abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46003283
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 5 februari 2007 @ 12:24:24 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_46003322
Ik heb er zin in!

Brood en soep is prima!

Soep uit zak of zelfgemaakte soep?

Is er een grote soeppan aanwezig Isabeau?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 5 februari 2007 @ 12:49:19 #3
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_46003917
Ho,, dit was meeting.. verkeerde

[ Bericht 93% gewijzigd door kless op 05-02-2007 12:50:32 (kless peutert dat laaste stukkie slaap uit zn ogen) ]
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 februari 2007 @ 12:59:38 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_46004244
*meldt*

Ik ga dan wel niet mee maar ik wil jullie gekkigheden wel volgen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_46004564
Ik neem mijn steengrill wel mee (en het zout en een kwastje).
Moeten we nog wat dingen meenemen voor de mensen die niet van gourmetten houden? Ik heb bijvoorbeeld een poffertjespan.

O ja, zijn aldaar ook beddegoed en handdoeken of moet je ze zelf meenemen?
pi_46005125
Hoe komen we bij Marveld?

Adres
Elshofweg 6
7141 DH Groenlo
Telefoon: (0544) 466000

Routebeschrijving
Komende uit de richting Arnhem neemt u de afslag Doetinchem. Aan het einde van de autosnelweg volgt u de borden met Enschede. Wanneer u Groenlo aantreft op de ANWB-borden, ziet u vanzelf Marveld aangegeven.

Vanuit de richting Zutphen neemt u de weg naar Vorden. Vervolgens houdt u de richting Ruurlo aan, vanaf daar staat Groenlo op de borden vermeld.

Komt u vanuit Enschede dan neemt u de route Haaksbergen-Eibergen-Groenlo, ook in dit geval staat Marveld vroegtijdig aangegeven.

Voor een route-op-maat:
- www.routenet.nl
- www.map24.com

***Levi was here***
pi_46008877
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:33 schreef Levitation het volgende:
Hoe komen we bij Marveld?
[afbeelding]

Adres
Elshofweg 6
7141 DH Groenlo
Telefoon: (0544) 466000

Routebeschrijving
Komende uit de richting Arnhem neemt u de afslag Doetinchem. Aan het einde van de autosnelweg volgt u de borden met Enschede. Wanneer u Groenlo aantreft op de ANWB-borden, ziet u vanzelf Marveld aangegeven.

Vanuit de richting Zutphen neemt u de weg naar Vorden. Vervolgens houdt u de richting Ruurlo aan, vanaf daar staat Groenlo op de borden vermeld.

Komt u vanuit Enschede dan neemt u de route Haaksbergen-Eibergen-Groenlo, ook in dit geval staat Marveld vroegtijdig aangegeven.

Voor een route-op-maat:
- www.routenet.nl
- www.map24.com

StomStom
pi_46009800
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:33 schreef octopussy het volgende:

[..]

StomStom
Hier een LevLev... alleen moet ik zelf rijden.
En rijden en kaartlezen is niet niet zo'n goeie combi!

Fannetje, kun jij een beetje kaartlezen? Of moet ik de route gewoon uit mijn hoofd leren?
Al geloof ik niet dat 't heel moeilijk is vanuit Den Bosch... A59 naar Nijmegen, dan naar Arnhem, naar de noordkant van Arnhem en dan daar die lange N-weg (dacht N18?) op tot Groenlo. Daar zien we wel weer.
Heb vanmorgen even op routenet gekeken.

Nieuw: de LevLev... goedkoop en lekker zwaar!
***Levi was here***
pi_46010464
Heee, ik heb een Panpan .
Ik zag dat het vanaf Arnhem niet al te moeilijk is en volgens mij ligt het station ook nog eens op de route. Dus ik moet er wel kunnen komen .
pi_46011212
Ik heb er zin in, aangezien ik het nu zo ongelooflijk superdruk heb dat het niet leuk meer is...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_46012557
hmm, 1 lange rechte weg zo te zien, dat moet wel lukken
pi_46014450
De FanFan is in ieder geval niet erg betrouwbaar, Levi

En idd een goede vraag over dat beddegoed, moeten we zelf een overtrekset meenemen? Handdoeken lijkt me sowieso wel, dat is bij Center Parcs ook.
pi_46015612
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:21 schreef Fannetje het volgende:
En idd een goede vraag over dat beddegoed, moeten we zelf een overtrekset meenemen? Handdoeken lijkt me sowieso wel, dat is bij Center Parcs ook.
Ja! Dat is een goed punt! Wat moet wel en wat moet niet mee? En moeten er nog dvd'tjes mee? En gaan we dat ultieme dieetboek nu nog schrijven komend weekend of doen we dat een andere keer?
De weersvoorspellingen zien er trouwens niet al te goed uit op dit moment, maar dat verandert vast nog wel.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 februari 2007 @ 19:21:57 #14
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_46016505
Ach joh, als het slecht weer is, houden jullie gewoon een hele lange pyjamaparty
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_46016650
Met al die dvd's komen we het huisje toch niet uit
  maandag 5 februari 2007 @ 19:28:09 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_46016762
Ja, maar voor dat boek hebben we wel die laptop nodig

Ik neem voor de zekerheid gewoon een stapeltje dvd's mee. Ik kan wat oude theedoeken enzo meenemen, maar die gaan dan zondagmiddag mee terug (zijn de campingtheedoeken) dus ik weet niet of we daar wat aan hebben. Ik neem sowieso voor mezelf handdoeken mee, want dat vind ik gewoon prettiger.

Verder neem ik dus sausjes mee en vaatwastabletten. Ik zal van het boodschappengeld wat teveel overgemaakt is het eten voor de eerste dag inkopen, vraag is dus alleen of er een grote soeppan is of dat die meegenomen moet worden. Wat brood betreft zat ik te denken om gewoon verschillende smaken mee te nemen, ik denk (en vrees ) dat het wel opkomt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 5 februari 2007 @ 19:35:15 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_46017023
Isabeau zit weer eens in het verkeerde topic te posten.

Ik hoop overigens wel dat ik me straks beter voel. Ik heb nog steeds last van mijn kies en de tramadol werkt niet compleet. Woensdag/donderdag de laatste serie (afhankelijk van hoe zuinig ik ermee ben), maar hoe dan ook kom ik, want ik moet vrijdag toch mijn propedeuse in Hengelo ophalen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46017047
Grote pan: aanwezig (twee stuks dus want twee bungalows)
Alles voor op bed is aanwezig: dekbedovertrekken, slopen, kussenslopen.

Handdoeken zelf meebrengen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_46017078
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:35 schreef Troel het volgende:
Ik heb nog steeds last van mijn kies en de tramadol werkt niet compleet.
Ik had het al door dat ik verkeerd zat Neem je er nu wel paracetamol bij?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 5 februari 2007 @ 19:38:23 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_46017119
Bij de Tramadol?

Dus paracetamol en Tramadol?

Ik was eerst aan de paracetamol, daar ben ik toen Brufen bij gaan slikken en uiteindelijk de Omeprazol voor mijn maag. Nu ben ik alleen aan de Tramadol. (Afgelopen vrijdagavond voorgeschreven door de huisartsenpost)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46017240
...dat had ik toch uitgelegd in het dieetclubtopic

4dd2 stuks 500 mg paracetamol PLUS tramadol versterkt de tramadol heel erg. En paracetamol heeft niet echt bijwerkingen (zolang je onder de max. dosis blijft ), dus dat kan je op die manier ongestoord slikken.
pi_46017267
En blijf maar van de NSAID's (zoals Brufen) af, dat zijn zulke akelige medicijnen.
  maandag 5 februari 2007 @ 19:42:17 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_46017282
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:41 schreef Isabeau het volgende:
...dat had ik toch uitgelegd in het dieetclubtopic

4dd2 stuks 500 mg paracetamol PLUS tramadol versterkt de tramadol heel erg. En paracetamol heeft niet echt bijwerkingen (zolang je onder de max. dosis blijft ), dus dat kan je op die manier ongestoord slikken.
Dat heb ik helemaal niet gelezen

Ik ga snel kijken. En slikken!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 5 februari 2007 @ 19:42:45 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_46017304
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:41 schreef Isabeau het volgende:
En blijf maar van de NSAID's (zoals Brufen) af, dat zijn zulke akelige medicijnen.
Die kreeg ik mee vanwege die kies
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46017306
Btw, er komt toch ook nog wel wat gezonds meer naar binnen he, zoals een berg fruit.. Ennuh thee moet er ook komen... Veeel thee..

Ik zit me net te bedenken dat ik bij filmweekendjes aan veel snoep en chocola dacht, maarja, dat mag ik niet van de haptotherapeute.. En ik weet eigenlijk ook niet of ik eraf wil stappen, ik voel me er nl. wel een stuk beter door nu..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')