Hilversum, gegarandeerd frustraties.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Utrecht wel eens geprobeerd? Amsterdam? Den Haag?
Hilversumquote:Op maandag 12 februari 2007 11:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hilversum, gegarandeerd frustraties.
Ik vind zelf de drempel hoeveelheid wel meevallen, alleen de nieuwe drempels zijn te hoog..quote:Op maandag 12 februari 2007 00:34 schreef lipje het volgende:
[..]
Rotterdam, je rijdt een nieuwbouwwijk in en voila...om de ca 50 meter een drempel
CS is nog wel te doen imo.. Ligt eraan van welke kant je komt, alles is 1 richtingsverkeer daar.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hilversummoet straks om 18:00 mijn GF van Hilversum CS halen, denk dat ik zo maar vast ga
kom via de s'gravelandseweg, rij meestal via het mediapark --> koniginneweg ( dat is nog enigzins te doen )quote:Op maandag 12 februari 2007 11:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
CS is nog wel te doen imo.. Ligt eraan van welke kant je komt, alles is 1 richtingsverkeer daar.
ik hou er nou eenmaal van, om met m'n smoel, een half uur door de regen naar m'n werk te banjerenquote:
Ajf kot stuf toe doe men.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kom maar vast naar Utrecht, zie je vanmiddag
hij wil neuken, jij kunt niet langskomen, dus kutwijfquote:
tijd om hun overwerk te geven dacht ik zoquote:Op maandag 12 februari 2007 13:41 schreef vlad het volgende:
VRIJ!om aan de slet te knutselen
vandaag twee nieuwe stagaires gekregen. Zijn alletwee van die zachte g knauwerts![]()
schuimbekkend van de motivatie kwamen ze binnengerold of ze vrij konden krijgen met carnaval
ze waren nog geen uur binnen
![]()
het wordt een zwaar half jaar![]()
10 euro!quote:Op maandag 12 februari 2007 13:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hij wil neuken, jij kunt niet langskomen, dus kutwijf
zie nu pas dat je zwart bent![]()
alsof ze geen recht hebben op vrije dagenquote:Op maandag 12 februari 2007 13:41 schreef vlad het volgende:
vandaag twee nieuwe stagaires gekregen. Zijn alletwee van die zachte g knauwerts![]()
schuimbekkend van de motivatie kwamen ze binnengerold of ze vrij konden krijgen met carnaval
![]()
quote:
de zweep over die broekiesquote:Op maandag 12 februari 2007 13:41 schreef vlad het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |