Het was maar een stukje van een hele lange PMquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:35 schreef NrSiX het volgende:
Ah oke dan, dankje ijsmeis. Heb die pm niet ontvangen trouwens
Volgens mij heb je die welquote:Hoi -knip-,
Iedereen heeft dus een nickname op Xbox live, en via die nickname kun je mensen toevoegen.
Maar als je bijvoorbeeld online aan het spelen bent en je kijkt in iemand zijn profiel (Bij Gears of War kan dit bijvoorbeeld, als je nog op mensen aan het wachten bent in de game-room, dan is het iets met Y en dan sta je in hun profiel) dan staat daar ook iets van "add to friendslist".
Je kunt inderdaad ook met mensen 'chatten', tenminste, als je een headset hebt. Want 'typend' is dit niet te doen omdat je lettertje voor lettertje moet kiezen, met je controller.
Je kunt ook gewoon met andere mensen spelen uiteraard. Bij gears of war kun je bijvoorbeeld random een game joinen. Maar uiteraard kun je ook je 'friends' een invite sturen om jouw game, of de game waar je in zit te joinen . (als je trouwens in een nog niet volle game zit kunnen mensen via jouw profiel ook de game joinen, want dan staat daar "Join game in progression")
Het wijst zich allemaal eigenlijk behoorlijk vanzelf!
Maar als je me je gamertag even geeft, dan voeg ik je wel toe Heb je in ieder geval één vriendje en kun je zien hoe zo'n profiel en alles eruit ziet bij iemand anders.
Als je nog vragen hebt, PM me gerust nog eens!
Groetjes, Anne (ijsmeis)
OH PS, hier kun je ook al een beetje 'online' rondkoekeloeren en mensen toevoegen en berichten versturen. Als ik bijvoorbeeld een bericht met tekst wil sturen in plaats van een voicemessage, dan doe ik dat áltijd via de site:
http://www.xbox.com/nl-NL/live/
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het was maar een stukje van een hele lange PM:
[..]
Volgens mij heb je die wel. Want je hebt er ook op terug gereageerd
.
Het scheelt ook dat je dan iedere keer tegen andere speeld. Van het clubje dat hier zo'n beetje elke avond speeld weet je al welke dingen je kan verwachten. Bij ranked kun je gewoon dingen proberen en als ze niet werken kun je ze een potje later weer proberen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet.
Ranked is serieus makkelijker. Player matches ben ik echt slecht in
. Dan kloot ik maar een eind weg ofzo.
Oh en nog een keer. Ik was me heul niet aan het verstoppen
. Verdomme
.
Ik heb dat altijd als ik ineens als bijv. Cog speel terwijl ik daarvoor een half uur Locust gespeeld heb.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:21 schreef NrSiX het volgende:
Ik zie af en toe nog steeds niet het verschil tussen vriend en vijand.. terwijl dat niet erg moeilijk is lol
In playermatches heb ik ook wel eens. Ranked eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd als ik ineens als bijv. Cog speel terwijl ik daarvoor een half uur Locust gespeeld heb.
Ja, en ik speel altijd met wat man samen. En dan werk je ook meer samen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:11 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het scheelt ook dat je dan iedere keer tegen andere speeld. Van het clubje dat hier zo'n beetje elke avond speeld weet je al welke dingen je kan verwachten. Bij ranked kun je gewoon dingen proberen en als ze niet werken kun je ze een potje later weer proberen.
Dus wij zijn nog steeds onbekende voor je?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, en ik speel altijd met wat man samen. En dan werk je ook meer samen.
Als ik met onbekenden speel dan zeg ik niet zoveel.
Ja, gisteren en eergisteren was ik nogal moe. Dan zeg ik wat minder. (vandaag ook weer btw).quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:20 schreef Heintje het volgende:
Ze zegt idd meer dan Phoebe maar nog steeds niet "zoveel".
Altijd als ik een tegenstander op me af zie lopen klap ik dichtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:32 schreef twi het volgende:
Ach, sommige mensen zeggen nu eenmaal meer dan anderen. Ik ben ook heel stil tijdens het gamen
Rounjd duration op 1 minuut zetten, krijgen we wel leuke potjes en hoef ik niet zo lang te wachten als ik eenkeer iets te hard rush.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:29 schreef GokuSFE het volgende:
Ik ben er vanavond denk ik wel weer, zal dit keer eens goed hosten (7 slots public). Of twi moet weer eens willen hosten, als ie op tijd is
3 is normaal. tenminste, bij drie heb je bijna nooit draw. Dus dan 2, dan moet je nog een beetje haasten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:09 schreef twi het volgende:
1 minuut is tekort, 2 of 3 is prima.
Ik hoop het. Anders host jij ff vanavond, heb jij weer eens host voordeel (voorzover dat er is)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
krijgen we dit keer dan wel eens 8 spelers voor langere tijd bij elkaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |