eensch al die kut drempels, ze dienen nergens voor, alleen om de kosten voor autoonderhoud in Nederland hoog te houdenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je geeft antwoord op een vraag die ik niet stel![]()
isse makkelijk. Binnenwatersloot en je bent er. eruit is stukje achteruit, keren en klaarquote:Op maandag 12 februari 2007 00:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neh da's minderDan wordt het een kwestie van tijd ervoor uittrekken
Dat begin ik zo langzamerhand wel echt te denken jaquote:Op maandag 12 februari 2007 00:27 schreef lipje het volgende:
[..]
eensch al die kut drempels, ze dienen nergens voor, alleen om de kosten voor autoonderhoud in Nederland hoog te houden
Ik deed daar sowieso alles op de fiets of lopend.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:28 schreef lipje het volgende:
[..]
isse makkelijk. Binnenwatersloot en je bent er. eruit is stukje achteruit, keren en klaar
Het zou geen kwaad kunnen als de kwezels hier in het noorden daar toch een rijles over kregen. Ik heb overigens ook nooit op de snelweg gereden, alleen op het 100km stuk richting Marssum waarbij de instructrice aangaf dat de bekeuring voor mij was (reed 120 uiteraardquote:Op maandag 12 februari 2007 00:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
2 lessen meteen na elkaar.
En geen snelweg = goed teken. Snelweg kan elke jan doedel (aldus m'n rijinstructeur).
Vooral het 'niet spiegelen' verbaas ik me nog elke dag om..quote:Op maandag 12 februari 2007 00:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het zou geen kwaad kunnen als de kwezels hier in het noorden daar toch een rijles over kregen. Ik heb overigens ook nooit op de snelweg gereden, alleen op het 100km stuk richting Marssum waarbij de instructrice aangaf dat de bekeuring voor mij was (reed 120 uiteraard).
Snelwegrijden mag dan wel makkelijk zijn, maar Nederlanders zijn berucht om het niet spiegelen, te dicht achter vrachtwagens en ander langzaam verkeer plakken en te lang op de linkerbaan plakken.
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:30 schreef hermandeperman het volgende:
Zo, m'n laatste post op dit account, ik doe een LaCie-tje![]()
![]()
![]()
Rotterdam, je rijdt een nieuwbouwwijk in en voila...om de ca 50 meter een drempelquote:Op maandag 12 februari 2007 00:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat begin ik zo langzamerhand wel echt te denken ja
Ik heb het btw nog nergens zo erg meegemaakt als in Eindhoven
In EHV weten hoe ze auto's uit de stad moeten houden ja, daar ga je niet voor je plezier rond rijden, zeker niet zonder goede navigatiequote:Op maandag 12 februari 2007 00:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat begin ik zo langzamerhand wel echt te denken ja
Ik heb het btw nog nergens zo erg meegemaakt als in Eindhoven
vandaar de populariteit van SUV'squote:Op maandag 12 februari 2007 00:34 schreef lipje het volgende:
[..]
Rotterdam, je rijdt een nieuwbouwwijk in en voila...om de ca 50 meter een drempel
en franse bolidesquote:Op maandag 12 februari 2007 00:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
vandaar de populariteit van SUV's
Een LaCie-tje vanwege het aantal posts?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:30 schreef hermandeperman het volgende:
Zo, m'n laatste post op dit account, ik doe een LaCie-tje![]()
![]()
![]()
Road to Amarillo ?quote:
Smoothie?quote:Op maandag 12 februari 2007 06:58 schreef 2cv het volgende:
Zometeen even m'n ochtendprak naar binnen werken. Nee, geen brinta dit keer.
Maandagquote:Op maandag 12 februari 2007 08:38 schreef vlad het volgende:
al zit ik als een verzopen kat op m'n werk, de week is weer begonnen
![]()
daar hebben ze autos voorquote:Op maandag 12 februari 2007 08:38 schreef vlad het volgende:
al zit ik als een verzopen kat op m'n werk, de week is weer begonnen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |