Maar dan zou het onder een x360 stand moeten zijn en niet bij een vista.. tenzij ie toch op de pc uit komt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:44 schreef Smots het volgende:
[..]
Omdat de Vista presentatie in De Zwijger werd gegeven.
En die hele omgeving was natuurlijk door Microsoft zelf aangekleed.
En hoe ik dat weet?
Tja..
![]()
Mijn wat ga je zagen?quote:
Nee, het was niet echt een 360-omgeving. Ze hebben er gewoon wat Microsoft-gerelateerde gamestuff opgehangen. En waarschijnlijk vond iemand de poster van Gears of War mooi genoeg om 'm redelijk prominent aan de muur te hangen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:54 schreef rakotto het volgende:
[..]
Maar dan zou het onder een x360 stand moeten zijn en niet bij een vista.. tenzij ie toch op de pc uit komt.
Oh?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:25 schreef NrSiX het volgende:
Phoebe had toch geen headset?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ok thanks voor de tpi, dat had ik nog niet gezien, ik vond het draadje al zo kort..
Lees jij uberhaupt wel PM's (op FOK! en op Live)?quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:02 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Aha dat zou het zijn idd, het was niet duidelijk. Waar kan ik die halen?
In het menu staat onderaan: X downloadable content of iets dergelijks.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:02 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Aha dat zou het zijn idd, het was niet duidelijk. Waar kan ik die halen?
haha jawel hoor, maar kon zijn dat je die ergens anders moest halen, ik associeer het plekje met downloads voor games met geld betalen dus vandaar =]quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:23 schreef twi het volgende:
[..]
Lees jij uberhaupt wel PM's (op FOK! en op Live)?
Nee hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:13 schreef NrSiX het volgende:
[..]
haha jawel hoor, maar kon zijn dat je die ergens anders moest halen, ik associeer het plekje met downloads voor games met geld betalen dus vandaar =]
Dat ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Jij wil me gewoon vernederen en daarna afschieten![]()
Dat weet ik lieve schat =] Allen heb ik een paar x naar spullen voor games zelf gekeken en daar moest ik wel voor dokken vandaarquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor. Er staan ook veel gratis dingen op, zoals demo's en trailers. Maar dus ook levels
.
En ik maar denken dat een player match ging om lekker slap ouwehoeren en elkaar lekker afknallen, puur voor de fun. Als ik zonodig keiharde strijd wil leveren en moet winnen, ga ik wel ranked. Maar juist die afwisseling dat je 's avonds ff lekker kan lullen over niks met elkaar en een beetje relaxt kan knallen/taggen/meppen voor de leut (nee, echt, serieus) vind ik wel leuk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:28 schreef Heintje het volgende:
Het was echt alleen maar naar de ander rennen, een beetje schieten en dan dood gaan. Er zit niks geen uitdaging in zo. Het gaat ook absoluut niet omhet winnen of zo.
Okay moppie, sorry moppie.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:43 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Dat weet ik lieve schat =] Allen heb ik een paar x naar spullen voor games zelf gekeken en daar moest ik wel voor dokken vandaar![]()
Wat is laat?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:34 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kom vanavond laat btw weer online. En nu, tenminste, als jullie er zijn, doe ik wel weer mee met de FOK!kers.
Tofquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ok, dan koop ik morgen even de game
Vertel er ook ff bij hou dat kwam.....quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:53 schreef twi het volgende:
Ranked met Goku en Heintje gegamed. Was leukEn makkelijker dan ik dacht, slechts 1 potje bij de tegenstander mee hoeven doen.
Yeah, ik was net ff een player match aan het doen met NrSix en princ of persiaquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:53 schreef twi het volgende:
Ranked met Goku en Heintje gegamed. Was leukEn makkelijker dan ik dacht, slechts 1 potje bij de tegenstander mee hoeven doen.
En hoeveel achievement heb je al?quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah, ik was net ff een player match aan het doen met NrSix en princ of persia.
Daarvoor had ik de hele tijd al ranked gespeeld.
Geeneenquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:29 schreef bigore het volgende:
[..]
En hoeveel achievement heb je al?
Dan stond je ook niet bovenaan van alle 8, want dan krijg je 'm wel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geeneen.
De achievements interesseren me geen zak.
Ik stond gisteren trouwens wel bovenaan in een ranked match, maar we verloren, dus toen kreeg ik die achievement nog niet.
Damn, ik dacht alleen van je eigen team.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dan stond je ook niet bovenaan van alle 8, want dan krijg je 'm wel.
Je weet me toch altijd weer aan het lachen te krijgen met je onwetendheidquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:12 schreef Theamerican het volgende:
nou mensen zal voortaan minder zagen en meer schieten maar ik heb alleen zo kut geweertje waarom heb ik geen shotgun of moet je die vinden?
OH My Friggin' God!quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:12 schreef Theamerican het volgende:
nou mensen zal voortaan minder zagen en meer schieten maar ik heb alleen zo kut geweertje waarom heb ik geen shotgun of moet je die vinden?
Ik heb jou ook wel eens met je shotgun zien schieten hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:28 schreef Theamerican het volgende:
ja man weet ik veel maar aangezien jullie met shotgun schieten iemand helemaal kapot is en ik zit altijd op de kop te richten aangezien ik door ze lijf niks geboord krijg
aangezien ik altijd naast schiet ben ik overgegaan op de zaag maar snap dat dit ook niet leuk wordt voor andere elke keer zaag dus ga maar weer over op schieten maarquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb jou ook wel eens met je shotgun zien schieten hoor![]()
.
Bij de shotgun gaat het erom niet de Linker-trigger knop te gebruiken, maar te zorgen dat je tegenstander recht voor je shotgun staat, dus niet recht voor jou, dan schiet je je idd mis.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:42 schreef Theamerican het volgende:
[..]
aangezien ik altijd naast schiet ben ik overgegaan op de zaag maar snap dat dit ook niet leuk wordt voor andere elke keer zaag dus ga maar weer over op schieten maar
sorry voor me domme vraag![]()
Je kan ook eens proberen de betere wapens in de map te vinden en te gebruiken. Zeker de Boomshot is wel een leuk wapen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:42 schreef Theamerican het volgende:
[..]
aangezien ik altijd naast schiet ben ik overgegaan op de zaag maar snap dat dit ook niet leuk wordt voor andere elke keer zaag dus ga maar weer over op schieten maar
sorry voor me domme vraag![]()
lolquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:12 schreef Theamerican het volgende:
ik vind het altijd wel lachen dat gezaag.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:28 schreef Theamerican het volgende:
ja man weet ik veel maar aangezien jullie met shotgun schieten iemand helemaal kapot is en ik zit altijd op de kop te richten aangezien ik door ze lijf niks geboord krijg
had je er wel vaak dood meequote:Op donderdag 1 februari 2007 13:05 schreef Heintje het volgende:
Een keer zagen is ook wel leuk en werkt goed. Maar als iemand alleen maar zaagt en niks anders wordt het irritant. De zaag is bedoelt als nood oplossing voor als iemand dichtbij komt. Niet als aanvals wapen.
Eh? Ik dacht dat je gewoon elk wapen mocht gebruiken wanneer je dat maar wilde.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:05 schreef Heintje het volgende:
Een keer zagen is ook wel leuk en werkt goed. Maar als iemand alleen maar zaagt en niks anders wordt het irritant. De zaag is bedoelt als nood oplossing voor als iemand dichtbij komt. Niet als aanvals wapen.
Dat mag ook wel, maar het is gewoon een beetje laf/stom/irritant om elke keer te zagenquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:36 schreef Smots het volgende:
[..]
Eh? Ik dacht dat je gewoon elk wapen mocht gebruiken wanneer je dat maar wilde.
Toch wel nodig voor die zaag-achievementquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, maar het is gewoon een beetje laf/stom/irritant om elke keer te zagen.
Fuck die achievementsquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:08 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Toch wel nodig voor die zaag-achievement
Dat mag ook, maar ga niet lopen zeuren dat ik je irritant vindt als je altijd het zelfde wapen gebruikt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:36 schreef Smots het volgende:
[..]
heb je mijn mail al gelezen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:32 schreef Markster het volgende:
net met me collega online het spel begonnen op hardcore, geweldig wat is dat leuk
Hey, heb je mij ooit horen zeuren?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:30 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat mag ook, maar ga niet lopen zeuren dat ik je irritant vindt als je altijd het zelfde wapen gebruikt.
Ja, ik ook. Maar ik heb de afgelopen dagen gemerkt dat ik met de zaag meer succes heb met dan met andere wapens.quote:Toegegeven, ik heb gisteren ook regelmatig de zaag gebruikt. maar toch ook andere wapens. Ik gebruik het wapen waarvan ik denk dat de kans op succes het grootst is.
Ja, en ik haal die dingen toch nooit.quote:Die achievements heb ik toch al.
Ja!quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:36 schreef Smots het volgende:
[..]
Ligt aan mijquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
Eerste induk; Ziet er vet uit, en (zoals verwacht) ik bak er niets van
/edit
Tweede indruk; "your connection to the host has been lost"![]()
Wat een hoerenspel![]()
Eik0lquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Maakt niet uit, heb er later toch nog van kunnen genieten je een keer af te maken.![]()
![]()
Beginnersgelukquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eik0l.
Nee, maar je doet het goed voor een eerste keer.
Jij was Jack?quote:
Jazz1970quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:22 schreef bigore het volgende:
[..]
Jij was Jack?Kerel schieten als een dolle stier toen ik um voor de grap even raak schoot, friendly fire stond aan
![]()
![]()
Ben daarna niet meer online geweest eigenlijk, niet echt veel zin aan gamen. (moe en zo)quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:24 schreef ijsmeis het volgende:
Heb je 'm nog wat dingetjes geleerd bigore?
Yeah, maar toen ik zei dat ie je maar wat dingen moest uitleggen waren we daarna nog wel wat aan het spelen, hehe.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ben daarna niet meer online geweest eigenlijk, niet echt veel zin aan gamen. (moe en zo)![]()
Nee de hele wereld doet mee aan die stroombesparingsactie... je bent de enige.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:11 schreef NrSiX het volgende:
gaan er vanavond nog mensen gamen?
Pff. Ik heb expres iedere lamp in huis aangedaan, dat zal ze leren!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:12 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Nee de hele wereld doet mee aan die stroombesparingsactie... je bent de enige.
Er zit een heel subtiel verschil tussen zeuren en geveinsde domheid...quote:
Niet echt tijd voor, dan had je me alweer aan gort geschotenquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:24 schreef ijsmeis het volgende:
Heb je 'm nog wat dingetjes geleerd bigore?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Jazz1970
Jah, weet ik veel.
Loop ik daaro (virgin player), zie ik iemand voor me die schiet..
Ik zo van CONTAAAAACCTTT!!!!!!!!!!1!einz!!1![]()
[afbeelding]
Beetje zoals in die scene in predator![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Pff. Ik heb expres iedere lamp in huis aangedaan, dat zal ze leren!![]()
Het is wat je eventjes noemt. We zijn van 11u tot kwart over 2 bezig geweestquote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:25 schreef Heintje het volgende:
Net eventjes met Goku ranked gedaan.
Als ik zo door ga als het net ging ben ik nog zeker 320 uur bezig voor ik de 10.000 kills heb. Maar het is wel leuk.
Wat een teringlijersquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:46 schreef paarse_paashaas het volgende:.
De komende week geen GoW meer voor mij, KPN vond het blijkbaar leuk om me een weekje af te sluiten i.v.m ISP overstap.
dat is ehm... goed kut.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:46 schreef paarse_paashaas het volgende:.
De komende week geen GoW meer voor mij, KPN vond het blijkbaar leuk om me een weekje af te sluiten i.v.m ISP overstap.
Meevallertjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hmm, blijkbaar werkt KPN toch beter mee dan verwacht.
In co-op is ie echt tof.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:50 schreef ijsmeis het volgende:
De singeplayer van GoW is eigenlijk ook best leuk.
Halleau, had je mij al terug gemaild over oblivion?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:58 schreef Markster het volgende:
[..]
Zowel online als offline
Vanavond weer online met een collega
nu welquote:Op maandag 5 februari 2007 01:53 schreef Smots het volgende:
[..]
Halleau, had je mij al terug gemaild over oblivion?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |