Zal ik je dan eens blij maken?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:18 schreef twi het volgende:
Verzin ik zo'n uitdagende TT en OP, en dan reageert er bijna niemand...
Ik ookquote:Op maandag 29 januari 2007 10:16 schreef five2one het volgende:
Het viel me gewoon op. Verdomme nu krijg ik ineens zin om een paar potjes te spelen....
Ze hebben de server lijst kleiner gemaakt zodat het refreshen 2x zo snel gaatquote:Op maandag 29 januari 2007 10:09 schreef five2one het volgende:
Ik heb na een tijdje gisteren de 360 weer eens aangezet. Ik heb moeten updaten maar kom nu het probleem tegen dat ik nog maar een stuk of 10 a 15 unranked matches kan vinden. Dit in tegenstelling tot een maand geleden. Toen waren t er zeker 2 x zoveel. Iemand enig idee?
De hammer is simpel. Als je een er een beetje mee oefent dan heb je er zo 100 kills mee.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:14 schreef Wildsurf het volgende:
Laatst de Sniper en Headshot achievements gehaaldHeb bij GoW nu een score van 910
Alleen nog de Torque Bow, Hammer of Dawn en 10.000 kills achievements, alhoewel ik die laatste 2 waarschijnlijk nooit zal halen.
Stuur maar een invite.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:00 schreef GokuSFE het volgende:
Vanavond nog mensen zin in een player match, zo rond 10u?
Zie hierbovenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:30 schreef NrSiX het volgende:
Gaan er nog mensen voor de fun gamen vanavond?
Precies, gewoon een beetje oefenen. Eerst ff lekker de SP doorlopen BHFH, krijg je de controls ook wat beter in de vingers. Kan je Heintje misschien ook echt helpen volgende keerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:40 schreef twi het volgende:
Ach dat valt wel mee. Gewoon niet met je shotgun van 50 meter proberen te schieten
Hier op 't forum heb je zo'n grote mond, maar ingame zeg je net zoveel als Phoebe
die shotgun klinkt aardig indrukwekkend hoor, dus ik dacht dat ik die mittrailleur daar wel naar zn grootje mee kon helpenr! En verder heb k de headset niet aangesloten, daar staat het apparaat te ver weg voor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:40 schreef twi het volgende:
Ach dat valt wel mee. Gewoon niet met je shotgun van 50 meter proberen te schieten
Hier op 't forum heb je zo'n grote mond, maar ingame zeg je net zoveel als Phoebe
Ehm, headset douw je in je controller?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
die shotgun klinkt aardig indrukwekkend hoor, dus ik dacht dat ik die mittrailleur daar wel naar zn grootje mee kon helpenr! En verder heb k de headset niet aangesloten, daar staat het apparaat te ver weg voor.
Klopt, als je beetje handigheid hierin krijgt dan gaat dit ook goed, maar is wel moeilijker mikken van iets verder af.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:46 schreef five2one het volgende:
Ik vind het trouwens vaker fijner om de shotgun vanuit de heup te gebruiken... dus niet richten. Dit werkt van dichtbij in de juiste richting toch het beste denk ik. Bovendien zie je beter hoe je vijand instantly oplost als je m raakt.. Wat jullie?
lol ik vond je het goed doen andersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:11 schreef ijsmeis het volgende:
Ik had trouwens niet zo'n zin dus. Beetje slechte zin ofzo.
Ik heb het je volgens mij al eens gePM'tquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:10 schreef NrSiX het volgende:
[..]
lol ik vond je het goed doen anders
btw om nog ff terug te komen op mijn vraag, als je mensen ziet gamen kan je dan niet automatisch naar de server om ze te joinen? Moet je een invite krijgen om in die server te komen?
Andersom kan dat ook uiteraard. Als jij in iemand zijn of haar profiel kijkt en er staat "Join game in progression" kun je de game joinen waar hij of zij inzit.quote:Je kunt ook gewoon met andere mensen spelen uiteraard. Bij gears of war kun je bijvoorbeeld random een game joinen. Maar uiteraard kun je ook je 'friends' een invite sturen om jouw game, of de game waar je in zit te joinen . (als je trouwens in een nog niet volle game zit kunnen mensen via jouw profiel ook de game joinen, want dan staat daar "Join game in progression")
Nietquote:
Het was maar een stukje van een hele lange PMquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:35 schreef NrSiX het volgende:
Ah oke dan, dankje ijsmeis. Heb die pm niet ontvangen trouwens
Volgens mij heb je die welquote:Hoi -knip-,
Iedereen heeft dus een nickname op Xbox live, en via die nickname kun je mensen toevoegen.
Maar als je bijvoorbeeld online aan het spelen bent en je kijkt in iemand zijn profiel (Bij Gears of War kan dit bijvoorbeeld, als je nog op mensen aan het wachten bent in de game-room, dan is het iets met Y en dan sta je in hun profiel) dan staat daar ook iets van "add to friendslist".
Je kunt inderdaad ook met mensen 'chatten', tenminste, als je een headset hebt. Want 'typend' is dit niet te doen omdat je lettertje voor lettertje moet kiezen, met je controller.
Je kunt ook gewoon met andere mensen spelen uiteraard. Bij gears of war kun je bijvoorbeeld random een game joinen. Maar uiteraard kun je ook je 'friends' een invite sturen om jouw game, of de game waar je in zit te joinen . (als je trouwens in een nog niet volle game zit kunnen mensen via jouw profiel ook de game joinen, want dan staat daar "Join game in progression")
Het wijst zich allemaal eigenlijk behoorlijk vanzelf!
Maar als je me je gamertag even geeft, dan voeg ik je wel toe Heb je in ieder geval één vriendje en kun je zien hoe zo'n profiel en alles eruit ziet bij iemand anders.
Als je nog vragen hebt, PM me gerust nog eens!
Groetjes, Anne (ijsmeis)
OH PS, hier kun je ook al een beetje 'online' rondkoekeloeren en mensen toevoegen en berichten versturen. Als ik bijvoorbeeld een bericht met tekst wil sturen in plaats van een voicemessage, dan doe ik dat áltijd via de site:
http://www.xbox.com/nl-NL/live/
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het was maar een stukje van een hele lange PM:
[..]
Volgens mij heb je die wel. Want je hebt er ook op terug gereageerd
.
Het scheelt ook dat je dan iedere keer tegen andere speeld. Van het clubje dat hier zo'n beetje elke avond speeld weet je al welke dingen je kan verwachten. Bij ranked kun je gewoon dingen proberen en als ze niet werken kun je ze een potje later weer proberen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet.
Ranked is serieus makkelijker. Player matches ben ik echt slecht in
. Dan kloot ik maar een eind weg ofzo.
Oh en nog een keer. Ik was me heul niet aan het verstoppen
. Verdomme
.
Ik heb dat altijd als ik ineens als bijv. Cog speel terwijl ik daarvoor een half uur Locust gespeeld heb.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:21 schreef NrSiX het volgende:
Ik zie af en toe nog steeds niet het verschil tussen vriend en vijand.. terwijl dat niet erg moeilijk is lol
In playermatches heb ik ook wel eens. Ranked eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd als ik ineens als bijv. Cog speel terwijl ik daarvoor een half uur Locust gespeeld heb.
Ja, en ik speel altijd met wat man samen. En dan werk je ook meer samen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:11 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het scheelt ook dat je dan iedere keer tegen andere speeld. Van het clubje dat hier zo'n beetje elke avond speeld weet je al welke dingen je kan verwachten. Bij ranked kun je gewoon dingen proberen en als ze niet werken kun je ze een potje later weer proberen.
Dus wij zijn nog steeds onbekende voor je?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, en ik speel altijd met wat man samen. En dan werk je ook meer samen.
Als ik met onbekenden speel dan zeg ik niet zoveel.
Ja, gisteren en eergisteren was ik nogal moe. Dan zeg ik wat minder. (vandaag ook weer btw).quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:20 schreef Heintje het volgende:
Ze zegt idd meer dan Phoebe maar nog steeds niet "zoveel".
Altijd als ik een tegenstander op me af zie lopen klap ik dichtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:32 schreef twi het volgende:
Ach, sommige mensen zeggen nu eenmaal meer dan anderen. Ik ben ook heel stil tijdens het gamen
Rounjd duration op 1 minuut zetten, krijgen we wel leuke potjes en hoef ik niet zo lang te wachten als ik eenkeer iets te hard rush.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:29 schreef GokuSFE het volgende:
Ik ben er vanavond denk ik wel weer, zal dit keer eens goed hosten (7 slots public). Of twi moet weer eens willen hosten, als ie op tijd is
3 is normaal. tenminste, bij drie heb je bijna nooit draw. Dus dan 2, dan moet je nog een beetje haasten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:09 schreef twi het volgende:
1 minuut is tekort, 2 of 3 is prima.
Ik hoop het. Anders host jij ff vanavond, heb jij weer eens host voordeel (voorzover dat er is)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
krijgen we dit keer dan wel eens 8 spelers voor langere tijd bij elkaar?
Je hebt dat mappack nog niet, maar ik denk dat je dat inmiddels al wel duidelijk is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:34 schreef NrSiX het volgende:
alweer.. snap er niets van, op het moment dat de game over is en je loading ziet kapt ie ermee, beeld word en blijft zwart. Ik ga mijn bed nu maar eens opzoeken, hopelijk is het een tijdelijk probleem!
Prima, weet ik weer hoe ik plaats moet maken wanneer er de volgende keer iemand in wilquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:52 schreef Heintje het volgende:
Wat was het saai vandaag. De volgende keer toch maar ranked.
Dat had ik ook toen ik die uitnodigingen van gister accepteerde. Zijn er weer nieuwe maps dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:06 schreef NrSiX het volgende:
wtf :S als ik word uitgenodigd en ik klik op join dan blijft het beeld zwart. Werd net na het eind v/d game ook in 1 keer eruit gegooid (beeld zwart).
Dat Zuigen met fps/joypad combi's gaat vanzelf weg als je eens de moeite er voor doet om er aan te wennenquote:Op woensdag 31 januari 2007 03:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
* Opa_vertelt zit te denken om GoW te kopen, maar zuigt met fps/joypad combi's..
Hoe zit het met mikken in dit spel, is het een beetje te doen of moet je een duimenkunstenaar zijn?
Doenquote:Op woensdag 31 januari 2007 03:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
* Opa_vertelt zit te denken om GoW te kopen, maar zuigt met fps/joypad combi's..
Hoe zit het met mikken in dit spel, is het een beetje te doen of moet je een duimenkunstenaar zijn?
Omdat de Vista presentatie in De Zwijger werd gegeven.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:48 schreef rakotto het volgende:
Waarom zag ik vandaag op het nieuws een Gears of Wars poster bij Windows Vista?
Hot DAMN! Wat was dat een strakke actie, zeg.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
Die ene dubbele kill op Rooftops, met de torque in je teen schieten en gelijk de ander ook meenemen.
Aha dat zou het zijn idd, het was niet duidelijk. Waar kan ik die halen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je hebt dat mappack nog niet, maar ik denk dat je dat inmiddels al wel duidelijk is.
Wat was het saai vandaag. De volgende keer toch maar ranked.
Ik zal jouw eens zagen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:53 schreef Smots het volgende:
En dat zagen hè, dat vind ik stiekem toch best sexy.
ok thanks voor de tpi, dat had ik nog niet gezien, ik vond het draadje al zo kort..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:38 schreef ach het volgende:
[..]
Ehm, headset douw je in je controller?![]()
Ik wil ook weer eens spelen
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ok thanks voor de tpi, dat had ik nog niet gezien, ik vond het draadje al zo kort..
Maar dan zou het onder een x360 stand moeten zijn en niet bij een vista.. tenzij ie toch op de pc uit komt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:44 schreef Smots het volgende:
[..]
Omdat de Vista presentatie in De Zwijger werd gegeven.
En die hele omgeving was natuurlijk door Microsoft zelf aangekleed.
En hoe ik dat weet?
Tja..
![]()
Mijn wat ga je zagen?quote:
Nee, het was niet echt een 360-omgeving. Ze hebben er gewoon wat Microsoft-gerelateerde gamestuff opgehangen. En waarschijnlijk vond iemand de poster van Gears of War mooi genoeg om 'm redelijk prominent aan de muur te hangen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:54 schreef rakotto het volgende:
[..]
Maar dan zou het onder een x360 stand moeten zijn en niet bij een vista.. tenzij ie toch op de pc uit komt.
Oh?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:25 schreef NrSiX het volgende:
Phoebe had toch geen headset?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ok thanks voor de tpi, dat had ik nog niet gezien, ik vond het draadje al zo kort..
Lees jij uberhaupt wel PM's (op FOK! en op Live)?quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:02 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Aha dat zou het zijn idd, het was niet duidelijk. Waar kan ik die halen?
In het menu staat onderaan: X downloadable content of iets dergelijks.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:02 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Aha dat zou het zijn idd, het was niet duidelijk. Waar kan ik die halen?
haha jawel hoor, maar kon zijn dat je die ergens anders moest halen, ik associeer het plekje met downloads voor games met geld betalen dus vandaar =]quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:23 schreef twi het volgende:
[..]
Lees jij uberhaupt wel PM's (op FOK! en op Live)?
Nee hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:13 schreef NrSiX het volgende:
[..]
haha jawel hoor, maar kon zijn dat je die ergens anders moest halen, ik associeer het plekje met downloads voor games met geld betalen dus vandaar =]
Dat ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Jij wil me gewoon vernederen en daarna afschieten![]()
Dat weet ik lieve schat =] Allen heb ik een paar x naar spullen voor games zelf gekeken en daar moest ik wel voor dokken vandaarquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor. Er staan ook veel gratis dingen op, zoals demo's en trailers. Maar dus ook levels
.
En ik maar denken dat een player match ging om lekker slap ouwehoeren en elkaar lekker afknallen, puur voor de fun. Als ik zonodig keiharde strijd wil leveren en moet winnen, ga ik wel ranked. Maar juist die afwisseling dat je 's avonds ff lekker kan lullen over niks met elkaar en een beetje relaxt kan knallen/taggen/meppen voor de leut (nee, echt, serieus) vind ik wel leuk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:28 schreef Heintje het volgende:
Het was echt alleen maar naar de ander rennen, een beetje schieten en dan dood gaan. Er zit niks geen uitdaging in zo. Het gaat ook absoluut niet omhet winnen of zo.
Okay moppie, sorry moppie.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:43 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Dat weet ik lieve schat =] Allen heb ik een paar x naar spullen voor games zelf gekeken en daar moest ik wel voor dokken vandaar![]()
Wat is laat?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:34 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kom vanavond laat btw weer online. En nu, tenminste, als jullie er zijn, doe ik wel weer mee met de FOK!kers.
Tofquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ok, dan koop ik morgen even de game
Vertel er ook ff bij hou dat kwam.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:53 schreef twi het volgende:
Ranked met Goku en Heintje gegamed. Was leukEn makkelijker dan ik dacht, slechts 1 potje bij de tegenstander mee hoeven doen.
Yeah, ik was net ff een player match aan het doen met NrSix en princ of persiaquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:53 schreef twi het volgende:
Ranked met Goku en Heintje gegamed. Was leukEn makkelijker dan ik dacht, slechts 1 potje bij de tegenstander mee hoeven doen.
En hoeveel achievement heb je al?quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah, ik was net ff een player match aan het doen met NrSix en princ of persia.
Daarvoor had ik de hele tijd al ranked gespeeld.
Geeneenquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:29 schreef bigore het volgende:
[..]
En hoeveel achievement heb je al?
Dan stond je ook niet bovenaan van alle 8, want dan krijg je 'm wel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geeneen.
De achievements interesseren me geen zak.
Ik stond gisteren trouwens wel bovenaan in een ranked match, maar we verloren, dus toen kreeg ik die achievement nog niet.
Damn, ik dacht alleen van je eigen team.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dan stond je ook niet bovenaan van alle 8, want dan krijg je 'm wel.
Je weet me toch altijd weer aan het lachen te krijgen met je onwetendheidquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:12 schreef Theamerican het volgende:
nou mensen zal voortaan minder zagen en meer schieten maar ik heb alleen zo kut geweertje waarom heb ik geen shotgun of moet je die vinden?
OH My Friggin' God!quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:12 schreef Theamerican het volgende:
nou mensen zal voortaan minder zagen en meer schieten maar ik heb alleen zo kut geweertje waarom heb ik geen shotgun of moet je die vinden?
Ik heb jou ook wel eens met je shotgun zien schieten hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:28 schreef Theamerican het volgende:
ja man weet ik veel maar aangezien jullie met shotgun schieten iemand helemaal kapot is en ik zit altijd op de kop te richten aangezien ik door ze lijf niks geboord krijg
aangezien ik altijd naast schiet ben ik overgegaan op de zaag maar snap dat dit ook niet leuk wordt voor andere elke keer zaag dus ga maar weer over op schieten maarquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb jou ook wel eens met je shotgun zien schieten hoor![]()
.
Bij de shotgun gaat het erom niet de Linker-trigger knop te gebruiken, maar te zorgen dat je tegenstander recht voor je shotgun staat, dus niet recht voor jou, dan schiet je je idd mis.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:42 schreef Theamerican het volgende:
[..]
aangezien ik altijd naast schiet ben ik overgegaan op de zaag maar snap dat dit ook niet leuk wordt voor andere elke keer zaag dus ga maar weer over op schieten maar
sorry voor me domme vraag![]()
Je kan ook eens proberen de betere wapens in de map te vinden en te gebruiken. Zeker de Boomshot is wel een leuk wapen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:42 schreef Theamerican het volgende:
[..]
aangezien ik altijd naast schiet ben ik overgegaan op de zaag maar snap dat dit ook niet leuk wordt voor andere elke keer zaag dus ga maar weer over op schieten maar
sorry voor me domme vraag![]()
lolquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:12 schreef Theamerican het volgende:
ik vind het altijd wel lachen dat gezaag.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:28 schreef Theamerican het volgende:
ja man weet ik veel maar aangezien jullie met shotgun schieten iemand helemaal kapot is en ik zit altijd op de kop te richten aangezien ik door ze lijf niks geboord krijg
had je er wel vaak dood meequote:Op donderdag 1 februari 2007 13:05 schreef Heintje het volgende:
Een keer zagen is ook wel leuk en werkt goed. Maar als iemand alleen maar zaagt en niks anders wordt het irritant. De zaag is bedoelt als nood oplossing voor als iemand dichtbij komt. Niet als aanvals wapen.
Eh? Ik dacht dat je gewoon elk wapen mocht gebruiken wanneer je dat maar wilde.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:05 schreef Heintje het volgende:
Een keer zagen is ook wel leuk en werkt goed. Maar als iemand alleen maar zaagt en niks anders wordt het irritant. De zaag is bedoelt als nood oplossing voor als iemand dichtbij komt. Niet als aanvals wapen.
Dat mag ook wel, maar het is gewoon een beetje laf/stom/irritant om elke keer te zagenquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:36 schreef Smots het volgende:
[..]
Eh? Ik dacht dat je gewoon elk wapen mocht gebruiken wanneer je dat maar wilde.
Toch wel nodig voor die zaag-achievementquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, maar het is gewoon een beetje laf/stom/irritant om elke keer te zagen.
Fuck die achievementsquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:08 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Toch wel nodig voor die zaag-achievement
Dat mag ook, maar ga niet lopen zeuren dat ik je irritant vindt als je altijd het zelfde wapen gebruikt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:36 schreef Smots het volgende:
[..]
heb je mijn mail al gelezen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:32 schreef Markster het volgende:
net met me collega online het spel begonnen op hardcore, geweldig wat is dat leuk
Hey, heb je mij ooit horen zeuren?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:30 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat mag ook, maar ga niet lopen zeuren dat ik je irritant vindt als je altijd het zelfde wapen gebruikt.
Ja, ik ook. Maar ik heb de afgelopen dagen gemerkt dat ik met de zaag meer succes heb met dan met andere wapens.quote:Toegegeven, ik heb gisteren ook regelmatig de zaag gebruikt. maar toch ook andere wapens. Ik gebruik het wapen waarvan ik denk dat de kans op succes het grootst is.
Ja, en ik haal die dingen toch nooit.quote:Die achievements heb ik toch al.
Ja!quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:36 schreef Smots het volgende:
[..]
Ligt aan mijquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
Eerste induk; Ziet er vet uit, en (zoals verwacht) ik bak er niets van
/edit
Tweede indruk; "your connection to the host has been lost"![]()
Wat een hoerenspel![]()
Eik0lquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Maakt niet uit, heb er later toch nog van kunnen genieten je een keer af te maken.![]()
![]()
Beginnersgelukquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eik0l.
Nee, maar je doet het goed voor een eerste keer.
Jij was Jack?quote:
Jazz1970quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:22 schreef bigore het volgende:
[..]
Jij was Jack?Kerel schieten als een dolle stier toen ik um voor de grap even raak schoot, friendly fire stond aan
![]()
![]()
Ben daarna niet meer online geweest eigenlijk, niet echt veel zin aan gamen. (moe en zo)quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:24 schreef ijsmeis het volgende:
Heb je 'm nog wat dingetjes geleerd bigore?
Yeah, maar toen ik zei dat ie je maar wat dingen moest uitleggen waren we daarna nog wel wat aan het spelen, hehe.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ben daarna niet meer online geweest eigenlijk, niet echt veel zin aan gamen. (moe en zo)![]()
Nee de hele wereld doet mee aan die stroombesparingsactie... je bent de enige.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:11 schreef NrSiX het volgende:
gaan er vanavond nog mensen gamen?
Pff. Ik heb expres iedere lamp in huis aangedaan, dat zal ze leren!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:12 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Nee de hele wereld doet mee aan die stroombesparingsactie... je bent de enige.
Er zit een heel subtiel verschil tussen zeuren en geveinsde domheid...quote:
Niet echt tijd voor, dan had je me alweer aan gort geschotenquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:24 schreef ijsmeis het volgende:
Heb je 'm nog wat dingetjes geleerd bigore?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Jazz1970
Jah, weet ik veel.
Loop ik daaro (virgin player), zie ik iemand voor me die schiet..
Ik zo van CONTAAAAACCTTT!!!!!!!!!!1!einz!!1![]()
[afbeelding]
Beetje zoals in die scene in predator![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Pff. Ik heb expres iedere lamp in huis aangedaan, dat zal ze leren!![]()
Het is wat je eventjes noemt. We zijn van 11u tot kwart over 2 bezig geweestquote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:25 schreef Heintje het volgende:
Net eventjes met Goku ranked gedaan.
Als ik zo door ga als het net ging ben ik nog zeker 320 uur bezig voor ik de 10.000 kills heb. Maar het is wel leuk.
Wat een teringlijersquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:46 schreef paarse_paashaas het volgende:.
De komende week geen GoW meer voor mij, KPN vond het blijkbaar leuk om me een weekje af te sluiten i.v.m ISP overstap.
dat is ehm... goed kut.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:46 schreef paarse_paashaas het volgende:.
De komende week geen GoW meer voor mij, KPN vond het blijkbaar leuk om me een weekje af te sluiten i.v.m ISP overstap.
Meevallertjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hmm, blijkbaar werkt KPN toch beter mee dan verwacht.
In co-op is ie echt tof.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:50 schreef ijsmeis het volgende:
De singeplayer van GoW is eigenlijk ook best leuk.
Halleau, had je mij al terug gemaild over oblivion?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:58 schreef Markster het volgende:
[..]
Zowel online als offline
Vanavond weer online met een collega
nu welquote:Op maandag 5 februari 2007 01:53 schreef Smots het volgende:
[..]
Halleau, had je mij al terug gemaild over oblivion?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gebeurt ook wel, alleen niet zo vaak omdat de locust meestal de hammerburst hebben in plaats van de lancer.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:22 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vriend werd zojuist gezaagd door de computer![]()
![]()
!
Nou, mij is het nog nul keer gebeurdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook wel, alleen niet zo vaak omdat de locust meestal de hammerburst hebben in plaats van de lancer.
gheghe nee sniper en ook vaak die lancer en dan ren ik weer naar die andere kant en zo heen en weer maar die klere vleermuizen pakken me steedsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
Da's de eindbaas. die moet je vaak raken.
Gebruik je alleen de lancer of ook de sniper/bow? Of probeer je hem ook steeds te zagen?
Mij is het net gelukt met 8 keer raak schieten met de boog. 't Ging eigenlijk behoorlijk makkelijk en snelquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:08 schreef Theamerican het volgende:
[..]
gheghe nee sniper en ook vaak die lancer en dan ren ik weer naar die andere kant en zo heen en weer maar die klere vleermuizen pakken me steeds
RAAM is trouwens co-op een stuk makkelijker dan in je eentje.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:08 schreef Theamerican het volgende:
[..]
gheghe nee sniper en ook vaak die lancer en dan ren ik weer naar die andere kant en zo heen en weer maar die klere vleermuizen pakken me steeds
Je zou het in de MP ook niet moeten zijnquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
In de single player ben je trouwens niet onkwetsbaar tijdens de zaag-animatie heb ik al wel gemerkt.
idd, sta je lekker met je shotgun te wachten achter een gast die aan het zagen is, maken ze mij weer af. Komt iets te vaak voor.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:42 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Je zou het in de MP ook niet moeten zijn![]()
Goku, Paarse_paashaas, Heintje en twi.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:24 schreef Tommie84 het volgende:
Ik heb GoW nu in singleplayer uitgespeeld, tijd voor multiplayer!![]()
Mijn gamertag is Mottoe NL
Wie van hier spelen er regelmatig?
tip : Als je iemand ziet chainsawen, gewoon je lancer pakken en hem zagen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
idd, sta je lekker met je shotgun te wachten achter een gast die aan het zagen is, maken ze mij weer af. Komt iets te vaak voor.
Het was wel gezellig idd, lekker tot ongeveer kwart voor 5 fraggenquote:Op woensdag 7 februari 2007 04:42 schreef twi het volgende:
Que si, que no...
Teringquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:41 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Het was wel gezellig idd, lekker tot ongeveer kwart voor 5 fraggen![]()
Het viel me alles mee dat ik niet over GoW gedroomd heb
quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Goku, Paarse_paashaas, hostHeintje, quantas en twi.
Nou, dan zal ik maar reagerenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:29 schreef computermistake het volgende:
Hoi, ik heb GoW nu een paar wekenen ben redelijk nieuw op Fok!,
mijn gamerstag is hoe verassend: computermistake
Hoe kan ik nou samen met jullie gamen?![]()
En als je ijsmeis toevoegt, krijg je ook nog eens een lekkere gratis pijpbeurt, wat wil je nog meer.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:29 schreef computermistake het volgende:
Hoi, ik heb GoW nu een paar wekenen ben redelijk nieuw op Fok!,
mijn gamerstag is hoe verassend: computermistake
Hoe kan ik nou samen met jullie gamen?![]()
*gromt*quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:29 schreef bigore het volgende:
[..]
En als je ijsmeis toevoegt, krijg je ook nog eens een lekkere gratis pijpbeurt, wat wil je nog meer.![]()
de vraag hierbij is natuurlijk van wie?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:29 schreef bigore het volgende:
[..]
En als je ijsmeis toevoegt, krijg je ook nog eens een lekkere gratis pijpbeurt, wat wil je nog meer.![]()
We lieten gister ijsmeis tijdens de ranked potjes af en toe de andere gasten naar rechts (locust) lokken, zodat we met zn vieren bij elkaar kondenquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:29 schreef bigore het volgende:
[..]
Aha! Ik denk van bigore dus!quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:32 schreef quantas het volgende:
[..]
de vraag hierbij is natuurlijk van wie?
Tja, jij moest zo vroeg naar bed...quote:
Maar ze willen juist niet bij meisjes, want meisjes zijn slechtquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:33 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
We lieten gister ijsmeis tijdens de ranked potjes af en toe de andere gasten naar rechts (locust) lokken, zodat we met zn vieren bij elkaar konden
Ik moest ook vroeg opquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tja, jij moest zo vroeg naar bed...
Ik ben er wel weerquote:Helaas ben ik er vanavond / vanacht niet. Morgen weer.
Uitkijken nou, anders blaf ik je vol met me shottie vanaaf.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had niet anders van je verwacht bigore.
Tsk. We zullen wel eens zienquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:48 schreef bigore het volgende:
[..]
Uitkijken nou, anders blaf ik je vol met me shottie vanaaf.
Whehe, toen was het toch Phoebe en ik tegen jouquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:53 schreef bigore het volgende:
Weet overigens geeneens of ik vanaaf wel ga spelen, de vorige keer ging ook niet al te best,knalde je me toch behoorlijk overhoop telkens, dus ja...
Ik wil het er niet over hebbenquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Whehe, toen was het toch Phoebe en ik tegen jou?
Jij en paashaas, ende het geschiedde op de brute slagvelden van den Kanalen meen ik mij te herinnerenquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:21 schreef twi het volgende:
Erger was dat ik en volgens mij quantas ooit eens een potje hebben verloren van Goku in z'n eentje
ik idd niet, ik in me eentje tegen phoebe en ....??? werdt 5-0 geloof ikquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:36 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Jij en paashaas, ende het geschiedde op de brute slagvelden van den Kanalen meen ik mij te herinneren![]()
Dat was absurd kut idd.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:36 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Jij en paashaas, ende het geschiedde op de brute slagvelden van den Kanalen meen ik mij te herinneren![]()
nee studiefinanceringquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
en trouwens, wie de neuk speelt er tot kwart voor 5 GoW? Heeft iedereen hier een uitkering ofzo?
Ja, nu verder op Insane natuurlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:08 schreef Theamerican het volgende:
heb raam verslagen is dat het einde is spel nu uitgespeelt?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Op die studie van je, praat je daar ook nooit?
put your hands up voor bartje twi!!!!!quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:00 schreef quantas het volgende:
[..]
put your hands up voor bartje twi!!!!!![]()
HOST!
Host! host! host! jij een potje vanavond, of laten we dat over aan iemand die geen lag (courtesy of KPN) heeftquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[afbeelding]
MINE! MINE! MINE! MINE! MINE!
HOST! HOST! HOST! HOST!
Ja dat was dat potje Gridlock, ook best een kunst opzich, zoveel downs en geen killsquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:08 schreef Heintje het volgende:
Trouwens ben ik wel heel sociaal hoor, ik had gisteren in 1 potje 9 downs en 0 kills.
Ja, weet je wel hoe fuckin' frustrerend dat is, dat iedereen lag-vrij speelt, en ik random ineens 20m verder sta dan ik dacht dat ik stond, waarna ik gezaagd/beschoten/getagd/etc wordt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:55 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Host! host! host! jij een potje vanavond, of laten we dat over aan iemand die geen lag (courtesy of KPN) heeft
Als je problemen houdt, zou ik maar eens een relletje gaan schoppen daar bij die knakkers van de KPNquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja, weet je wel hoe fuckin' frustrerend dat is, dat iedereen lag-vrij speelt, en ik random ineens 20m verder sta dan ik dacht dat ik stond, waarna ik gezaagd/beschoten/getagd/etc wordt.
Maybe eerst ff player-matchen, als je met meer dan 4 bent is ranken kutquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:38 schreef quantas het volgende:
ranked vanavond?
icegirl87... ik voeg je toequote:Op woensdag 7 februari 2007 13:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik maar reageren.
'Ons' (als je iemand wil toevoegen, vraag je zijn of haar gamertag maar, sommigen hebben het in hun signature of ondertitel staan) toevoegen op je friendslist. En dan word je waarschijnlijk vanzelf wel een keer uitgenodigd wanneer de FOK!kers weer aan het spelen zijn.
kietel me ffquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Op die studie van je, praat je daar ook nooit?
Ik heb vanmiddag ff met planet gebeld, volgens hun heb ik helemaal nog geen internet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:35 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Als je problemen houdt, zou ik maar eens een relletje gaan schoppen daar bij die knakkers van de KPN
Dus.....quote:Nee meneer, ik heb hier staan dat u pas vanaf 9 februari 2007 actief word.
Vandaag is je internet actief!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag ff met planet gebeld, volgens hun heb ik helemaal nog geen internet..
[..]
Dus.....
Ik heb het wel gesubmit bij games.fok.nl maar het staat er nog niet bij?quote:Het zat er natuurlijk al aan te komen, toen Gears of War genomineerd was om Game van het Jaar te worden in 'The Academy of Arts and Sciences’ verkiezingen. En het spel van ontwikkelaar Epic Games heeft inderdaad gewonnen.
Ja, ik eigenlijk ook, maar sssssht, dadelijk denken jullie nog dat ik gestoord benquote:Op maandag 12 februari 2007 12:02 schreef twi het volgende:
Nou vooruit, dat kan op zich best. Zo ben ik nu eenmaal elke dag
Het zal niet bij denken blijven, na gister kan je je nick ook wel veranderen in giegelmeisquote:Op maandag 12 februari 2007 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik eigenlijk ook, maar sssssht, dadelijk denken jullie nog dat ik gestoord ben![]()
![]()
![]()
Maar ik wil gewoon het liefste ranken, dus ja...en laatst kreeg ik een invite van ijsmeis en van phoebe85, maar ik kwam er gewoon niet in, telkens een foutmelding, dus ben ik maar weer gaan rankenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:18 schreef Heintje het volgende:
Ja het speeld toch wel makkelijker als je gewoon lekker met de shotgun kan rushen. Al vond ik de achievements halen ook wel leuk. Leer je wel alle wapens mee gebruiken. En ik vind het met allemaal vreemden niet echt leuk, speel liever met wat bekende, dat je een beetje samen kan werken en wat te lullen hebt. Vooral met een icegirl die stoned is is grappig.
Ik ga mezelf blijvend op mute zettenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:09 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Het zal niet bij denken blijven, na gister kan je je nick ook wel veranderen in giegelmeis
Ranked was het weer gezellig met twi, Heintje en giegelmeisquote:Op maandag 12 februari 2007 12:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
Was dit alles voor, na of tijdens het teamkillen?
Ging je daarom weg? Ik vond dat kloten (want daarna gingen we eigenlijk weer wat aanklotenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
Nouja, je zorgde gewoon voor de broodnodige komische noot in het geheel. Vooral mee doorgaanquote:Op maandag 12 februari 2007 12:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga mezelf blijvend op mute zetten!
Het werd pas duidelijk bij het ranked gamen, maar eigenlijk hadden we het al lang kunnen merken door de rare ren- en teamkill spelletjes inderdaadquote:Op maandag 12 februari 2007 12:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |