Ik heb het wel gesubmit bij games.fok.nl maar het staat er nog niet bij?quote:Het zat er natuurlijk al aan te komen, toen Gears of War genomineerd was om Game van het Jaar te worden in 'The Academy of Arts and Sciences’ verkiezingen. En het spel van ontwikkelaar Epic Games heeft inderdaad gewonnen.
Ja, ik eigenlijk ook, maar sssssht, dadelijk denken jullie nog dat ik gestoord benquote:Op maandag 12 februari 2007 12:02 schreef twi het volgende:
Nou vooruit, dat kan op zich best. Zo ben ik nu eenmaal elke dag
Het zal niet bij denken blijven, na gister kan je je nick ook wel veranderen in giegelmeisquote:Op maandag 12 februari 2007 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik eigenlijk ook, maar sssssht, dadelijk denken jullie nog dat ik gestoord ben![]()
![]()
![]()
Maar ik wil gewoon het liefste ranken, dus ja...en laatst kreeg ik een invite van ijsmeis en van phoebe85, maar ik kwam er gewoon niet in, telkens een foutmelding, dus ben ik maar weer gaan rankenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:18 schreef Heintje het volgende:
Ja het speeld toch wel makkelijker als je gewoon lekker met de shotgun kan rushen. Al vond ik de achievements halen ook wel leuk. Leer je wel alle wapens mee gebruiken. En ik vind het met allemaal vreemden niet echt leuk, speel liever met wat bekende, dat je een beetje samen kan werken en wat te lullen hebt. Vooral met een icegirl die stoned is is grappig.
Ik ga mezelf blijvend op mute zettenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:09 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Het zal niet bij denken blijven, na gister kan je je nick ook wel veranderen in giegelmeis
Ranked was het weer gezellig met twi, Heintje en giegelmeisquote:Op maandag 12 februari 2007 12:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
Was dit alles voor, na of tijdens het teamkillen?
Ging je daarom weg? Ik vond dat kloten (want daarna gingen we eigenlijk weer wat aanklotenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
Nouja, je zorgde gewoon voor de broodnodige komische noot in het geheel. Vooral mee doorgaanquote:Op maandag 12 februari 2007 12:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga mezelf blijvend op mute zetten!
Het werd pas duidelijk bij het ranked gamen, maar eigenlijk hadden we het al lang kunnen merken door de rare ren- en teamkill spelletjes inderdaadquote:Op maandag 12 februari 2007 12:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |