Zal ik je dan eens blij maken?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:18 schreef twi het volgende:
Verzin ik zo'n uitdagende TT en OP, en dan reageert er bijna niemand...
Ik ookquote:Op maandag 29 januari 2007 10:16 schreef five2one het volgende:
Het viel me gewoon op. Verdomme nu krijg ik ineens zin om een paar potjes te spelen....
Ze hebben de server lijst kleiner gemaakt zodat het refreshen 2x zo snel gaatquote:Op maandag 29 januari 2007 10:09 schreef five2one het volgende:
Ik heb na een tijdje gisteren de 360 weer eens aangezet. Ik heb moeten updaten maar kom nu het probleem tegen dat ik nog maar een stuk of 10 a 15 unranked matches kan vinden. Dit in tegenstelling tot een maand geleden. Toen waren t er zeker 2 x zoveel. Iemand enig idee?
De hammer is simpel. Als je een er een beetje mee oefent dan heb je er zo 100 kills mee.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:14 schreef Wildsurf het volgende:
Laatst de Sniper en Headshot achievements gehaaldHeb bij GoW nu een score van 910
Alleen nog de Torque Bow, Hammer of Dawn en 10.000 kills achievements, alhoewel ik die laatste 2 waarschijnlijk nooit zal halen.
Stuur maar een invite.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:00 schreef GokuSFE het volgende:
Vanavond nog mensen zin in een player match, zo rond 10u?
Zie hierbovenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:30 schreef NrSiX het volgende:
Gaan er nog mensen voor de fun gamen vanavond?
Precies, gewoon een beetje oefenen. Eerst ff lekker de SP doorlopen BHFH, krijg je de controls ook wat beter in de vingers. Kan je Heintje misschien ook echt helpen volgende keerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:40 schreef twi het volgende:
Ach dat valt wel mee. Gewoon niet met je shotgun van 50 meter proberen te schieten
Hier op 't forum heb je zo'n grote mond, maar ingame zeg je net zoveel als Phoebe
die shotgun klinkt aardig indrukwekkend hoor, dus ik dacht dat ik die mittrailleur daar wel naar zn grootje mee kon helpenr! En verder heb k de headset niet aangesloten, daar staat het apparaat te ver weg voor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:40 schreef twi het volgende:
Ach dat valt wel mee. Gewoon niet met je shotgun van 50 meter proberen te schieten
Hier op 't forum heb je zo'n grote mond, maar ingame zeg je net zoveel als Phoebe
Ehm, headset douw je in je controller?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
die shotgun klinkt aardig indrukwekkend hoor, dus ik dacht dat ik die mittrailleur daar wel naar zn grootje mee kon helpenr! En verder heb k de headset niet aangesloten, daar staat het apparaat te ver weg voor.
Klopt, als je beetje handigheid hierin krijgt dan gaat dit ook goed, maar is wel moeilijker mikken van iets verder af.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:46 schreef five2one het volgende:
Ik vind het trouwens vaker fijner om de shotgun vanuit de heup te gebruiken... dus niet richten. Dit werkt van dichtbij in de juiste richting toch het beste denk ik. Bovendien zie je beter hoe je vijand instantly oplost als je m raakt.. Wat jullie?
lol ik vond je het goed doen andersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:11 schreef ijsmeis het volgende:
Ik had trouwens niet zo'n zin dus. Beetje slechte zin ofzo.
Ik heb het je volgens mij al eens gePM'tquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:10 schreef NrSiX het volgende:
[..]
lol ik vond je het goed doen anders
btw om nog ff terug te komen op mijn vraag, als je mensen ziet gamen kan je dan niet automatisch naar de server om ze te joinen? Moet je een invite krijgen om in die server te komen?
Andersom kan dat ook uiteraard. Als jij in iemand zijn of haar profiel kijkt en er staat "Join game in progression" kun je de game joinen waar hij of zij inzit.quote:Je kunt ook gewoon met andere mensen spelen uiteraard. Bij gears of war kun je bijvoorbeeld random een game joinen. Maar uiteraard kun je ook je 'friends' een invite sturen om jouw game, of de game waar je in zit te joinen . (als je trouwens in een nog niet volle game zit kunnen mensen via jouw profiel ook de game joinen, want dan staat daar "Join game in progression")
Nietquote:
Het was maar een stukje van een hele lange PMquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:35 schreef NrSiX het volgende:
Ah oke dan, dankje ijsmeis. Heb die pm niet ontvangen trouwens
Volgens mij heb je die welquote:Hoi -knip-,
Iedereen heeft dus een nickname op Xbox live, en via die nickname kun je mensen toevoegen.
Maar als je bijvoorbeeld online aan het spelen bent en je kijkt in iemand zijn profiel (Bij Gears of War kan dit bijvoorbeeld, als je nog op mensen aan het wachten bent in de game-room, dan is het iets met Y en dan sta je in hun profiel) dan staat daar ook iets van "add to friendslist".
Je kunt inderdaad ook met mensen 'chatten', tenminste, als je een headset hebt. Want 'typend' is dit niet te doen omdat je lettertje voor lettertje moet kiezen, met je controller.
Je kunt ook gewoon met andere mensen spelen uiteraard. Bij gears of war kun je bijvoorbeeld random een game joinen. Maar uiteraard kun je ook je 'friends' een invite sturen om jouw game, of de game waar je in zit te joinen . (als je trouwens in een nog niet volle game zit kunnen mensen via jouw profiel ook de game joinen, want dan staat daar "Join game in progression")
Het wijst zich allemaal eigenlijk behoorlijk vanzelf!
Maar als je me je gamertag even geeft, dan voeg ik je wel toe Heb je in ieder geval één vriendje en kun je zien hoe zo'n profiel en alles eruit ziet bij iemand anders.
Als je nog vragen hebt, PM me gerust nog eens!
Groetjes, Anne (ijsmeis)
OH PS, hier kun je ook al een beetje 'online' rondkoekeloeren en mensen toevoegen en berichten versturen. Als ik bijvoorbeeld een bericht met tekst wil sturen in plaats van een voicemessage, dan doe ik dat áltijd via de site:
http://www.xbox.com/nl-NL/live/
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het was maar een stukje van een hele lange PM:
[..]
Volgens mij heb je die wel. Want je hebt er ook op terug gereageerd
.
Het scheelt ook dat je dan iedere keer tegen andere speeld. Van het clubje dat hier zo'n beetje elke avond speeld weet je al welke dingen je kan verwachten. Bij ranked kun je gewoon dingen proberen en als ze niet werken kun je ze een potje later weer proberen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet.
Ranked is serieus makkelijker. Player matches ben ik echt slecht in
. Dan kloot ik maar een eind weg ofzo.
Oh en nog een keer. Ik was me heul niet aan het verstoppen
. Verdomme
.
Ik heb dat altijd als ik ineens als bijv. Cog speel terwijl ik daarvoor een half uur Locust gespeeld heb.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:21 schreef NrSiX het volgende:
Ik zie af en toe nog steeds niet het verschil tussen vriend en vijand.. terwijl dat niet erg moeilijk is lol
In playermatches heb ik ook wel eens. Ranked eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd als ik ineens als bijv. Cog speel terwijl ik daarvoor een half uur Locust gespeeld heb.
Ja, en ik speel altijd met wat man samen. En dan werk je ook meer samen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:11 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het scheelt ook dat je dan iedere keer tegen andere speeld. Van het clubje dat hier zo'n beetje elke avond speeld weet je al welke dingen je kan verwachten. Bij ranked kun je gewoon dingen proberen en als ze niet werken kun je ze een potje later weer proberen.
Dus wij zijn nog steeds onbekende voor je?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, en ik speel altijd met wat man samen. En dan werk je ook meer samen.
Als ik met onbekenden speel dan zeg ik niet zoveel.
Ja, gisteren en eergisteren was ik nogal moe. Dan zeg ik wat minder. (vandaag ook weer btw).quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:20 schreef Heintje het volgende:
Ze zegt idd meer dan Phoebe maar nog steeds niet "zoveel".
Altijd als ik een tegenstander op me af zie lopen klap ik dichtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:32 schreef twi het volgende:
Ach, sommige mensen zeggen nu eenmaal meer dan anderen. Ik ben ook heel stil tijdens het gamen
Rounjd duration op 1 minuut zetten, krijgen we wel leuke potjes en hoef ik niet zo lang te wachten als ik eenkeer iets te hard rush.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:29 schreef GokuSFE het volgende:
Ik ben er vanavond denk ik wel weer, zal dit keer eens goed hosten (7 slots public). Of twi moet weer eens willen hosten, als ie op tijd is
3 is normaal. tenminste, bij drie heb je bijna nooit draw. Dus dan 2, dan moet je nog een beetje haasten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:09 schreef twi het volgende:
1 minuut is tekort, 2 of 3 is prima.
Ik hoop het. Anders host jij ff vanavond, heb jij weer eens host voordeel (voorzover dat er is)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
krijgen we dit keer dan wel eens 8 spelers voor langere tijd bij elkaar?
Je hebt dat mappack nog niet, maar ik denk dat je dat inmiddels al wel duidelijk is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:34 schreef NrSiX het volgende:
alweer.. snap er niets van, op het moment dat de game over is en je loading ziet kapt ie ermee, beeld word en blijft zwart. Ik ga mijn bed nu maar eens opzoeken, hopelijk is het een tijdelijk probleem!
Prima, weet ik weer hoe ik plaats moet maken wanneer er de volgende keer iemand in wilquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:52 schreef Heintje het volgende:
Wat was het saai vandaag. De volgende keer toch maar ranked.
Dat had ik ook toen ik die uitnodigingen van gister accepteerde. Zijn er weer nieuwe maps dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:06 schreef NrSiX het volgende:
wtf :S als ik word uitgenodigd en ik klik op join dan blijft het beeld zwart. Werd net na het eind v/d game ook in 1 keer eruit gegooid (beeld zwart).
Dat Zuigen met fps/joypad combi's gaat vanzelf weg als je eens de moeite er voor doet om er aan te wennenquote:Op woensdag 31 januari 2007 03:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
* Opa_vertelt zit te denken om GoW te kopen, maar zuigt met fps/joypad combi's..
Hoe zit het met mikken in dit spel, is het een beetje te doen of moet je een duimenkunstenaar zijn?
Doenquote:Op woensdag 31 januari 2007 03:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
* Opa_vertelt zit te denken om GoW te kopen, maar zuigt met fps/joypad combi's..
Hoe zit het met mikken in dit spel, is het een beetje te doen of moet je een duimenkunstenaar zijn?
Omdat de Vista presentatie in De Zwijger werd gegeven.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:48 schreef rakotto het volgende:
Waarom zag ik vandaag op het nieuws een Gears of Wars poster bij Windows Vista?
Hot DAMN! Wat was dat een strakke actie, zeg.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
Die ene dubbele kill op Rooftops, met de torque in je teen schieten en gelijk de ander ook meenemen.
Aha dat zou het zijn idd, het was niet duidelijk. Waar kan ik die halen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je hebt dat mappack nog niet, maar ik denk dat je dat inmiddels al wel duidelijk is.
Wat was het saai vandaag. De volgende keer toch maar ranked.
Ik zal jouw eens zagen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:53 schreef Smots het volgende:
En dat zagen hè, dat vind ik stiekem toch best sexy.
ok thanks voor de tpi, dat had ik nog niet gezien, ik vond het draadje al zo kort..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:38 schreef ach het volgende:
[..]
Ehm, headset douw je in je controller?![]()
Ik wil ook weer eens spelen
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ok thanks voor de tpi, dat had ik nog niet gezien, ik vond het draadje al zo kort..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |