StomStomquote:Op maandag 5 februari 2007 13:33 schreef Levitation het volgende:
Hoe komen we bij Marveld?
[afbeelding]
Adres
Elshofweg 6
7141 DH Groenlo
Telefoon: (0544) 466000
Routebeschrijving
Komende uit de richting Arnhem neemt u de afslag Doetinchem. Aan het einde van de autosnelweg volgt u de borden met Enschede. Wanneer u Groenlo aantreft op de ANWB-borden, ziet u vanzelf Marveld aangegeven.
Vanuit de richting Zutphen neemt u de weg naar Vorden. Vervolgens houdt u de richting Ruurlo aan, vanaf daar staat Groenlo op de borden vermeld.
Komt u vanuit Enschede dan neemt u de route Haaksbergen-Eibergen-Groenlo, ook in dit geval staat Marveld vroegtijdig aangegeven.
Voor een route-op-maat:
- www.routenet.nl
- www.map24.com
quote:
Ja! Dat is een goed punt! Wat moet wel en wat moet niet mee? En moeten er nog dvd'tjes mee? En gaan we dat ultieme dieetboek nu nog schrijven komend weekend of doen we dat een andere keer?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:21 schreef Fannetje het volgende:
En idd een goede vraag over dat beddegoed, moeten we zelf een overtrekset meenemen? Handdoeken lijkt me sowieso wel, dat is bij Center Parcs ook.
Ik had het al door dat ik verkeerd zatquote:Op maandag 5 februari 2007 19:35 schreef Troel het volgende:
Ik heb nog steeds last van mijn kies en de tramadol werkt niet compleet.
Dat heb ik helemaal niet gelezenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:41 schreef Isabeau het volgende:
...dat had ik toch uitgelegd in het dieetclubtopic
4dd2 stuks 500 mg paracetamol PLUS tramadol versterkt de tramadol heel erg. En paracetamol heeft niet echt bijwerkingen (zolang je onder de max. dosis blijft), dus dat kan je op die manier ongestoord slikken.
Die kreeg ik mee vanwege die kiesquote:Op maandag 5 februari 2007 19:41 schreef Isabeau het volgende:
En blijf maar van de NSAID's (zoals Brufen) af, dat zijn zulke akelige medicijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |