Zal ik je dan eens blij maken?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:18 schreef twi het volgende:
Verzin ik zo'n uitdagende TT en OP, en dan reageert er bijna niemand...
Ik ookquote:Op maandag 29 januari 2007 10:16 schreef five2one het volgende:
Het viel me gewoon op. Verdomme nu krijg ik ineens zin om een paar potjes te spelen....
Ze hebben de server lijst kleiner gemaakt zodat het refreshen 2x zo snel gaatquote:Op maandag 29 januari 2007 10:09 schreef five2one het volgende:
Ik heb na een tijdje gisteren de 360 weer eens aangezet. Ik heb moeten updaten maar kom nu het probleem tegen dat ik nog maar een stuk of 10 a 15 unranked matches kan vinden. Dit in tegenstelling tot een maand geleden. Toen waren t er zeker 2 x zoveel. Iemand enig idee?
De hammer is simpel. Als je een er een beetje mee oefent dan heb je er zo 100 kills mee.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:14 schreef Wildsurf het volgende:
Laatst de Sniper en Headshot achievements gehaaldHeb bij GoW nu een score van 910
Alleen nog de Torque Bow, Hammer of Dawn en 10.000 kills achievements, alhoewel ik die laatste 2 waarschijnlijk nooit zal halen.
Stuur maar een invite.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:00 schreef GokuSFE het volgende:
Vanavond nog mensen zin in een player match, zo rond 10u?
Zie hierbovenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:30 schreef NrSiX het volgende:
Gaan er nog mensen voor de fun gamen vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |