Truste !quote:
Nijmegen is alleen kut vanwege de flitsers, t is een stad die wel lekker doorrijdtquote:Op maandag 12 februari 2007 00:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Alleen richting't station en het bedrijventerrein in het zuiden, verder alleen veel gelopen in de binnenstad aldaarVond het eigenlijk wel wat meevallen.
De stad waar ik trouwens echt een schijthekel aan heb om met de auto door te rijden is toch wel Nijmegen.
Ik haat mensen die hun zinnen niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
maar het kutst was nog wel Joure, alleen daar heb ik echt een uur doelloos rond gereden op zoek naar een plek om er weer uit.
Maar Joure zuigt ook flink jaquote:Op maandag 12 februari 2007 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
maar het kutst was nog wel Joure, alleen daar heb ik echt een uur doelloos rond gereden op zoek naar een plek om er weer uit.
Ja, tuurlijk. In de randstad gaat ervaring op doen net wat sneller met al die stresskippen daarquote:Op maandag 12 februari 2007 00:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij ja.
En ook al in die paar weken dat je je rijbewijs hebt?![]()
Smaken verschillenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die hebben mijns inziens de plank TOTAAL misgeslagen
zin is compleet, doch friesismequote:Op maandag 12 februari 2007 00:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik haat mensen die hun zinnen niet.
Dat is ook niet zo heel vreemd aap, aangezien ze een auto-ontmoedigingsbeleid hebben, waardoor simpelweg de "groene golf" niet bestaatquote:Op maandag 12 februari 2007 00:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nijmegen is alleen kut vanwege de flitsers, t is een stad die wel lekker doorrijdt![]()
in tegenstelling to Utrecht waar de verkeerslichten op groen springen als je eraan komt en de groene golf die ze op een paar plekken hebben maar 1x per dag aanzetten ofsoAmsterdam is ook goed doorheen te komen. Leiden en Haarlem vind ik dan weer helemaal niks, Groningen is ook niet fijn. Friese steden heb ik geen ervaring mee. Deventer is niet zo erg, gewoon je auto in een van de paar grote parkeergarages gooien en gaan lopen. Zwolle wil je met de auto niet in
industrie en station zijn goed te berreiken, maar moet je ergens anders zijn, niet echt. Arnhem is wel een ramp, je komt de stad heel goed in, tot je bij de ring bent en dan ben je de sjaak, tenzij je de weg goed kent.
Oh?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. In de randstad gaat ervaring op doen net wat sneller met al die stresskippen daar![]()
![]()
![]()
Ik ook, maar van deze nu net nietquote:Op maandag 12 februari 2007 00:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Smaken verschillenIk hou zelf wel van de retro/modern cobi
Had ik je toen niet uitleg gegeven ? Of in ieder geval gevraagd of je uitleg wou ?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeker vergeten wat voor een werk ik 2 jaar lang heb gedaan?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga voor de "grap" gewoon eens een uurtje cruisen door Den Haag.
Dat zijn dagen waarop ik het OV kan waarderen
Luie honden, aldaar.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zin is compleet, doch friesisme
0 (nul!) kilometer tijdens mn rijlessenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oh?
Je had ook nog niet veel op de snelweg gereden enzo toch...?
Vinexlocaties moeten dood.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Had ik je toen niet uitleg gegeven ? Of in ieder geval gevraagd of je uitleg wou ?
Nee jongeman, dat weet ik nog prima. Ik had het derhalve ook niet over jouwquote:Op maandag 12 februari 2007 00:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker vergeten wat voor een werk ik 2 jaar lang heb gedaan?ik zal 2-3 keer per week in Den Haag, ik ken een flink aantal sluiproutes en handige plekjes in DH ondertussen.
Meen je nietquote:Op maandag 12 februari 2007 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
0 (nul!) kilometer tijdens mn rijlessenmn eerste snelwegkilometers gemaakt de dag dat ik mn visa kreeg
Dan praat je ook over grote steden, Deventer is een kutgat daarmee vergelekenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Utrecht wel eens geprobeerd? Amsterdam? Den Haag?
Frieslandquote:Op maandag 12 februari 2007 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
0 (nul!) kilometer tijdens mn rijlessenmn eerste snelwegkilometers gemaakt de dag dat ik mn visa kreeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |