Precies, gewoon een beetje oefenen. Eerst ff lekker de SP doorlopen BHFH, krijg je de controls ook wat beter in de vingers. Kan je Heintje misschien ook echt helpen volgende keerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:40 schreef twi het volgende:
Ach dat valt wel mee. Gewoon niet met je shotgun van 50 meter proberen te schieten
Hier op 't forum heb je zo'n grote mond, maar ingame zeg je net zoveel als Phoebe
die shotgun klinkt aardig indrukwekkend hoor, dus ik dacht dat ik die mittrailleur daar wel naar zn grootje mee kon helpenr! En verder heb k de headset niet aangesloten, daar staat het apparaat te ver weg voor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:40 schreef twi het volgende:
Ach dat valt wel mee. Gewoon niet met je shotgun van 50 meter proberen te schieten
Hier op 't forum heb je zo'n grote mond, maar ingame zeg je net zoveel als Phoebe
Ehm, headset douw je in je controller?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
die shotgun klinkt aardig indrukwekkend hoor, dus ik dacht dat ik die mittrailleur daar wel naar zn grootje mee kon helpenr! En verder heb k de headset niet aangesloten, daar staat het apparaat te ver weg voor.
Klopt, als je beetje handigheid hierin krijgt dan gaat dit ook goed, maar is wel moeilijker mikken van iets verder af.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:46 schreef five2one het volgende:
Ik vind het trouwens vaker fijner om de shotgun vanuit de heup te gebruiken... dus niet richten. Dit werkt van dichtbij in de juiste richting toch het beste denk ik. Bovendien zie je beter hoe je vijand instantly oplost als je m raakt.. Wat jullie?
lol ik vond je het goed doen andersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:11 schreef ijsmeis het volgende:
Ik had trouwens niet zo'n zin dus. Beetje slechte zin ofzo.
Ik heb het je volgens mij al eens gePM'tquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:10 schreef NrSiX het volgende:
[..]
lol ik vond je het goed doen anders
btw om nog ff terug te komen op mijn vraag, als je mensen ziet gamen kan je dan niet automatisch naar de server om ze te joinen? Moet je een invite krijgen om in die server te komen?
Andersom kan dat ook uiteraard. Als jij in iemand zijn of haar profiel kijkt en er staat "Join game in progression" kun je de game joinen waar hij of zij inzit.quote:Je kunt ook gewoon met andere mensen spelen uiteraard. Bij gears of war kun je bijvoorbeeld random een game joinen. Maar uiteraard kun je ook je 'friends' een invite sturen om jouw game, of de game waar je in zit te joinen . (als je trouwens in een nog niet volle game zit kunnen mensen via jouw profiel ook de game joinen, want dan staat daar "Join game in progression")
Nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |