Geen stoplichten, amper eenrichtingsverkeer, amper doodlopende straten. Maakt niet uit waar je heen gaat, je komt er altijd wel uit.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar Joure zuigt ook flink ja
Maar het blijft zonde van de taal.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de kunst van het weglaten beheersende
Whehe, probeer eens op de Biltstraat te komen zonder TomTomquote:Op maandag 12 februari 2007 00:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan praat je ook over grote steden, Deventer is een kutgat daarmee vergeleken
Utrecht ben ik al eens 2km omgereden nadat ik een afslag naar een ventweg op de maliebaan over het hoofd zag en tomtom besloot dat ik nergens kon keren
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe kwam jij ook alweer aan je motorrijbewijs?
Je geeft antwoord op een vraag die ik niet stelquote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
rijles duurt maar een uur, hoe moet je dan op een senlweg komen, en weer op tijd terug zijn?![]()
Mja, verder dan de rechterbaan kom je nu toch ook nietquote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
rijles duurt maar een uur, hoe moet je dan op een senlweg komen, en weer op tijd terug zijn?![]()
2 lessen meteen na elkaar.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
fijn alsje een bankstel op de peperstraat moet brengen (en er weer uit moetquote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Auto neerzetten onder C1000 en lopen.
Neh da's minderquote:Op maandag 12 februari 2007 00:26 schreef lipje het volgende:
[..]
fijn alsje een bankstel op de peperstraat moet brengen (en er weer uit moet)
eensch al die kut drempels, ze dienen nergens voor, alleen om de kosten voor autoonderhoud in Nederland hoog te houdenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je geeft antwoord op een vraag die ik niet stel![]()
isse makkelijk. Binnenwatersloot en je bent er. eruit is stukje achteruit, keren en klaarquote:Op maandag 12 februari 2007 00:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neh da's minderDan wordt het een kwestie van tijd ervoor uittrekken
Dat begin ik zo langzamerhand wel echt te denken jaquote:Op maandag 12 februari 2007 00:27 schreef lipje het volgende:
[..]
eensch al die kut drempels, ze dienen nergens voor, alleen om de kosten voor autoonderhoud in Nederland hoog te houden
Ik deed daar sowieso alles op de fiets of lopend.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:28 schreef lipje het volgende:
[..]
isse makkelijk. Binnenwatersloot en je bent er. eruit is stukje achteruit, keren en klaar
Het zou geen kwaad kunnen als de kwezels hier in het noorden daar toch een rijles over kregen. Ik heb overigens ook nooit op de snelweg gereden, alleen op het 100km stuk richting Marssum waarbij de instructrice aangaf dat de bekeuring voor mij was (reed 120 uiteraardquote:Op maandag 12 februari 2007 00:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
2 lessen meteen na elkaar.
En geen snelweg = goed teken. Snelweg kan elke jan doedel (aldus m'n rijinstructeur).
Vooral het 'niet spiegelen' verbaas ik me nog elke dag om..quote:Op maandag 12 februari 2007 00:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het zou geen kwaad kunnen als de kwezels hier in het noorden daar toch een rijles over kregen. Ik heb overigens ook nooit op de snelweg gereden, alleen op het 100km stuk richting Marssum waarbij de instructrice aangaf dat de bekeuring voor mij was (reed 120 uiteraard).
Snelwegrijden mag dan wel makkelijk zijn, maar Nederlanders zijn berucht om het niet spiegelen, te dicht achter vrachtwagens en ander langzaam verkeer plakken en te lang op de linkerbaan plakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |