Je hebt dat mappack nog niet, maar ik denk dat je dat inmiddels al wel duidelijk is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:34 schreef NrSiX het volgende:
alweer.. snap er niets van, op het moment dat de game over is en je loading ziet kapt ie ermee, beeld word en blijft zwart. Ik ga mijn bed nu maar eens opzoeken, hopelijk is het een tijdelijk probleem!
Prima, weet ik weer hoe ik plaats moet maken wanneer er de volgende keer iemand in wilquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:52 schreef Heintje het volgende:
Wat was het saai vandaag. De volgende keer toch maar ranked.
Dat had ik ook toen ik die uitnodigingen van gister accepteerde. Zijn er weer nieuwe maps dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:06 schreef NrSiX het volgende:
wtf :S als ik word uitgenodigd en ik klik op join dan blijft het beeld zwart. Werd net na het eind v/d game ook in 1 keer eruit gegooid (beeld zwart).
Dat Zuigen met fps/joypad combi's gaat vanzelf weg als je eens de moeite er voor doet om er aan te wennenquote:Op woensdag 31 januari 2007 03:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
* Opa_vertelt zit te denken om GoW te kopen, maar zuigt met fps/joypad combi's..
Hoe zit het met mikken in dit spel, is het een beetje te doen of moet je een duimenkunstenaar zijn?
Doenquote:Op woensdag 31 januari 2007 03:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
* Opa_vertelt zit te denken om GoW te kopen, maar zuigt met fps/joypad combi's..
Hoe zit het met mikken in dit spel, is het een beetje te doen of moet je een duimenkunstenaar zijn?
Omdat de Vista presentatie in De Zwijger werd gegeven.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:48 schreef rakotto het volgende:
Waarom zag ik vandaag op het nieuws een Gears of Wars poster bij Windows Vista?
Hot DAMN! Wat was dat een strakke actie, zeg.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
Die ene dubbele kill op Rooftops, met de torque in je teen schieten en gelijk de ander ook meenemen.
Aha dat zou het zijn idd, het was niet duidelijk. Waar kan ik die halen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je hebt dat mappack nog niet, maar ik denk dat je dat inmiddels al wel duidelijk is.
Wat was het saai vandaag. De volgende keer toch maar ranked.
Ik zal jouw eens zagen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:53 schreef Smots het volgende:
En dat zagen hè, dat vind ik stiekem toch best sexy.
ok thanks voor de tpi, dat had ik nog niet gezien, ik vond het draadje al zo kort..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:38 schreef ach het volgende:
[..]
Ehm, headset douw je in je controller?![]()
Ik wil ook weer eens spelen
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ok thanks voor de tpi, dat had ik nog niet gezien, ik vond het draadje al zo kort..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |