ah, ok top, dat was de bedoeling. Wil je een screenshotje maken van wat jij ziet?quote:
Fries Narcismequote:Op zondag 11 februari 2007 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat komt mmooi uit, want zowel Sandra als ik zijn niet normaal.
Broerdervaneenanderemoederquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, ok top, dat was de bedoeling. Wil je een screenshotje maken van wat jij ziet?Ik zie m namelijk wel, maar ben benieuwd wat julile te zien krijgen. Geen zin om een tweede Jan Moesen te worden
Kijken of je er nog zo over denkt als ze met een ander loopt te krikkenquote:
Als ik op het linkje klik krijg ik een buzzybeepagina met die melding... geen plaatje dusquote:Op zondag 11 februari 2007 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, ok top, dat was de bedoeling. Wil je een screenshotje maken van wat jij ziet?Ik zie m namelijk wel, maar ben benieuwd wat julile te zien krijgen. Geen zin om een tweede Jan Moesen te worden
De weg kwam me al bekend voorquote:Op zondag 11 februari 2007 23:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die reed niet mee, we waren met 4 man (zouden met 6, maar 2 afzeggingen)
De foto komt trouwens wel van de route waar Bo mee aan kwam zetten
ok, top, dank je.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als ik op het linkje klik krijg ik een buzzybeepagina met die melding... geen plaatje dus
euj, da's mijn foto, niet die van lexquote:
Ja. Dat zal het wel zijn dusquote:Op zondag 11 februari 2007 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom zie jij hem wel? Dezelfde dinges zeker die ook imageshack zichtbaar maakt?
Ja, ik had m al lang bevlekt met een oerlelijk levensgroot copyrightteken voor ik m online had gepleurdquote:Op zondag 11 februari 2007 23:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
euj, da's mijn foto, niet die van lex
Klopt, maar hij staat in een tijdelijk mapjequote:Op zondag 11 februari 2007 23:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
euj, da's mijn foto, niet die van lex
Daar maak ik maar geen woorden aan vuil:quote:Op zondag 11 februari 2007 23:41 schreef lipje het volgende:
[..]
De weg kwam me al bekend voorKon je wel rechtdoor bij die wegafzetting?
van bogespot.com?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik had m al lang bevlekt met een oerlelijk levensgroot copyrightteken voor ik m online had gepleurd
autogespotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |