Maar dan zou het onder een x360 stand moeten zijn en niet bij een vista.. tenzij ie toch op de pc uit komt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:44 schreef Smots het volgende:
[..]
Omdat de Vista presentatie in De Zwijger werd gegeven.
En die hele omgeving was natuurlijk door Microsoft zelf aangekleed.
En hoe ik dat weet?
Tja..
![]()
Mijn wat ga je zagen?quote:
Nee, het was niet echt een 360-omgeving. Ze hebben er gewoon wat Microsoft-gerelateerde gamestuff opgehangen. En waarschijnlijk vond iemand de poster van Gears of War mooi genoeg om 'm redelijk prominent aan de muur te hangen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:54 schreef rakotto het volgende:
[..]
Maar dan zou het onder een x360 stand moeten zijn en niet bij een vista.. tenzij ie toch op de pc uit komt.
Oh?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:25 schreef NrSiX het volgende:
Phoebe had toch geen headset?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ok thanks voor de tpi, dat had ik nog niet gezien, ik vond het draadje al zo kort..
Lees jij uberhaupt wel PM's (op FOK! en op Live)?quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:02 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Aha dat zou het zijn idd, het was niet duidelijk. Waar kan ik die halen?
In het menu staat onderaan: X downloadable content of iets dergelijks.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:02 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Aha dat zou het zijn idd, het was niet duidelijk. Waar kan ik die halen?
haha jawel hoor, maar kon zijn dat je die ergens anders moest halen, ik associeer het plekje met downloads voor games met geld betalen dus vandaar =]quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:23 schreef twi het volgende:
[..]
Lees jij uberhaupt wel PM's (op FOK! en op Live)?
Nee hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:13 schreef NrSiX het volgende:
[..]
haha jawel hoor, maar kon zijn dat je die ergens anders moest halen, ik associeer het plekje met downloads voor games met geld betalen dus vandaar =]
Dat ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Jij wil me gewoon vernederen en daarna afschieten![]()
Dat weet ik lieve schat =] Allen heb ik een paar x naar spullen voor games zelf gekeken en daar moest ik wel voor dokken vandaarquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor. Er staan ook veel gratis dingen op, zoals demo's en trailers. Maar dus ook levels
.
En ik maar denken dat een player match ging om lekker slap ouwehoeren en elkaar lekker afknallen, puur voor de fun. Als ik zonodig keiharde strijd wil leveren en moet winnen, ga ik wel ranked. Maar juist die afwisseling dat je 's avonds ff lekker kan lullen over niks met elkaar en een beetje relaxt kan knallen/taggen/meppen voor de leut (nee, echt, serieus) vind ik wel leuk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:28 schreef Heintje het volgende:
Het was echt alleen maar naar de ander rennen, een beetje schieten en dan dood gaan. Er zit niks geen uitdaging in zo. Het gaat ook absoluut niet omhet winnen of zo.
Okay moppie, sorry moppie.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:43 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Dat weet ik lieve schat =] Allen heb ik een paar x naar spullen voor games zelf gekeken en daar moest ik wel voor dokken vandaar![]()
Wat is laat?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:34 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kom vanavond laat btw weer online. En nu, tenminste, als jullie er zijn, doe ik wel weer mee met de FOK!kers.
Tofquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ok, dan koop ik morgen even de game
Vertel er ook ff bij hou dat kwam.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:53 schreef twi het volgende:
Ranked met Goku en Heintje gegamed. Was leukEn makkelijker dan ik dacht, slechts 1 potje bij de tegenstander mee hoeven doen.
Yeah, ik was net ff een player match aan het doen met NrSix en princ of persiaquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:53 schreef twi het volgende:
Ranked met Goku en Heintje gegamed. Was leukEn makkelijker dan ik dacht, slechts 1 potje bij de tegenstander mee hoeven doen.
En hoeveel achievement heb je al?quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah, ik was net ff een player match aan het doen met NrSix en princ of persia.
Daarvoor had ik de hele tijd al ranked gespeeld.
Geeneenquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:29 schreef bigore het volgende:
[..]
En hoeveel achievement heb je al?
Dan stond je ook niet bovenaan van alle 8, want dan krijg je 'm wel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geeneen.
De achievements interesseren me geen zak.
Ik stond gisteren trouwens wel bovenaan in een ranked match, maar we verloren, dus toen kreeg ik die achievement nog niet.
Damn, ik dacht alleen van je eigen team.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dan stond je ook niet bovenaan van alle 8, want dan krijg je 'm wel.
Je weet me toch altijd weer aan het lachen te krijgen met je onwetendheidquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:12 schreef Theamerican het volgende:
nou mensen zal voortaan minder zagen en meer schieten maar ik heb alleen zo kut geweertje waarom heb ik geen shotgun of moet je die vinden?
OH My Friggin' God!quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:12 schreef Theamerican het volgende:
nou mensen zal voortaan minder zagen en meer schieten maar ik heb alleen zo kut geweertje waarom heb ik geen shotgun of moet je die vinden?
Ik heb jou ook wel eens met je shotgun zien schieten hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:28 schreef Theamerican het volgende:
ja man weet ik veel maar aangezien jullie met shotgun schieten iemand helemaal kapot is en ik zit altijd op de kop te richten aangezien ik door ze lijf niks geboord krijg
aangezien ik altijd naast schiet ben ik overgegaan op de zaag maar snap dat dit ook niet leuk wordt voor andere elke keer zaag dus ga maar weer over op schieten maarquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb jou ook wel eens met je shotgun zien schieten hoor![]()
.
Bij de shotgun gaat het erom niet de Linker-trigger knop te gebruiken, maar te zorgen dat je tegenstander recht voor je shotgun staat, dus niet recht voor jou, dan schiet je je idd mis.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:42 schreef Theamerican het volgende:
[..]
aangezien ik altijd naast schiet ben ik overgegaan op de zaag maar snap dat dit ook niet leuk wordt voor andere elke keer zaag dus ga maar weer over op schieten maar
sorry voor me domme vraag![]()
Je kan ook eens proberen de betere wapens in de map te vinden en te gebruiken. Zeker de Boomshot is wel een leuk wapen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:42 schreef Theamerican het volgende:
[..]
aangezien ik altijd naast schiet ben ik overgegaan op de zaag maar snap dat dit ook niet leuk wordt voor andere elke keer zaag dus ga maar weer over op schieten maar
sorry voor me domme vraag![]()
lolquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:12 schreef Theamerican het volgende:
ik vind het altijd wel lachen dat gezaag.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:28 schreef Theamerican het volgende:
ja man weet ik veel maar aangezien jullie met shotgun schieten iemand helemaal kapot is en ik zit altijd op de kop te richten aangezien ik door ze lijf niks geboord krijg
had je er wel vaak dood meequote:Op donderdag 1 februari 2007 13:05 schreef Heintje het volgende:
Een keer zagen is ook wel leuk en werkt goed. Maar als iemand alleen maar zaagt en niks anders wordt het irritant. De zaag is bedoelt als nood oplossing voor als iemand dichtbij komt. Niet als aanvals wapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |