quote:Op maandag 12 februari 2007 00:30 schreef hermandeperman het volgende:
Zo, m'n laatste post op dit account, ik doe een LaCie-tje![]()
![]()
![]()
Rotterdam, je rijdt een nieuwbouwwijk in en voila...om de ca 50 meter een drempelquote:Op maandag 12 februari 2007 00:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat begin ik zo langzamerhand wel echt te denken ja
Ik heb het btw nog nergens zo erg meegemaakt als in Eindhoven
In EHV weten hoe ze auto's uit de stad moeten houden ja, daar ga je niet voor je plezier rond rijden, zeker niet zonder goede navigatiequote:Op maandag 12 februari 2007 00:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat begin ik zo langzamerhand wel echt te denken ja
Ik heb het btw nog nergens zo erg meegemaakt als in Eindhoven
vandaar de populariteit van SUV'squote:Op maandag 12 februari 2007 00:34 schreef lipje het volgende:
[..]
Rotterdam, je rijdt een nieuwbouwwijk in en voila...om de ca 50 meter een drempel
en franse bolidesquote:Op maandag 12 februari 2007 00:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
vandaar de populariteit van SUV's
Een LaCie-tje vanwege het aantal posts?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:30 schreef hermandeperman het volgende:
Zo, m'n laatste post op dit account, ik doe een LaCie-tje![]()
![]()
![]()
Road to Amarillo ?quote:
Smoothie?quote:Op maandag 12 februari 2007 06:58 schreef 2cv het volgende:
Zometeen even m'n ochtendprak naar binnen werken. Nee, geen brinta dit keer.
Maandagquote:Op maandag 12 februari 2007 08:38 schreef vlad het volgende:
al zit ik als een verzopen kat op m'n werk, de week is weer begonnen
![]()
daar hebben ze autos voorquote:Op maandag 12 februari 2007 08:38 schreef vlad het volgende:
al zit ik als een verzopen kat op m'n werk, de week is weer begonnen
![]()
Hilversum, gegarandeerd frustraties.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Utrecht wel eens geprobeerd? Amsterdam? Den Haag?
Hilversumquote:Op maandag 12 februari 2007 11:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hilversum, gegarandeerd frustraties.
Ik vind zelf de drempel hoeveelheid wel meevallen, alleen de nieuwe drempels zijn te hoog..quote:Op maandag 12 februari 2007 00:34 schreef lipje het volgende:
[..]
Rotterdam, je rijdt een nieuwbouwwijk in en voila...om de ca 50 meter een drempel
CS is nog wel te doen imo.. Ligt eraan van welke kant je komt, alles is 1 richtingsverkeer daar.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hilversummoet straks om 18:00 mijn GF van Hilversum CS halen, denk dat ik zo maar vast ga
kom via de s'gravelandseweg, rij meestal via het mediapark --> koniginneweg ( dat is nog enigzins te doen )quote:Op maandag 12 februari 2007 11:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
CS is nog wel te doen imo.. Ligt eraan van welke kant je komt, alles is 1 richtingsverkeer daar.
ik hou er nou eenmaal van, om met m'n smoel, een half uur door de regen naar m'n werk te banjerenquote:
Ajf kot stuf toe doe men.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kom maar vast naar Utrecht, zie je vanmiddag
hij wil neuken, jij kunt niet langskomen, dus kutwijfquote:
tijd om hun overwerk te geven dacht ik zoquote:Op maandag 12 februari 2007 13:41 schreef vlad het volgende:
VRIJ!om aan de slet te knutselen
vandaag twee nieuwe stagaires gekregen. Zijn alletwee van die zachte g knauwerts![]()
schuimbekkend van de motivatie kwamen ze binnengerold of ze vrij konden krijgen met carnaval
ze waren nog geen uur binnen
![]()
het wordt een zwaar half jaar![]()
10 euro!quote:Op maandag 12 februari 2007 13:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hij wil neuken, jij kunt niet langskomen, dus kutwijf
zie nu pas dat je zwart bent![]()
alsof ze geen recht hebben op vrije dagenquote:Op maandag 12 februari 2007 13:41 schreef vlad het volgende:
vandaag twee nieuwe stagaires gekregen. Zijn alletwee van die zachte g knauwerts![]()
schuimbekkend van de motivatie kwamen ze binnengerold of ze vrij konden krijgen met carnaval
![]()
quote:
de zweep over die broekiesquote:Op maandag 12 februari 2007 13:41 schreef vlad het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |