Jij en paashaas, ende het geschiedde op de brute slagvelden van den Kanalen meen ik mij te herinnerenquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:21 schreef twi het volgende:
Erger was dat ik en volgens mij quantas ooit eens een potje hebben verloren van Goku in z'n eentje
ik idd niet, ik in me eentje tegen phoebe en ....??? werdt 5-0 geloof ikquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:36 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Jij en paashaas, ende het geschiedde op de brute slagvelden van den Kanalen meen ik mij te herinneren![]()
Dat was absurd kut idd.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:36 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Jij en paashaas, ende het geschiedde op de brute slagvelden van den Kanalen meen ik mij te herinneren![]()
nee studiefinanceringquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
en trouwens, wie de neuk speelt er tot kwart voor 5 GoW? Heeft iedereen hier een uitkering ofzo?
Ja, nu verder op Insane natuurlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:08 schreef Theamerican het volgende:
heb raam verslagen is dat het einde is spel nu uitgespeelt?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Op die studie van je, praat je daar ook nooit?
put your hands up voor bartje twi!!!!!quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:00 schreef quantas het volgende:
[..]
put your hands up voor bartje twi!!!!!![]()
HOST!
Host! host! host! jij een potje vanavond, of laten we dat over aan iemand die geen lag (courtesy of KPN) heeftquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[afbeelding]
MINE! MINE! MINE! MINE! MINE!
HOST! HOST! HOST! HOST!
Ja dat was dat potje Gridlock, ook best een kunst opzich, zoveel downs en geen killsquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:08 schreef Heintje het volgende:
Trouwens ben ik wel heel sociaal hoor, ik had gisteren in 1 potje 9 downs en 0 kills.
Ja, weet je wel hoe fuckin' frustrerend dat is, dat iedereen lag-vrij speelt, en ik random ineens 20m verder sta dan ik dacht dat ik stond, waarna ik gezaagd/beschoten/getagd/etc wordt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:55 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Host! host! host! jij een potje vanavond, of laten we dat over aan iemand die geen lag (courtesy of KPN) heeft
Als je problemen houdt, zou ik maar eens een relletje gaan schoppen daar bij die knakkers van de KPNquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja, weet je wel hoe fuckin' frustrerend dat is, dat iedereen lag-vrij speelt, en ik random ineens 20m verder sta dan ik dacht dat ik stond, waarna ik gezaagd/beschoten/getagd/etc wordt.
Maybe eerst ff player-matchen, als je met meer dan 4 bent is ranken kutquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:38 schreef quantas het volgende:
ranked vanavond?
icegirl87... ik voeg je toequote:Op woensdag 7 februari 2007 13:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik maar reageren.
'Ons' (als je iemand wil toevoegen, vraag je zijn of haar gamertag maar, sommigen hebben het in hun signature of ondertitel staan) toevoegen op je friendslist. En dan word je waarschijnlijk vanzelf wel een keer uitgenodigd wanneer de FOK!kers weer aan het spelen zijn.
kietel me ffquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Op die studie van je, praat je daar ook nooit?
Ik heb vanmiddag ff met planet gebeld, volgens hun heb ik helemaal nog geen internet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:35 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Als je problemen houdt, zou ik maar eens een relletje gaan schoppen daar bij die knakkers van de KPN
Dus.....quote:Nee meneer, ik heb hier staan dat u pas vanaf 9 februari 2007 actief word.
Vandaag is je internet actief!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag ff met planet gebeld, volgens hun heb ik helemaal nog geen internet..
[..]
Dus.....
Ik heb het wel gesubmit bij games.fok.nl maar het staat er nog niet bij?quote:Het zat er natuurlijk al aan te komen, toen Gears of War genomineerd was om Game van het Jaar te worden in 'The Academy of Arts and Sciences’ verkiezingen. En het spel van ontwikkelaar Epic Games heeft inderdaad gewonnen.
Ja, ik eigenlijk ook, maar sssssht, dadelijk denken jullie nog dat ik gestoord benquote:Op maandag 12 februari 2007 12:02 schreef twi het volgende:
Nou vooruit, dat kan op zich best. Zo ben ik nu eenmaal elke dag
Het zal niet bij denken blijven, na gister kan je je nick ook wel veranderen in giegelmeisquote:Op maandag 12 februari 2007 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik eigenlijk ook, maar sssssht, dadelijk denken jullie nog dat ik gestoord ben![]()
![]()
![]()
Maar ik wil gewoon het liefste ranken, dus ja...en laatst kreeg ik een invite van ijsmeis en van phoebe85, maar ik kwam er gewoon niet in, telkens een foutmelding, dus ben ik maar weer gaan rankenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:18 schreef Heintje het volgende:
Ja het speeld toch wel makkelijker als je gewoon lekker met de shotgun kan rushen. Al vond ik de achievements halen ook wel leuk. Leer je wel alle wapens mee gebruiken. En ik vind het met allemaal vreemden niet echt leuk, speel liever met wat bekende, dat je een beetje samen kan werken en wat te lullen hebt. Vooral met een icegirl die stoned is is grappig.
Ik ga mezelf blijvend op mute zettenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:09 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Het zal niet bij denken blijven, na gister kan je je nick ook wel veranderen in giegelmeis
Ranked was het weer gezellig met twi, Heintje en giegelmeisquote:Op maandag 12 februari 2007 12:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
Was dit alles voor, na of tijdens het teamkillen?
Ging je daarom weg? Ik vond dat kloten (want daarna gingen we eigenlijk weer wat aanklotenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
Nouja, je zorgde gewoon voor de broodnodige komische noot in het geheel. Vooral mee doorgaanquote:Op maandag 12 februari 2007 12:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga mezelf blijvend op mute zetten!
Het werd pas duidelijk bij het ranked gamen, maar eigenlijk hadden we het al lang kunnen merken door de rare ren- en teamkill spelletjes inderdaadquote:Op maandag 12 februari 2007 12:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |