich alleen op de negatieve dingen.
Is wel ideaal voor jou eigenlijkquote:Op maandag 12 februari 2007 15:03 schreef Hugster het volgende:
Hotenmetotenkinderkankercarnaval!!
[afbeelding]
- begint direct over vrije dagen Is maar net hoe je het brengtquote:Op maandag 12 februari 2007 15:06 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, maar de eerste indruk is niet te best:
- begint direct over vrije dagen
- heeft een zachte g
- doet gelijk alsof ie alles al weet
- heeft een zachte g
- refereert ieder moment aan een vorige stagaire die hij kent, zodat hij kan aantonen dat ie er al verstand van heeft
- en komt uit Limburg![]()
en dat is mijn indruk na de eerste 4 uurtjes![]()
Nee ze doen zuup'n, en dat zuigt. Alle mensen die het vieren trouwens ook.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is wel ideaal voor jou eigenlijk. Neuken, neuken en bier drinken
!
Bitch die je bentquote:Op maandag 12 februari 2007 15:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wijven met een zachte g zijn vaak ook zo wereldvreemd en dommig.
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee ze doen zuup'n, en dat zuigt. Alle mensen die het vieren trouwens ook.
Stelletje Frans Bauer paupers.
Klap op je kop gehad ?quote:
Achterop de fietsquote:Op maandag 12 februari 2007 16:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
In de Visa.?
Nope.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:57 schreef 2cv het volgende:
Zegguh, Lex, hebben ze daar nog vacatures ? Maakt me niet uit wat voor functie.
Nope.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:13 schreef 2cv het volgende:
Ook niet als vrijwilliger ?
Tering jantje !quote:
t'is dat ik niet kan surfen, anders leek dit me wel wat voor op het binnenhofquote:
Stagaires moet je echt geluk mee hebben.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:41 schreef vlad het volgende:
vandaag twee nieuwe stagaires gekregen. Zijn alletwee van die zachte g knauwerts![]()
schuimbekkend van de motivatie kwamen ze binnengerold of ze vrij konden krijgen met carnaval
ze waren nog geen uur binnen
![]()
het wordt een zwaar half jaar![]()
Datr zijn alle nieuwe drempelsquote:Op maandag 12 februari 2007 11:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind zelf de drempel hoeveelheid wel meevallen, alleen de nieuwe drempels zijn te hoog..
Kan ook gewenning zijn, omdat ik daar vandaan kom..
Hier in Velp kun je de meeste drempels met 60+ nog wel hebbenquote:Op maandag 12 februari 2007 18:29 schreef lipje het volgende:
[..]
Datr zijn alle nieuwe drempels. Ik was laatst weer eens in mijn oude buurtje, maar daar hebben ze een 50km weg nu een 30km zone van gemaakt inclusief een horde drempels
en heb je je bij haar opgewarmd?quote:
dan moet je haar s ochtends ophalen, als ie vroeg thuiskomt is ie ook vroeg de deur uitquote:Op maandag 12 februari 2007 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, haar vriend komt altijd om 16:30 thuis
tactiekjequote:Op maandag 12 februari 2007 18:55 schreef lipje het volgende:
[..]
dan moet je haar s ochtends ophalen, als ie vroeg thuiskomt is ie ook vroeg de deur uit
Lexie moet gewoon in de Visa stappen en naar Cuyck tuffenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |