Hij is te koop (geweest) onder de namen Hanomag, Hanomag-Henschel, Mercedes-Benz, Tata, en een paar Chinese en Iraanse namen.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Collega van me heeft zo'n type bus alleen dan mercedes daimler?
Dat ding zuipt 1 op 5 diesel als je 80 gaatDan kun je beter benzine rijden
![]()
Ik denk wel meerquote:Op zondag 11 februari 2007 23:22 schreef LaCie het volgende:
[..]![]()
ik denk dat we iets meer kans maken om het thuis te halen met de 155![]()
klein beetje maar
FF denken:quote:Op zondag 11 februari 2007 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je dat hele dagen doet gaat het ontzettend meevallen hoor, dat lange rijden, of je moet een ontzettend gare stoel in je auto hebben, of een gare auto in het algemeen. Niet dat ik daarmee wat wil bashen, maar ik kan het niet voorstellen hoe moe sommigen zeggen te zijn na 9 uur rijden..
Kan je beter mijn 156 op diesel nemenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:22 schreef LaCie het volgende:
[..]![]()
ik denk dat we iets meer kans maken om het thuis te halen met de 155![]()
klein beetje maar
Ik kan 12 tot 14 uur rijden in m'n eentje, maar das ook echt de max.. Laatste vakantie waren we met 3 man die konden rijden, om de 2 uur gewisselt, werkt ook goed.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:24 schreef lipje het volgende:
[..]
FF denken:
Dag 1: vertrek 11.00 uur in Delft, einde 0.00 uur om 4 uur de boot op, nauwelijks slaap gezien
Dag 2: vertrek 7 uur in Goteborg, om 8 uur langs de weg gestaan en uurtje geslapen, daarna verder gereden tot ca 15 uur, uurtje rondgewandeld, en doorgereden tot Oslo, uurtje de stad bekeken en weer terug tot ca 18 uur. Om 22 uur lagen we al op bed te slapen
Dag 3: langzaam aan naar Denemarken afgezakt, afstand die dag ca 600 km. Vertrek 10.00 uur einde ca 19 uur. Uurtje gewandeld en twee uur langs de kust van de route af gereden.
Dag 4 van Roskilde terug naar Delft. vertrek ca 15 uur aankomst 02.00 uur
Wat we in ieder geval niet goed deden was eentje lang rijden, ca 6 uur achterelkaar (met pauzes) daarna de ander rijden (4 tot 6 uur)
Helskini via die route is ongeveer 2000km, dat is in 5 dagen ongeveer 400km per dag, dat red je dan inderdaad niet, zeker niet als je binnen die 5 dagen ook nog terug moetquote:Op zondag 11 februari 2007 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we gaan 5 dagen, en in de Visa, dus reken er maar niet op
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:27 schreef lipje het volgende:
[..]
Kan je beter mijn 156 op diesel nemen
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:12 schreef LaCie het volgende:
we gaan gewoon met lipje zijn 156, Alfa en goedkoper op diesel![]()
waar is die stuiterende Alfa?quote:
Ik geloof niet in het feit dat mensen waar je je snikkel in gestoken hebt ooit je normale vrienden kunnen wordenquote:Op zondag 11 februari 2007 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op vakantie met een goede vriendin
Die reed niet mee, we waren met 4 man (zouden met 6, maar 2 afzeggingenquote:
Dat komt mmooi uit, want zowel Sandra als ik zijn niet normaal.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het feit dat mensen waar je je snikkel in gestoken hebt ooit je normale vrienden kunnen worden
nee, want: "Geen toegang"quote:
Kloptquote:Op zondag 11 februari 2007 23:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het feit dat mensen waar je je snikkel in gestoken hebt ooit je normale vrienden kunnen worden
ah, ok top, dat was de bedoeling. Wil je een screenshotje maken van wat jij ziet?quote:
Fries Narcismequote:Op zondag 11 februari 2007 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat komt mmooi uit, want zowel Sandra als ik zijn niet normaal.
Broerdervaneenanderemoederquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, ok top, dat was de bedoeling. Wil je een screenshotje maken van wat jij ziet?Ik zie m namelijk wel, maar ben benieuwd wat julile te zien krijgen. Geen zin om een tweede Jan Moesen te worden
Kijken of je er nog zo over denkt als ze met een ander loopt te krikkenquote:
Als ik op het linkje klik krijg ik een buzzybeepagina met die melding... geen plaatje dusquote:Op zondag 11 februari 2007 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, ok top, dat was de bedoeling. Wil je een screenshotje maken van wat jij ziet?Ik zie m namelijk wel, maar ben benieuwd wat julile te zien krijgen. Geen zin om een tweede Jan Moesen te worden
De weg kwam me al bekend voorquote:Op zondag 11 februari 2007 23:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die reed niet mee, we waren met 4 man (zouden met 6, maar 2 afzeggingen)
De foto komt trouwens wel van de route waar Bo mee aan kwam zetten
ok, top, dank je.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als ik op het linkje klik krijg ik een buzzybeepagina met die melding... geen plaatje dus
euj, da's mijn foto, niet die van lexquote:
Ja. Dat zal het wel zijn dusquote:Op zondag 11 februari 2007 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom zie jij hem wel? Dezelfde dinges zeker die ook imageshack zichtbaar maakt?
Ja, ik had m al lang bevlekt met een oerlelijk levensgroot copyrightteken voor ik m online had gepleurdquote:Op zondag 11 februari 2007 23:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
euj, da's mijn foto, niet die van lex
Klopt, maar hij staat in een tijdelijk mapjequote:Op zondag 11 februari 2007 23:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
euj, da's mijn foto, niet die van lex
Daar maak ik maar geen woorden aan vuil:quote:Op zondag 11 februari 2007 23:41 schreef lipje het volgende:
[..]
De weg kwam me al bekend voorKon je wel rechtdoor bij die wegafzetting?
van bogespot.com?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik had m al lang bevlekt met een oerlelijk levensgroot copyrightteken voor ik m online had gepleurd
autogespotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |