abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 februari 2007 @ 00:59:02 #1
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_45905316
Plaats hier uw lieve woordjes, vragen, klachten,
Dan reageren wij terwijl u staat te wachten...

Vanaf(of eigenlijk sinds het vorige FB-topic) nu kun je een PM sturen naar alle V&A mods in één handeling.
Stuur een PM naar dit account, en het komt automatisch bij alle mods terecht.

PM de V&A-modjes
So we just called him Fred
pi_45949198
Thanks!
[TK] Nintendo DS (Niet de Lite versie) + 2 games kan denk ik ook wel dicht, de TS is verdwenen
  zaterdag 3 februari 2007 @ 19:36:46 #3
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_45949544
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:26 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Thanks!
[TK] Nintendo DS (Niet de Lite versie) + 2 games kan denk ik ook wel dicht, de TS is verdwenen
hij is al twee weken niet meer geweest zo te zien.. Natuurlijk vervelend voor jou als je dat ding graag wil hebben.
Ik laatr het topic wel gewoon open, misschien dat hij zich nog meldt.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 4 februari 2007 @ 02:22:57 #4
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_45961403
Onderstaande reactie heb ik geplaatst in dit topic: [TK] Schudmachine

Waardeloos spul. Schudden met hand gaat sneller en is ook nog eens willekeuriger dan zo'n machine. En de herrie die die krengen maken. Je doet echt een miskoop als je zo'n ding aanschaft. Kijk gewoon eens een instructiefilmpje op internet hoe je moet schudden en oefen eens een uurtje en je komt al een heel eind. Dit is gewoon rotzooi.

Mijn reactie is weggehaald. En ik moet lekker weggaan schijnbaar:
quote:
Op zondag 4 februari 2007 02:08 schreef TheVotary het volgende:
- edit: zeg, ga eens lekker weg of zo -
Nou weet ik dat fatsoenlijk communiceren met de users bij sommige moderators iets is waar je niet te veel verwachtingen van moet hebben. Daar ben ik al eerder achtergekomen. Ik vind het dan ook een beetje een zielige reactie, maargoed daar kan ik mee leven. Waar het me echter om gaat is dat ik dus heb meegemaakt dat mensen zulke schudmachines aanschaffen in de hoop iets leuks binnen te halen. Bij IEDEREEN die ik tot nu toe heb gesproken valt de werking tegen. Ze maken A)teveel lawaai, B)slaan kaarten over aan het einde en C)Schudden niet willekeurig genoeg. Mijn advies is dan ook altijd om het toch me de hand te doen of heel veel geld reserveren voor een wel goed werkende schudmachine (die zijn er wel, maar dan ben je wel iets meer kwijt als 2 tientjes). Schijnbaar is het niet de bedoeling dat je je medeusers behoed voor een eventuele miskoop? Is dat het beleid? Dus iedere gebruiker mag zijn rotzooi hier aanbieden en negatieve ervaringen mogen niet geuit worden. Lijkt me een zeer onwenselijke situatie.

Ik vind eigenlijk dat mijn reactie gewoon weer teruggezet moet worden en dan kan de TS zelf mij corrigeren als ik dingen beweer die onjuist zijn. En dan kunnen de eventuele kopers zelf beslissen wiens ervaring ze waardevoller vinden.
  zondag 4 februari 2007 @ 03:13:52 #5
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_45962180
quote:
Op zondag 4 februari 2007 02:22 schreef TheVotary het volgende:
Ik vind eigenlijk dat mijn reactie gewoon weer teruggezet moet worden
En ik vind van niet

Als je geen interesse hebt, post dan niet. Het afkraken van het aangebodene is not done. Simpel
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 4 februari 2007 @ 03:22:54 #6
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_45962307
quote:
Op zondag 4 februari 2007 03:13 schreef ElisaB het volgende:

[..]

En ik vind van niet

Als je geen interesse hebt, post dan niet. Het afkraken van het aangebodene is not done. Simpel
Simpel is het inderdaad. Ik zal het hier maar bij laten, dan maar wachten tot iemand dat ding koopt en dan na een paar dagen komt melden dat hij wel heel lawaai maakt. Lekker simpel, lekker makkelijk, lekker ElisaB. Echt elke dag verbaas ik me steeds meer over de mensen die hier de boel een beetje draaiende moeten houden.
  zondag 4 februari 2007 @ 03:25:13 #7
33954 ElisaB
pi_45962350
Lees de faq even. Serieus; heel verhelderend en ja, simpel
  maandag 5 februari 2007 @ 12:52:04 #8
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_46003991
Kunnen we nu een streep zetten onder die schudmachine.
Iedereen weet best dat je voor dat geld geen professionele schudmachine hebt.. En als iemand zo'n ding wil overnemen voor de heb, laat het dan lekker
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_46221577
Kan je misschien een goede reden voor me verzinnen waarom je deze gesloten heb
[TK] Nintendo Ds Lite met M3 movieplayer en Passcard

dit product is volkomen legaal en het is geen apparaatje om je ds om te bouwen.
In principe is hij hetzelfde als de mp3 speler voor de nintendo ds alleen dan kan je er ook films e-books en pda software mee draaien
ijsbergvla
  zondag 11 februari 2007 @ 23:56:10 #10
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_46224577
quote:
Op zondag 11 februari 2007 13:32 schreef jaguar het volgende:
Je kan er ook nds roms mee spelen maar dat is natuurlijk niet de bedoeling
Daarom.
pi_46245771
[GEZ] Nintendo DS Lite Pink!

Hey,

Kunnen de eerste 12 reacties en de laatste 5 reacties
even verwijderd worden?

Bedankt
  maandag 12 februari 2007 @ 18:32:30 #12
33954 ElisaB
pi_46245844
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:30 schreef Snever het volgende:
[GEZ] Nintendo DS Lite Pink!

Hey,

Kunnen de eerste 12 reacties en de laatste 5 reacties
even verwijderd worden?

Bedankt
Waarom dat?
pi_46245890
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:32 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Waarom dat?
Nah is wat schoner. Tja het hoeft niet hoor.

Maar in dit topic: [TK] Nintendo Ds Lite is Angel_of_Dth niet zo vrolijk bezig. Ik heb interesse hij niet dus hij moet wegblijven toch?
  maandag 12 februari 2007 @ 18:36:10 #14
33954 ElisaB
pi_46245966
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:33 schreef Snever het volgende:
Nah is wat schoner. Tja het hoeft niet hoor.

Maar in dit topic: [TK] Nintendo Ds Lite is Angel_of_Dth niet zo vrolijk bezig. Ik heb interesse hij niet dus hij moet wegblijven toch?
Ik had dat topic al opgeschoond, maar ik vond wel dat hij gelijk had.

Nu ik toch je aandacht heb: wat is hier de bedoeling van: [TK] DS lite met 3 games mario kart etc
pi_46246013
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:36 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik had dat topic al opgeschoond, maar ik vond wel dat hij gelijk had.
Whatever
  maandag 12 februari 2007 @ 18:38:59 #16
33954 ElisaB
pi_46246076
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:37 schreef Snever het volgende:
Whatever
Je zal het er wel niet mee eens zijn, maar als het je uitkomt post je dat het een onbetrouwbare toko is, en als het je niet uitkomt, post je weer dat het niet zo is. En ondertussen kladderen jullie samen het topic van jaguar vol
  dinsdag 13 februari 2007 @ 09:22:05 #17
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_46253327
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:47 schreef jaguar het volgende:
nvm ik maak wel een nieuw topic.
Sorry voor de late reactie.
Maar spelcomputers met de mogelijkheid om kopieën te spelen zijn niet toegestaan op Fok!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 16:35:24 #18
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_46262346
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 09:22 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Sorry voor de late reactie.
Maar spelcomputers met de mogelijkheid om kopieën te spelen zijn niet toegestaan op Fok!
Dan zal de V&A policy zodanig aangepast moeten worden, dat er helemaal geen spelcomputers meer aangeboden mogen worden.

Okay, er zijn 2 verschillen:

1. Speciale handelingen: de spelcomputer is voorzien van een modchip of firmwarehack, met als doel om gekopierde spellen af te spelen.

2. Er zijn spelcomputers, die je zonder enige aanpassing kan foppen door bijvoorbeeld eerst een volledig legaal in de winkel gekochte spel met een lek in te laden en daarna een gekopierd spel laden.

Ik ben zelf geen heilig boontje, ik download weleens wat op usenet. Maar ik heb zelf een Nintendo DS waarvoor ik gewoon de spellen koop. Ook zal ik er graag een 2dehands gecombineerde flash/passcard bij willen hebben om homebrew op te draaien, zoals MSN of een IRC client. Op Fok zal ik deze niet zo snel vinden met het huidige beleid.

Het lijkt erop dat homebrew niet besproken mag worden op Fok, terwijl het toch een mogelijkheid is om je DS volledig te benutten. Op GoT loopt een mooie topicreeks wat er allemaal mogelijk is. (praten over "backups" van games is daar ook not done)

Samenvatting:
- Een modchip/firmwarehack heeft als enig doel: kopietjes draaien.
- Een passkey/flashcard kan kopietjes draaien, maar is niet het enige doel. Homebrew is populair en iemand die dat wilt toepassen op de DS, koopt een passkey/flashcard met het doel om homebrew te draaien.

Met het huidige beleid kan je ook het aanbieden van lege cd's, al dan wel of niet bespeelde VHS cassettes, harde schijven, SD, CF, XD, Memorysticks etc. verbieden omdat deze allemaal de mogelijkheid hebben om kopietjes vanaf te draaien. (dus er niet van voorzien zijn als ze worden aangeboden)

-edit-
quote:
Op zondag 11 februari 2007 18:20 schreef FredvZ het volgende:
Je mag je DS hier verkopen, maar dan zonder de leuke speeltjes om dingen met je DS te doen waarvoor hij niet gemaakt is.
Je wil niet weten wat Nintendo zelf allemaal verzint om in de DS te stoppen. Niet alleen games, maar ook MP3 spelers etc.

[ Bericht 10% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 13-02-2007 16:41:30 ]
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  dinsdag 13 februari 2007 @ 18:01:49 #19
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_46265469
En Fatal bedankt voor je verhaal
Ik ga dat nog eens rustig lezen en op me in laten werken.
Het blijft lastige materie
pi_46274112
Even een vraagje aan ElisaB....
Persoonlijk ben ik een beetje van mening dat je een beetje met 2 maten hebt gemeten.
quote:
Op zondag 11 februari 2007 11:21 schreef ElisaB het volgende:
Doe volgende keer gewoon een normale richtprijs
ik kan me een tft van jou herinneren die ook geen normale vraagprijs had...
volgens mij iets van 75 euro voor een apparaat dat in de pricewatch nog op ongeveer 200 stond. Dus zeg maar 125 onder de laagste prijs in pricewatch

Dus daarom de vraag: Waarom deze opmerking?
De harde schijf staat ongeveer 49 euro onder de laagste prijs
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  woensdag 14 februari 2007 @ 11:47:20 #21
33954 ElisaB
pi_46291379
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:12 schreef rudedeltadude het volgende:
Even een vraagje aan ElisaB....
Persoonlijk ben ik een beetje van mening dat je een beetje met 2 maten hebt gemeten.
[..]

ik kan me een tft van jou herinneren die ook geen normale vraagprijs had...
volgens mij iets van 75 euro voor een apparaat dat in de pricewatch nog op ongeveer 200 stond. Dus zeg maar 125 onder de laagste prijs in pricewatch

Dus daarom de vraag: Waarom deze opmerking?
De harde schijf staat ongeveer 49 euro onder de laagste prijs
Ik word een beetje moe van het gezeur over mijn TFT-topic. En jouw opmerking over met twee maten meten schiet me echt in het verkeerde keelgat. Ja, het bleek dat mijn beginprijs van ¤ 75 een eind te laag was, en ik was daar volgens mij als enige verbaasd over. Ik check de pricewatch niet en was er bij het openen van het topic min of meer vanuit gegaan dat het scherm met een beetje mazzel nog rond de ¤ 100 zou opbrengen.

Ik wéét dat ik me gewoon vergist heb. Zonder dat daar enige sprake is geweest van opzet van mijn kant. Jij maakt ervan dat ik het met opzet heb gedaan en mezelf daarmee meer veroorloof in V&A dan ik Het_Biertje toesta. En dat vind ik misplaatst.

En verder: een normale vraagprijs is verplicht. En geloof mij maar: biermans is door zijn handeltje méér dan prima op de hoogte van gangbare prijzen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ElisaB op 14-02-2007 12:26:17 ]
pi_46296774
@ElisaB:

Ik wist niet dat er al veel gezeur over die TFT was geweest... was niet om te etteren ofzo, ik vond die opmerking alleen een beetje ongegrond... maar ok, uitleg is duidelijk en daar is FB voor he?
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  woensdag 14 februari 2007 @ 16:33:31 #23
33954 ElisaB
pi_46300260
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 14:47 schreef rudedeltadude het volgende:
@ElisaB:

Ik wist niet dat er al veel gezeur over die TFT was geweest... was niet om te etteren ofzo, ik vond die opmerking alleen een beetje ongegrond... maar ok, uitleg is duidelijk en daar is FB voor he?
Er wordt door verschillende V&A-ers met enige regelmaat naar verwezen. En ik ben er wel eens klaar mee eigenlijk.

Magoe; inderdaad is FB hiervoor en mag je er uiteraard naar vragen.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:21:39 #24
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_46510868
[TK] 5 pokermatjes

Waarom wordt dit dichtgegooid vanwege handel? Ik zeg toch dat ik ervan af wil zonder winstoogmerk?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:22:40 #25
33954 ElisaB
pi_46510907
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:21 schreef Sosa het volgende:
[TK] 5 pokermatjes

Waarom wordt dit dichtgegooid vanwege handel? Ik zeg toch dat ik ervan af wil zonder winstoogmerk?
Winst is niet het punt waar het om gaat. Gekocht met het doel door te verkopen is waar het wel om gaat.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:31:47 #26
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_46511214
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:22 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Winst is niet het punt waar het om gaat. Gekocht met het doel door te verkopen is waar het wel om gaat.
Pffff... ik denk er wat mensen blij mee te maken, daar ik er zelf ook lang naar gezocht had en het hier wel eens voorbij zag komen.

Maargoed, die paar dingen slijt ik wel aan bekenden.
  woensdag 21 februari 2007 @ 00:47:31 #27
33954 ElisaB
pi_46513585
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:31 schreef Sosa het volgende:
Pffff... ik denk er wat mensen blij mee te maken, daar ik er zelf ook lang naar gezocht had en het hier wel eens voorbij zag komen.

Maargoed, die paar dingen slijt ik wel aan bekenden.
Niet boos worden nu

V&A is niet bedoeld voor commerciele handel. En de beste manier om dat te weren is door a) niet toe te staan dat er meer van hetzelfde verkocht wordt en b) dat dingen die gekocht zijn om door te verkopen, niet mogen worden aangeboden (wat een stuk makkelijker vol te houden is dan 'winst' als uitgangspunt te nemen, omdat wij onmogelijk van alles de kostprijs kunnen nagaan... nog los van de vraag of we dat wel zouden moeten willen).

En dus... ben jij helaas wellicht in dit geval een goede die onder de kwaden moet lijden. En dat is jammer (voor jou, maar ook als gegeven vind ik dat jammer), maar de enige manier waarop we dit zo kunnen volhouden, is door die regels voor iedereen te laten gelden. Helder en duidelijk.

Kortom: niet bedoeld om jou (of anderen in een vergelijkbaar geval) te pesten, maar om te voorkomen dat V&A interessant wordt voor handelaars en V&A een tweede Marktplaats wordt
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:30:33 #28
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_46524167
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 08:56 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Je houd er zelf toch een gratis matje aan over... ook dát is winst.
Dude laat maar..

ElisaB, bedankt voor je helder uitleg. Ik snap het.
pi_46617684
[GEZ] Seizoenen van King of Queens/Everybody loves Raymond!

Wat is hier de bedoeling van ElisaB? Alle seizoenen zijn al op dvd maar heel moeilijk te verkrijgen. Ik doe toch niks tegen de regels. Dat andere mensen gaan spammen over downloaden enzo kan ik niks aan doen. Ik eis dat hij heropend wordt want dit is geen stijl

Groetjes,

S.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:50:36 #30
33954 ElisaB
pi_46619360
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:03 schreef Snever het volgende:
[GEZ] Seizoenen van King of Queens/Everybody loves Raymond!

Wat is hier de bedoeling van ElisaB? Alle seizoenen zijn al op dvd maar heel moeilijk te verkrijgen. Ik doe toch niks tegen de regels. Dat andere mensen gaan spammen over downloaden enzo kan ik niks aan doen. Ik eis dat hij heropend wordt want dit is geen stijl

Groetjes,

S.
Je eist maar een eind weg. Zodra jij gaat verzoeken aan anderen om illegale downloads voor jou te branden, ben je bij V&A op het verkeerde adres.
pi_46619788
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:50 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Je eist maar een eind weg. Zodra jij gaat verzoeken aan anderen om illegale downloads voor jou te branden, ben je bij V&A op het verkeerde adres.
Waar haal jij dat uit ? hij heeft hem slechts een PM gestuurd. Sorry, ElisaB maar je hebt momenteel niks concreets voor handen.
Ik zie ook NERGENS dat hij vraagt om diegene een illegale handeling uit te voeren, slechts een PM. Mocht je daartegen zijn verzoek ik je om een klacht in te dienen tegen het PM systeem.

Voor de rest zie ik geen reden om het topic dicht te houden
Ja... echt!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:29:25 #32
33954 ElisaB
pi_46620232
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:10 schreef KopieerMachine het volgende:
Waar haal jij dat uit ? hij heeft hem slechts een PM gestuurd. Sorry, ElisaB maar je hebt momenteel niks concreets voor handen.
Ik zie ook NERGENS dat hij vraagt om diegene een illegale handeling uit te voeren, slechts een PM. Mocht je daartegen zijn verzoek ik je om een klacht in te dienen tegen het PM systeem.

Voor de rest zie ik geen reden om het topic dicht te houden
Jij ziet dat niet, omdat jij niet kunt zien wat er vóór een edit stond, en ik zie dat wel, omdat voor mods de edit-historie onder de post staat.
pi_46621461
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:29 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Jij ziet dat niet, omdat jij niet kunt zien wat er vóór een edit stond, en ik zie dat wel, omdat voor mods de edit-historie onder de post staat.
hm. Oke maar vanuit mijn standpunt zag het er wel raar uit, ik hoop dat je het snapt .

Maarja ik zag dan die Edit niet nee Als het anders was geweest klopte het niet
Ja... echt!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:02:31 #34
33954 ElisaB
pi_46622487
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:24 schreef KopieerMachine het volgende:
hm. Oke maar vanuit mijn standpunt zag het er wel raar uit, ik hoop dat je het snapt .

Maarja ik zag dan die Edit niet nee Als het anders was geweest klopte het niet
Als je niet ziet wat de mods wel zien, dan ziet het er wellicht wat vreemd uit. Maar vertrouw er nou maar rustig op de Snever zelf prima weet wat ik bedoel én dat Snever inmiddels V&A voldoende kent om te weten wat er wel en niet kan.
  zondag 25 februari 2007 @ 01:27:48 #35
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_46644466
Buzzer of de rest. Kan mijn topic ( [TK] Game-PC ) nog even open. Ik heb nu een nieuw bod ontvangen en wil even contact met die andere koper nemen. Maar kan hem niet bereiken, ook geen mail gehad helaas. Dus doe dit liever even...
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  zondag 25 februari 2007 @ 01:51:16 #36
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_46644908
Volgensmij is het overduidelijk dat jullie een deal hebben... dus is het een beetje not done om nu opeens met een ander in zee te gaan. Topic gaat wat mij betreft niet open.
pi_46686118
[TK] Tommy Hillfiger Bear moc zip maat Small

Ondanks meerdere toezeggingen en andere vage beloftes nog steeds niets gehad. Wel de zelfde dag betaald
  maandag 26 februari 2007 @ 11:03:06 #38
22273 Dizer
Save the beard!
pi_46688338
quote:
Op maandag 26 februari 2007 09:22 schreef amokjeeh het volgende:
[TK] Tommy Hillfiger Bear moc zip maat Small

Ondanks meerdere toezeggingen en andere vage beloftes nog steeds niets gehad. Wel de zelfde dag betaald
Ik heb hem een mail gestuurd .
Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 26 februari 2007 @ 13:10:30 #39
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_46691887

[GEZ] Gebakje voor bij de koffie.

Waarom is deze dicht ?
Ja... echt!
  maandag 26 februari 2007 @ 13:11:37 #40
33954 ElisaB
pi_46691933
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:06 schreef ElisaB het volgende:
KM, hou eens op met je onzintopics in V&A
  maandag 26 februari 2007 @ 13:12:17 #41
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_46691956
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:11 schreef ElisaB het volgende:

[..]
Ik wil écht een gebakje. Maar bij onze supermarkt zijn vies en dan moet ik zo ver fietsen. Dus ik vraag om hulp bij Mede-Fokkers. Die kunnen er zélfs nog wat winst op maken
Ja... echt!
  maandag 26 februari 2007 @ 13:26:46 #42
33954 ElisaB
pi_46692431
En weer even opgeschoond (= ontdaan van alle 'mag dicht'-s en done's).

Game on
pi_46729751
Ik had 2 topics hier, een met JVC breedbeeld te koop, welke inmiddels is verkocht. En 1 met lampenset te koop welke in de kliko is belandt. Kunnen jullie beide topics verwijderen? Thanks!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:45:26 #44
33954 ElisaB
pi_46730680
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:19 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik had 2 topics hier, een met JVC breedbeeld te koop, welke inmiddels is verkocht. En 1 met lampenset te koop welke in de kliko is belandt. Kunnen jullie beide topics verwijderen? Thanks!
Done

Wil je voortaan even de linkjes in je post kopieren? Dat zoekt wat makkelijker (hoewel ik beide topics nu zo gevonden had).
pi_46735151
Niet eens een tekst erbij
  dinsdag 27 februari 2007 @ 18:37:02 #47
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_46741252
Kan een modje misschien "ADSL modem" achter deze TT plakken: [TK] Speedtouch 510 Multi-PC
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:38:03 #48
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_46743730
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 27 februari 2007 @ 23:18:55 #49
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_46754820
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 15:56 schreef Snever het volgende:
Niet eens een tekst erbij
Done
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 18:37 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Kan een modje misschien "ADSL modem" achter deze TT plakken: [TK] Speedtouch 510 Multi-PC Modem
Done
quote:
Done, had je ook zelf mogen doen
  woensdag 28 februari 2007 @ 01:18:49 #50
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_46759298
Heren, doe eens niet zo flauw.

De vorige topics waren ook geen probleem;

[TK] 120GB Western Digital IDE schijf voor 1 Euro!
[TK] 40GB Maxtor D740X- 6L voor 1 Euro! ( ja 1 euro maar!
[TK] Digiconnect 250GB externe HDD USB 2.0 1 euro!!!

en nu is mijn laatste; [TK] AMD 2400+ Desktop computer 10 euro !!! plots een ramp?

Ja de vraagprijs is 10 euro so fucking what? Deze valt toch hoger uit.

Doe gewoon niet zo kinderachtig mijn topics werken prima en zijn doorkruizen geen enkele regel in de V&A policy. Buzzer en Dizzel hadden bij mijn vorige 2 topic niks op te merken bij het sluiten en MODS hebben er zelfs in geboden! dan zou dit topic geen probleem moeten zijn.
  woensdag 28 februari 2007 @ 01:21:02 #51
33954 ElisaB
pi_46759345
Het is leuk bedacht, dus daar geen opmerkingen over, maar niet conform de gebruiken in V&A (en nee, zo staat het niet letterlijk in de regels, dus bespraar je de discussie). En doe eens alsof je dat niet weet
  woensdag 28 februari 2007 @ 01:22:42 #52
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_46759386
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 01:21 schreef ElisaB het volgende:
Het is leuk bedacht, dus daar geen opmerkingen over, maar niet conform de gebruiken in V&A (en nee, zo staat het niet letterlijk in de regels, dus bespraar je de discussie). En doe eens alsof je dat niet weet
Maar wat is het probleem dan? Niet conform de regels? het is niet conform de regels dat users tegen elkaar opbieden? overloaden de servers dan? Wordt het te druk in een V&A topic?
  woensdag 28 februari 2007 @ 01:28:00 #53
33954 ElisaB
pi_46759515
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 01:22 schreef Het_Biertje het volgende:
Maar wat is het probleem dan? Niet conform de regels? het is niet conform de regels dat users tegen elkaar opbieden? overloaden de servers dan? Wordt het te druk in een V&A topic?
Was jij niet ooit V&A-mod geweest? En moeten we het je nu gaan uitleggen?

Jezus zeg, denk eens na man

Waarom doe je het zo? Vanwege het hoge aantal views. Daarbij opgeteld de vele biedingen (met kleine stapjes omhoog), waardoor je topic bijna continu bovenaan staat. En omdat dat niet fair is tegenover de andere users (die wel gewoon een normale vraagprijs neerzetten), is het jou ook niet toegestaan.

Je volgende vraag is waarom iedereen het dan niet lekker zo mag doen. Je volgende antwoord: omdat het de kwaliteit (rust, overzichtelijkheid, en dus de effectiviteit) van V&A beslist niet ten goede komt.
  woensdag 28 februari 2007 @ 01:40:24 #54
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_46759794
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 01:28 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Was jij niet ooit V&A-mod geweest? En moeten we het je nu gaan uitleggen?

Jezus zeg, denk eens na man

Waarom doe je het zo? Vanwege het hoge aantal views. Daarbij opgeteld de vele biedingen (met kleine stapjes omhoog), waardoor je topic bijna continu bovenaan staat. En omdat dat niet fair is tegenover de andere users (die wel gewoon een normale vraagprijs neerzetten), is het jou ook niet toegestaan.

Je volgende vraag is waarom iedereen het dan niet lekker zo mag doen. Je volgende antwoord: omdat het de kwaliteit (rust, overzichtelijkheid, en dus de effectiviteit) van V&A beslist niet ten goede komt.
Goh, ik overtref mijzelf blijkbaar want zo het ik het nog helmaal niet bekeken
Wat betreft dat fair gedeelte tov andere fokkertjes... overdrijf je niet een beetje het is 1 topic. Als dat uberhaupt zo gebeurt..valt wel mee denk ik.
Verder komt het de effictiviteit juist wel ten goede omdat ik mijn zooi zo lekker snel en bovendien goedkoop aan mijn fokkertjes kan verkopen.
  woensdag 28 februari 2007 @ 02:55:47 #55
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_46760805
Misschien tijd voor een nieuwe regel: "Het is niet toegestaan om de richtprijs in de TT te vermelden"?
  woensdag 28 februari 2007 @ 08:42:31 #56
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_46762191
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 01:40 schreef Het_Biertje het volgende:
Wat betreft dat fair gedeelte tov andere fokkertjes... overdrijf je niet een beetje het is 1 topic. Als dat uberhaupt zo gebeurt..valt wel mee denk ik.
Precies, nú is het een topic... Maar als straks iedereen dit gaat doen dan is het eind snel zoek.
pi_46763783
- edit - Zou je het ooit leren?

[ Bericht 83% gewijzigd door Fred op 28-02-2007 10:09:34 ]
  woensdag 28 februari 2007 @ 10:28:14 #58
33954 ElisaB
pi_46764315
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 01:18 schreef Het_Biertje het volgende:
Heren, doe eens niet zo flauw.

De vorige topics waren ook geen probleem;

[TK] 120GB Western Digital IDE schijf voor 1 Euro!
Kijk hier eens trouwens: [TK] 120GB Western Digital IDE schijf voor 1 Euro!
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 01:40 schreef Het_Biertje het volgende:
Het gebeurt vaker en dan posten we
quote:
ichtprijs is verplicht; zonder gaat je topic dicht (zie de faq). Graag even toevoegen dus
Meestal wordt het dan aangepast. En soms volgt er iets van:
quote:
Dat wil ik liever niet; ik heb liever dat er geboden wordt
En dan houden we toch vol dat dat de bedoeling niet is.

Waarom zit ik het jou nou uit te leggen
quote:
Verder komt het de effictiviteit juist wel ten goede omdat ik mijn zooi zo lekker snel en bovendien goedkoop aan mijn fokkertjes kan verkopen.
Iedereen wil snel van zijn spullen af, dus daarin verschil je weinig van de rest
  woensdag 28 februari 2007 @ 10:31:53 #59
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_46764381
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 10:28 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Kijk hier eens trouwens: [TK] 120GB Western Digital IDE schijf voor 1 Euro!
[..]

Het gebeurt vaker en dan posten we
[..]

Meestal wordt het dan aangepast. En soms volgt er iets van:
[..]

En dan houden we toch vol dat dat de bedoeling niet is.

Waarom zit ik het jou nou uit te leggen
[..]

Iedereen wil snel van zijn spullen af, dus daarin verschil je weinig van de rest
ah, dit is de nuchtere versie van jouw uitleg, zonder de "Jesus snap dat dan " kreten?
  vrijdag 2 maart 2007 @ 07:43:44 #60
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_46835429
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_46836597
[TK] Munich Gresca schoenen (nieuw in doos)

Als een modje toevallig een bezem bij de hand heeft zou deze dan even flink de bezem door dit topic kunnen halen. Doe maar alle reacties weg eigenlijk.

Bedankt
  vrijdag 2 maart 2007 @ 09:32:46 #62
33954 ElisaB
pi_46836896
quote:
Done

Snever, jouw verzoek laat ik even aan de collega's over, want ik vind dat er weinig mis is met de reacties in jouw topic.
pi_46837951
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 09:32 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Done

Snever, jouw verzoek laat ik even aan de collega's over, want ik vind dat er weinig mis is met de reacties in jouw topic.
Behalve dan dat het allemaal reacties zijn die niks te maken hebben met het kopen van de schoenen.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 10:44:27 #64
22273 Dizer
Save the beard!
pi_46838679
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 10:20 schreef Snever het volgende:

[..]

Behalve dan dat het allemaal reacties zijn die niks te maken hebben met het kopen van de schoenen.
Maar Snever, dat doe jij bij anderen ook! Wat geeft jou het recht dat het in jouw topic niet mag en in die anderen wel?
Vind het niet noodzakelijk om iets op te schonen. Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen bij andere topics, dan volgen de rest ook jouw voorbeeld in jou topic. .
  vrijdag 2 maart 2007 @ 10:53:14 #65
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_46838938
Iemand die met de koevoet deze open wil breken ?

[TK] Zalman7000CU/Arcticfreezer64PRO/Coolermaster Koelers

Bij voorbaat dank. Staat al een TR voor, Tevens aub off-topic verwijderen zoals ''weer open'' ''weer dicht'' blabla.
Ja... echt!
  vrijdag 2 maart 2007 @ 11:24:17 #66
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_46839820
Done.
pi_46840204
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 10:44 schreef Dizer het volgende:

[..]

Maar Snever, dat doe jij bij anderen ook! Wat geeft jou het recht dat het in jouw topic niet mag en in die anderen wel?
Vind het niet noodzakelijk om iets op te schonen. Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen bij andere topics, dan volgen de rest ook jouw voorbeeld in jou topic. .
Zoveel spam ik nou ook weer niet hoor

het is toch al minder geworden

vrijdag 2 maart 2007 @ 18:39:37 #68
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_46854630
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  vrijdag 2 maart 2007 @ 20:22:57 #69
22273 Dizer
Save the beard!
pi_46858132
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 18:39 schreef Prowl het volgende:
[TK] Apple Imac G3 DV Blauw

Slot dr op!
  vrijdag 2 maart 2007 @ 20:23:23 #70
22273 Dizer
Save the beard!
pi_46858149
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 11:36 schreef Snever het volgende:

[..]

Zoveel spam ik nou ook weer niet hoor

het is toch al minder geworden

Minder, maar niet niet.
Moet je nagaan hoe erg je hiervoor was .
  vrijdag 2 maart 2007 @ 20:34:56 #71
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_46858573
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 20:23 schreef Dizer het volgende:

[..]

Minder, maar niet niet.
Moet je nagaan hoe erg je hiervoor was .
daarom houden we ook van je
pi_46868133
[TK] 24 poorts ethernet switch

die mag dicht, is verkocht
  zaterdag 3 maart 2007 @ 01:14:51 #73
33954 ElisaB
pi_46868174
Dat is snel

& done
pi_46868215
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:14 schreef ElisaB het volgende:
Dat is snel

& done
yup, thnx
  zaterdag 3 maart 2007 @ 01:22:34 #75
33954 ElisaB
pi_46868323
YW
  zondag 4 maart 2007 @ 09:57:43 #76
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_46898842
[GEZ] Oranje TNT fietstas Verboden artikelen aanvragen.....
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  zondag 4 maart 2007 @ 11:09:16 #77
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_46899610
Done en bedankt voor het melden
pi_46932255
Ze zijn wel oud, maar heb al vaker gemerkt dat mensen op oude ads van mij gaan reageren, dus of een mod ze wilt dichtgooien (of niet, wat makkelijker is) thx!

[TK] Design Eetkamerstoelen - 4 stuks
[TK] Polaroid Zonnebril (Blauw)
[TK/TR] XBOX-, PC-, PSX-games, hardware
[GEZ] Hiptop 2 Mobiele Telefoon, te ruil... >
[TK] SNES Nintendoscope 6 - MINT!
[TK] Packard Bell I-Connect (Complete PC)
[TK] Heel veel Computerspul - Anders de Prullenbak in!
[TK] DP Motorjack - Echt leer

Oh, en zou een mod mijn vraagprijs hier

[TK] Fiat Punto 1.2. Go! - AANBIEDING

Willen aanpassen naar 4.880? THX!

[ Bericht 10% gewijzigd door Ricepuppet op 05-03-2007 10:02:48 ]
  maandag 5 maart 2007 @ 10:11:51 #79
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_46932955
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  maandag 5 maart 2007 @ 10:39:16 #80
33954 ElisaB
pi_46933543
Done 11
pi_46933666
[TK] Mitsubishi Carisma 1.9 TD Comfort

Vermoeiend, maar hier mag ook een slot op, aangezien het nutteloos is om 2 x hetzelfde topic open te houden
  maandag 5 maart 2007 @ 11:12:36 #82
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_46934348
Done
pi_46944264
Xbox Live: koenpijl
  maandag 5 maart 2007 @ 16:52:42 #84
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_46945956
Zou iemand in mijn topic [TK] PSP game, veel PSP films en DVD films !!!! een streep willen zetten door : Dog Town, and z-boys?

Thanks!
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 5 maart 2007 @ 18:53:01 #85
33954 ElisaB
pi_46950230
Done ende done
  maandag 5 maart 2007 @ 20:40:50 #86
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_46954739
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 5 maart 2007 @ 20:44:02 #87
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_46954869
quote:
Op maandag 5 maart 2007 20:40 schreef Biogarde het volgende:
[GEZ] HDD's voor een nette prijs (S-ATA)

Mag dicht
je mag je knopjes wel gebruiken hoor ElisaB heeft haar maandinkomen toch al bij elkaar geslot
Hij is dicht
  maandag 5 maart 2007 @ 20:49:16 #88
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_46955078
quote:
Op maandag 5 maart 2007 20:44 schreef buzzer het volgende:

[..]

je mag je knopjes wel gebruiken hoor ElisaB heeft haar maandinkomen toch al bij elkaar geslot
Hij is dicht
Jullie forum
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_46980021
[GEZ] Nokia 6610

Deze kan dicht. TS heeft mijn Nokia 6610 overgenomen.
pi_46981712
Kan iemand effe de crap uit mijn verkoop topic wegmodden?
hier dus
Thnx
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:33:26 #91
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_46982054
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 16:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[GEZ] Nokia 6610

Deze kan dicht. TS heeft mijn Nokia 6610 overgenomen.
Done
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:34:10 #92
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_46982083
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 17:25 schreef 911GT2 het volgende:
Kan iemand effe de crap uit mijn verkoop topic wegmodden?
hier dus
Thnx
Ik had het al gezien. Even grondig opgeruimd en waarschuwing geplaatst.
Grappige kast trouwens
  dinsdag 6 maart 2007 @ 18:19:54 #94
33954 ElisaB
pi_46983795
done
  dinsdag 6 maart 2007 @ 18:30:13 #95
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_46984109
Dubbel zelfs
Ik had hem nog in een tabblad staan
pi_46984128
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:19 schreef ElisaB het volgende:
done
Thnx.... hij zit zelfs dubbel op slot.
pi_46984753
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 17:34 schreef buzzer het volgende:

[..]

Ik had het al gezien. Even grondig opgeruimd en waarschuwing geplaatst.
Grappige kast trouwens
THNX
  dinsdag 6 maart 2007 @ 20:51:18 #98
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_46990197
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:30 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Thnx.... hij zit zelfs dubbel op slot.
zekerheid boven alles
pi_46998937
[TK] Aantal DVDs

Gooi maar dicht, ik geloof niet dat er verder nog iemand interesse heeft
  woensdag 7 maart 2007 @ 06:03:46 #100
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47004365
done
pi_47005516
Thanks buzzer
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:40:36 #102
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47006245
yw
pi_47006589
Er zijn meerdere topics geopend door iwantpie met aanbod van een spel.
Echter zie ik hem hier dus nooit op terug komen, kunnen jullie er iets aan doen? of mee doen.

[TK] Mario Kart Double Dash voor de gamecube
[TK] Wii Play (zonder WiiMote)
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:48:12 #104
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47008134
Ik hou het even in de gaten
pi_47012770
Das lief, ik merk het verder wel !
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_47032115
Vraagje Buzzer of collega's: ik heb deze [TK] Aantal DVDs laten sluiten, ik heb alleen nog wat extra DVDs gevonden om op te ruimen en ik wil het toch nog een keer proberen. Mag het topic weer open of kan ik beter een nieuwe openen?

Dank!
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:53:58 #107
33954 ElisaB
pi_47032900
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Vraagje Buzzer of collega's: ik heb deze [TK] Aantal DVDs laten sluiten, ik heb alleen nog wat extra DVDs gevonden om op te ruimen en ik wil het toch nog een keer proberen. Mag het topic weer open of kan ik beter een nieuwe openen?

Dank!
Doe maar fijn een nieuwe; kan je met een schone lei beginnen!

Succes!
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:16:12 #108
59617 Whistler1979
Enjoy Live, While You Can..
pi_47053894
hoi hoi

[TK] Nintendo Wii + Games "Alleen ophalen"

Deze topic mag gesloten worden.
Is verkocht
Veeeeeeeeeeeeeeeeeel DVD's ;) Xbox 360 Premium + HDDVD / Playstation 3 60GB Pack Attached 2 Full HD ;) Mjam ;)
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:18:09 #109
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_47053975
done
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:55:42 #110
59617 Whistler1979
Enjoy Live, While You Can..
pi_47057965
danku
Veeeeeeeeeeeeeeeeeel DVD's ;) Xbox 360 Premium + HDDVD / Playstation 3 60GB Pack Attached 2 Full HD ;) Mjam ;)
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:58:47 #111
33954 ElisaB
pi_47058090
Hij heeft het graag gedaan
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:39:53 #112
123984 Heidi-
pi_47073609
zou iemand nog ff wat in mijn topic [TK] PSP game, veel PSP films en DVD films !!!! willen opruimen? een streep willen zetten door
a knights tale
the league of extraordinary gentlemen
thirteen ghosts
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:48:38 #113
22273 Dizer
Save the beard!
pi_47074037
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:39 schreef Heidi- het volgende:
zou iemand nog ff wat in mijn topic [TK] PSP game, veel PSP films en DVD films !!!! willen opruimen? een streep willen zetten door
a knights tale
the league of extraordinary gentlemen
thirteen ghosts
Done
  vrijdag 9 maart 2007 @ 11:01:14 #114
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_47084633
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 11:01:46 #115
33954 ElisaB
pi_47084657
done
pi_47086576
[TK] Nokia N70 verkocht via marktplaats
  vrijdag 9 maart 2007 @ 12:11:40 #117
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47087058
done
  vrijdag 9 maart 2007 @ 16:55:39 #118
123984 Heidi-
pi_47097485
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:48 schreef Dizer het volgende:

[..]

Done
Dankje
pi_47107876
Buzzer ik vind je heel lief en aardig enz (slijm) maar je heb aan me OP gezeten en nu kan ik hem niet meer edditen..
Wil jij dan ff
Twee duister, Schemerwereld, Ogen van de draak, Desperation en Harten in Atlantis doorstrepen? Zijn verkocht

Topic vind ge hier -> [TK] 25 Stephen King Boeken!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 22:00:34 #120
33954 ElisaB
pi_47108168
En nu? Volgens mij heb ik de vergendeling opgeheven (maar ik weet het niet zeker).
pi_47108295
Nee helaas.. hele lijst klopt ook niet meer grr

Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat de maximale editduur is verstreken.

krijg ik als ik me uitlog en weer opnieuw inlog..
  vrijdag 9 maart 2007 @ 22:31:39 #122
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47109456
Het heeft niets met vergrendeling te maken Je kunt je eigen post max 48 uur editten
Ik heb ze even voor je doorgestreept
  vrijdag 9 maart 2007 @ 22:57:28 #123
33954 ElisaB
pi_47110523
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 22:03 schreef lynda het volgende:
Nee helaas.. hele lijst klopt ook niet meer grr

Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat de maximale editduur is verstreken.

krijg ik als ik me uitlog en weer opnieuw inlog..
Ow shit

Wat buzzer zegt dus
pi_47110526
vin ik stom! want lijstje klopt dus niet.. Wil je er anders even dit van maken aub waren wat boeken doorgestreept waar we er 2 van hadden dus die kenne dr weer bij.. alvast thanx

De titels Nederlandse boeken:

- De duistere kant
- Het verloren rijk (Deel 3 van de donkere toren)
- Tovenaarsglas (Deel 4 donkere toren)
- De gloed
- Vel over been
- Dromenvanger
- Storm van de eeuw

Titels Engelse boeken:
- Misery (Hardcover)*
- The Dark Half (Hardcover)*
- The Shining
- Thinner
- Different Seasons
- Christine
- Needful Things
- Salem's Lot
  vrijdag 9 maart 2007 @ 22:59:55 #125
33954 ElisaB
pi_47110610
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 22:57 schreef lynda het volgende:
vin ik stom! want lijstje klopt dus niet.. Wil je er anders even dit van maken aub waren wat boeken doorgestreept waar we er 2 van hadden dus die kenne dr weer bij.. alvast thanx
Done

Ik heb gelijk even '25' uit je TT verwijderd. Als je dat terug wilt, moet je het ff zeggen
pi_47113816
Even over het sluiten van dit topic: [TK] Playstation 3 pakket
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 00:15 schreef FredvZ het volgende:
Iets wat je (nog) niet bezit, kan je ook nog niet te koop aanbieden.

Daarbij vraag ik me af of deze actie eigenlijk wel overdraagbaar is.
Kan erin komen dat ik het topic pas mag openen op het moment dat ik het pakket in mijn bezit heb. Van de andere kant, ik heb dat pakket al betaald en ik weet wanneer het geleverd wordt. Dit heb ik ook duidelijk vermeld in het topic. Ik geef mensen daarmee de kans om dit pakket zo snel mogelijk na de release in bezit te krijgen. Ik kan het topic ook dan openen, echter dan duurt het langer voordat mensen over de console beschikken en meestal wil men zo'n ding zo snel mogelijk hebben.

Daarbij is deze actie zeker weten overdraagbaar. Ik bied geen coupon/flyer/whatever aan, ik bied hierbij tastbare goederen aan. Ik ben ook op geen enkele manier een contract met Sony aangaan.

Maargoed ik zal het topic dan wel na de release openen, mocht dit dan nog nodig zijn.
......
  zaterdag 10 maart 2007 @ 01:43:00 #127
33954 ElisaB
pi_47115787
Ik denk dat ik je punt zie, want als ik het goed heb begrepen, wordt het geheel gewoon bij je afgeleverd. Een eventuele koper kan de spullen (dus niet een voucher oid) na aflevering gewoon bij jou thuis komen ophalen. Toch?
pi_47117450
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 01:43 schreef ElisaB het volgende:
Ik denk dat ik je punt zie, want als ik het goed heb begrepen, wordt het geheel gewoon bij je afgeleverd. Een eventuele koper kan de spullen (dus niet een voucher oid) na aflevering gewoon bij jou thuis komen ophalen. Toch?
Klopt in z'n geheel.

Enige wat wel het geval is dat ik de goederen nu dus nog niet heb, aangezien Sony ze pas een week na de release zou uitleveren.
......
  zaterdag 10 maart 2007 @ 09:41:50 #129
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47117865
Het topic is weer open
  zaterdag 10 maart 2007 @ 12:55:39 #130
33954 ElisaB
pi_47121345
Opgelost
pi_47121745
Danku
......
pi_47122668
Deze mag dicht, dank u!
[TK] Pro-ject Debut/phono platenspeler
  zaterdag 10 maart 2007 @ 13:54:14 #133
33954 ElisaB
pi_47122717
Done
pi_47124119
Mag dit topic weer open?
[TK] Seagate Barracuda 7200.9 500 gbytes

Ik hoor niks meer van de koper
  zaterdag 10 maart 2007 @ 15:26:35 #135
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47124833
done
  zaterdag 10 maart 2007 @ 20:39:40 #137
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47133856
done
doner
donest
  zondag 11 maart 2007 @ 00:45:24 #138
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_47142795
[TK] 17 Inch Compaq monitoren

Handel , ik wil mn garage potverdorie leeg hebben

Wat valt er nou te verdienen aan 15,= per monitor

Iedereen wil tegenwoordig TFT dus daarom moet ik van die opgespaarde troep af voordat ik ze nooit meer kwijtraak en ze helemaal niks meer waard zijn

Dus doe maar weer lekker open
  zondag 11 maart 2007 @ 01:00:35 #139
33954 ElisaB
pi_47143309
Moeten we het echt uitleggen
  zondag 11 maart 2007 @ 01:08:03 #140
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_47143521
Handel is als je iets koopt om het weer voor grof geld te kunnen verkopen.

Denk je nou echt dat het om de "winst" te doen is.

Enige wat ik er op vooruit ga is 2 vierkante meter ruimte in mn garage die ik nodig heb om er een 1000 liter vat te kunnen plaatsen voor de fok opvang schildpadjes

Ik bewijs het zelfs met foto's als de monitors weg zijn
  zondag 11 maart 2007 @ 01:14:11 #141
33954 ElisaB
pi_47143685
quote:
Op zondag 11 maart 2007 01:08 schreef Prowl het volgende:
Handel is als je iets koopt om het weer voor grof geld te kunnen verkopen.
Bij ons niet hoor: V&A feedback topic

En in dit stuk ontbrak nog een andere redelijk belangrijke: grote hoeveelheden. En dat is hier het geval.
quote:
Denk je nou echt dat het om de "winst" te doen is.
Nope. Maar het is mij er ook niet om te doen dat jij misschien wél winst zou maken (want ik vind het best). Om de commerciele handel te weren, is het op V&A (o.a.) niet toegestaan om grotere hoeveelheden van één product aan te bieden. Ik snap best dat jij geen lucratief handeltje hebt met ouwbakken tweedehands CRT-tjes (hoewel het best zou kunnen), maar dat is geen reden om het jou wel toe te staan en een ander niet.

Nou ja, dat dus
pi_47143858
quote:
Op zondag 11 maart 2007 01:14 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Bij ons niet hoor: V&A feedback topic

En in dit stuk ontbrak nog een andere redelijk belangrijke: grote hoeveelheden. En dat is hier het geval.
[..]

Nope. Maar het is mij er ook niet om te doen dat jij misschien wél winst zou maken (want ik vind het best). Om de commerciele handel te weren, is het op V&A (o.a.) niet toegestaan om grotere hoeveelheden van één product aan te bieden. Ik snap best dat jij geen lucratief handeltje hebt met ouwbakken tweedehands CRT-tjes (hoewel het best zou kunnen), maar dat is geen reden om het jou wel toe te staan en een ander niet.

Nou ja, dat dus
@ElisaB:

moet, als je alles gelijk wilt afwegen, dan niet ook dat PS3 topic opslot, de TS zal dat ding waarschijnlijk voor minder hebben gekregen. waarom verkoop je anders een product dat je toevallig kon krijgen? (dan koop je em toch niet )?
  zondag 11 maart 2007 @ 01:22:03 #143
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_47143867
Dus als ik de 15 3com netwerkkaartjes die op zolder liggen te verstoffen aanbied is dat ook handel en een grote partij??

Met welk aantal kun je over een partij spreken?

Als ik met 2 zeecontainers aan monitoren aan kom zetten, tja dan geen ik geen ongelijk als je t topic dicht gooit

10 CRT bakbeesten handel, kom op
  zondag 11 maart 2007 @ 01:45:07 #144
33954 ElisaB
pi_47144344
quote:
Op zondag 11 maart 2007 01:21 schreef mschol het volgende:
moet, als je alles gelijk wilt afwegen, dan niet ook dat PS3 topic opslot,
Op grond waarvan?
  zondag 11 maart 2007 @ 01:47:20 #145
33954 ElisaB
pi_47144384
quote:
Op zondag 11 maart 2007 01:22 schreef Prowl het volgende:
10 CRT bakbeesten handel, kom op
Had ik niet gezegd dat de regel niet speciaal voor jou is gemaakt? Dan was ik dat zeker vergeten

Lees nou nog eens even wat er áchter die regel zit. En bedenk 'm dan eens omgekeerd.

En verder: ik kwam zomaar even langs; het was mijn slotje niet. Dus laat ik de verdere beslissing gewoon aan mijn collega over. Deal?
  zondag 11 maart 2007 @ 01:48:28 #146
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47144401
quote:
Op zondag 11 maart 2007 01:21 schreef mschol het volgende:

[..]

@ElisaB:

moet, als je alles gelijk wilt afwegen, dan niet ook dat PS3 topic opslot, de TS zal dat ding waarschijnlijk voor minder hebben gekregen. waarom verkoop je anders een product dat je toevallig kon krijgen? (dan koop je em toch niet )?
Lees dat topic nog eens goed
Dat ding wordt met verlies verkocht
pi_47147177
quote:
Op zondag 11 maart 2007 01:48 schreef buzzer het volgende:

[..]

Lees dat topic nog eens goed
Dat ding wordt met verlies verkocht
quote:
Dit pakket kon tegen een aantrekkelijke prijs gekocht worden op een retail evenement van Sony.
dan krijg in veel gevallen al enorme korting
en er staan alleen de nieuwwaarde van de spullen bij , er wordt geen woord gerept over de daadwerkelijke aanschafprijs.
en, sony kennende, stunten ze soms flink met hun artikelen, zeker als het wat minder gaat met een product (zie de PS3 in USA die stof vangen in de winkels)

--edit--
maar dit is uiteraard gewoon mijn mening.. je mag er mee doen wat je wilt

[ Bericht 9% gewijzigd door mschol op 11-03-2007 10:17:40 ]
  zondag 11 maart 2007 @ 10:04:22 #148
22273 Dizer
Save the beard!
pi_47147310
Verklaar jij maar eerst hoe je aan 10 crt monitoren komt? Het is gewoon niet toegestaan om zoveel van het zelfde product aan te bieden op FOK. En als ik jou topic ga openen, mag ik al die andere 10.000 die op slot zijn gegaan ook gaan openen.
  zondag 11 maart 2007 @ 12:01:19 #149
127421 OG-Loco
Paper Trail
pi_47149325
Hoi.

Mag '3 Controllers' in deze TT gewijzigd worden naar 'Controller'? En datzelfde voor de OP graag. Ik kan het niet meer veranderen ofzo.

bvd.

.
So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
  zondag 11 maart 2007 @ 12:40:18 #150
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_47150269
En als ik nou per monitor 1 topic maak?
pi_47150356
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:40 schreef Prowl het volgende:
Dat had je beter meteen kunnen doen.
  zondag 11 maart 2007 @ 12:57:11 #152
33954 ElisaB
pi_47150840
quote:
Op zondag 11 maart 2007 09:41 schreef mschol het volgende:
dan krijg in veel gevallen al enorme korting
en er staan alleen de nieuwwaarde van de spullen bij , er wordt geen woord gerept over de daadwerkelijke aanschafprijs.
en, sony kennende, stunten ze soms flink met hun artikelen, zeker als het wat minder gaat met een product (zie de PS3 in USA die stof vangen in de winkels)
Yeps, dat heb ik allemaal ook gelezen / wist ik. Maar op welk punt is het aanbod volgens jou dan in strijd met de regels van V&A?
pi_47153235
[GEZ] Texas GI 84
Kan iemand van GI ff TI maken
  zondag 11 maart 2007 @ 15:26:13 #154
22273 Dizer
Save the beard!
pi_47156251
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:40 schreef Prowl het volgende:
Als je nou een topic maakt met 3 stuks. Kijken hoe dat gaat .
  zondag 11 maart 2007 @ 15:26:41 #155
22273 Dizer
Save the beard!
pi_47156268
quote:
Op zondag 11 maart 2007 14:09 schreef Remzz het volgende:
[GEZ] Texas TI 84
Kan iemand van GI ff TI maken
Done .
  zondag 11 maart 2007 @ 15:28:40 #156
22273 Dizer
Save the beard!
pi_47156324
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:01 schreef OG-Loco het volgende:
Hoi.

Mag '3 Controllers' in deze TT gewijzigd worden naar 'Controller'? En datzelfde voor de OP graag. Ik kan het niet meer veranderen ofzo.

bvd.

.
Done .
pi_47172157
[TK] partyposters (o.a. MysteryLand, Dance Valley, Qlimax)

Modje is geintereseerd dus vraagprijs niet nodig ?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zondag 11 maart 2007 @ 23:11:19 #158
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_47174471
Nee, maar we gaan niet 24/7 controleren of iemand zijn vraagprijs wel heeft toegevoegd en soms ontslipt er iets ook wel aan de aandacht.
  zondag 11 maart 2007 @ 23:15:21 #159
33954 ElisaB
pi_47174628
quote:
Op zondag 11 maart 2007 22:22 schreef Roi het volgende:
[TK] partyposters (o.a. MysteryLand, Dance Valley, Qlimax)

Modje is geintereseerd dus vraagprijs niet nodig ?
Kijk eens naar de FiPo (en dan met name de eerste zin).
pi_47182340
Lieve mods, deze kan dicht: [GRATIS] Antieke tech. meuk divers Bedankt!
  maandag 12 maart 2007 @ 11:14:36 #161
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47183408
done
pi_47184543
Het is dan wel niet mijn topic maar :

[TK/TR] Rayman: Raving Rabids Wii & Animal Crossing DS

Deze TS heeft nog een product te koop staan, de Rayman game neem ik wel over (geld is al overgemaakt), maar die DS game is volgens mij nog niet verkocht
  maandag 12 maart 2007 @ 12:11:05 #163
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47185247
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:50 schreef BIGGI het volgende:
Het is dan wel niet mijn topic maar :

[TK/TR] Rayman: Raving Rabids Wii & Animal Crossing DS

Deze TS heeft nog een product te koop staan, de Rayman game neem ik wel over (geld is al overgemaakt), maar die DS game is volgens mij nog niet verkocht
over het hoffd gezien. Bedankt voor het melden, het topic is weer open
  maandag 12 maart 2007 @ 16:27:32 #164
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_47195069
[TK] Xbox + 2 controllers + Games

Kan dicht, koper heeft zich na ziekte weer egmeld en een serieus bod komt er toch niet meer op... Inmiddels al verzonden.
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  maandag 12 maart 2007 @ 17:06:56 #165
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47196701
done
pi_47196764
Het valt ook niet mee voor Fokkers om gewoon on-topic te blijven.

[TK] Superkleine 2 GB USB stick Kingmax Superstick.
  maandag 12 maart 2007 @ 17:11:35 #167
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_47196864
quote:
Op maandag 12 maart 2007 17:08 schreef schvvmert het volgende:

leuk topic
  maandag 12 maart 2007 @ 17:14:24 #168
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47196945
quote:
Op maandag 12 maart 2007 17:08 schreef schvvmert het volgende:

bedankt voor het melden. even grondig opgeruimd
pi_47197176
quote:
Op maandag 12 maart 2007 17:11 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

leuk topic
Ach het was even leuk maar het trekt steeds meer ONZ posts aan, zeg maar.
  maandag 12 maart 2007 @ 17:27:00 #170
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_47197375
Het moet maar eens afgelopen zijn met die Onzin hiero.
Ja... echt!
  maandag 12 maart 2007 @ 17:37:36 #171
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47197702
quote:
Op maandag 12 maart 2007 17:27 schreef KopieerMachine het volgende:
Het moet maar eens afgelopen zijn met die Onzin hiero.
amen
  maandag 12 maart 2007 @ 18:28:34 #172
127421 OG-Loco
Paper Trail
pi_47199268
quote:
Op zondag 11 maart 2007 15:28 schreef Dizer het volgende:

[..]

Done .
Thanks.

En

- Halo
- Halo 2
- The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay

mogen uit zowel de OP als de TT. [TK] XBOX + Controller + 24 spellen = *O*

Ik hou jullie wel bezig hè?
So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
  maandag 12 maart 2007 @ 18:45:26 #173
123984 Heidi-
pi_47199877
Zou iemand weer even willen strepen in mijn topics? [TK] Diverse Playstation 2 games + diverse DVD's!

streep door :

- Need for speed underground
- Rounders
- Honey
- Scary Movie 2 (2 disc edition)

en in mijn andere topic [TK] PSP game, veel PSP films en DVD films !!!!

Helemaal onderaan een streep door :
- Beowulf & Grendel (special 2 disc edition in tine case)
12 euro incl.

Alvast bedankt
pi_47201009
Mijn topic waarin ik een aangepaste XBOX te koopaanbied is gesloten. Terecht, zag ik later.

Ik vraag me af of het wel toegestaan is om hem te ruil aan te bieden

Maf dat?
  maandag 12 maart 2007 @ 19:57:38 #175
33954 ElisaB
pi_47202839
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:13 schreef MatiCe het volgende:
Mijn topic waarin ik een aangepaste XBOX te koopaanbied is gesloten. Terecht, zag ik later.

Ik vraag me af of het wel toegestaan is om hem te ruil aan te bieden

Maf dat?
Je mag hem niet vragen, noch aanbieden. Dus nee, niet eens gratis
  maandag 12 maart 2007 @ 20:18:42 #176
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47203718
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:45 schreef Heidi- het volgende:
Zou iemand weer even willen strepen in mijn topics? [TK] Diverse Playstation 2 games + diverse DVD's!

streep door :

- Need for speed underground
- Rounders
- Honey
- Scary Movie 2 (2 disc edition)

en in mijn andere topic [TK] PSP game, veel PSP films en DVD films !!!!

Helemaal onderaan een streep door :
- Beowulf & Grendel (special 2 disc edition in tine case)
12 euro incl.

Alvast bedankt
done
  maandag 12 maart 2007 @ 20:20:15 #177
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47203785
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:28 schreef OG-Loco het volgende:

[..]

Thanks.

En

- Halo
- Halo 2
- The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay

mogen uit zowel de OP als de TT. [TK] XBOX + Controller + 21 spellen = *O*

Ik hou jullie wel bezig hè?
done
pi_47241163
ElisaB als er een BTW factuur wordt gevraagd, is het niet per definitie commercieel natuurlijk
pi_47256253
Goedemorgen buzzer ik zag dat je kickjes aan het ruimen was zou je [TK] Aantal CDs en [TK] DVDs ook een beetje willen schonen voor me?

Thanks
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:11:02 #180
33954 ElisaB
pi_47258577
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 20:22 schreef Rekkie het volgende:
ElisaB als er een BTW factuur wordt gevraagd, is het niet per definitie commercieel natuurlijk
Lees het topic even door: de laptop is gewonnen. TS heeft er alleen een felicitatiebrief bij gekregen. Als TS nu dan toch met een BTW-bon op de proppen kan komen, dan is er in elk geval iets niet in orde.
pi_47258911
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:11 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Lees het topic even door: de laptop is gewonnen. TS heeft er alleen een felicitatiebrief bij gekregen. Als TS nu dan toch met een BTW-bon op de proppen kan komen, dan is er in elk geval iets niet in orde.
Dat is een hele andere motivatie natuurlijk!
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:23:59 #182
33954 ElisaB
pi_47259048
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:20 schreef Rekkie het volgende:
Dat is een hele andere motivatie natuurlijk!
Nee hoor. Als je een btw-bon kunt leveren, lever je zakelijk / commercieel.

En ik snap natuurlijk ook wel dat het een fake-bon wordt, want ik geloof niet heel erg dat TS (of degene die hij een btw-bon laat maken) bereid is met de BD af te rekenen. Maar indien het geheel volgens de regels van de fiscus gaat, wordt het gewoon een levering door een rechtspersoon en dus zakelijk / commercieel volgens de regels van V&A.
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:53:27 #183
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47263994
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Goedemorgen buzzer ik zag dat je kickjes aan het ruimen was zou je [TK] Aantal CDs en [TK] DVDs ook een beetje willen schonen voor me?

Thanks
done
pi_47264620
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:23 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nee hoor. Als je een btw-bon kunt leveren, lever je zakelijk / commercieel.

En ik snap natuurlijk ook wel dat het een fake-bon wordt, want ik geloof niet heel erg dat TS (of degene die hij een btw-bon laat maken) bereid is met de BD af te rekenen. Maar indien het geheel volgens de regels van de fiscus gaat, wordt het gewoon een levering door een rechtspersoon en dus zakelijk / commercieel volgens de regels van V&A.
Ik kan ook een BTW bon leveren die ik bij aankoop heb ontvangen, zonder tenaamstelling!
Niet commercieel, wel een bon, wel legaal etc etc

Maar ik begrijp het wel, motivatie is duidelijk
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:22:22 #186
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_47267083
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:23:37 #187
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47267134
done en done
pi_47268392
[TK] PC AMD64 3500+ Miditower voor 400 euro. Zit weer 1 of andere PC expert te blaten.
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:43:51 #190
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_47273464
[TK] PC game: Roller Coaster Tycoon 3 Gold TS is blijkbaar verdwenen. Reageert niet op bod.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:33:15 #191
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47282596
DOne, en L_V ik heb TS even een PM gestuurd
pi_47305215
banaanvraag
Waarom dicht?
niet meer
pi_47305292
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 16:27 schreef welkominspace het volgende:
banaanvraag
Waarom dicht?
Dudeeee
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
pi_47305331
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 16:28 schreef JapyDooge het volgende:

[..]

Dudeeee
ja?
niet meer
pi_47307048
Brother HL-1050 Z/W Laserprinter Wil iemand [TK] in de TT zetten? Bedankt
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
  donderdag 15 maart 2007 @ 18:31:22 #196
33954 ElisaB
pi_47309190
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 16:27 schreef welkominspace het volgende:
banaanvraag
Waarom dicht?
Open er een FB-topic over

Kun je zelf niet nadenken?

Hier je antwoord: omdat het een kut-topic was, dat bovendien niet in V&A thuishoort. Als je een ban wilt, dan kun je mailen naar de FA's.
  donderdag 15 maart 2007 @ 18:31:36 #197
33954 ElisaB
pi_47309195
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:17 schreef JapyDooge het volgende:
[TK] Brother HL-1050 Z/W Laserprinter Wil iemand [TK] in de TT zetten? Bedankt
Done
pi_47312465
[TK] Samsung e370 / Samsung z400 / iPod Nano 2nd gen 2gb <-- de iPod en de Samsung z400 zijn beiden verkocht, blijft over: Samsung e370.

Wil een modje de iPod en de z400 "wegstrepen" uit de OP? En de TT aanpassen?
Heel erg bedankt!
pi_47315971
Kan hier een slotje op? [GEZ] 20-40GB Harddisk
  donderdag 15 maart 2007 @ 21:59:53 #200
33954 ElisaB
pi_47316704
Done & done

Waar zouden de heren zijn
pi_47321181
Al mijn verkoop topic's kunnen dicht op de laatste na.
  donderdag 15 maart 2007 @ 23:43:16 #202
33954 ElisaB
pi_47321234
done
pi_47321258
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:43 schreef ElisaB het volgende:
done
Mijn dank is groot
  donderdag 15 maart 2007 @ 23:44:13 #204
33954 ElisaB
pi_47321268
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:43 schreef koen_pijl het volgende:
Mijn dank is groot
Dat is fijn
pi_47321347
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 18:31 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Done
pi_47321600
Kan de titel van dit topic: [TK] Zeer veel spullen te koop
Worden veranderd in:
[TK/TR] Veel spullen te koop/te ruil
  vrijdag 16 maart 2007 @ 00:52:50 #207
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_47323239
done
pi_47324467
deze mag wel een beetje worden opgeruimd zijn wat gefrustreerde mensen
[TK] 4 items voor ieder iets ( denk ik ) [TK]
mijn dank is groot

en deze mag dicht
[TK] Canyon CN-BR1 Broadband Router with printerserver [TK]

[ Bericht 28% gewijzigd door GalaxyMan op 16-03-2007 03:12:25 (toevoeging) ]
  vrijdag 16 maart 2007 @ 06:26:38 #209
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47325477
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 21:59 schreef ElisaB het volgende:
Done & done

Waar zouden de heren zijn
ik weet er in ieder geval die heel ernstig in slaap is gevallen op de bank
  vrijdag 16 maart 2007 @ 06:33:20 #210
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47325484
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 02:07 schreef GalaxyMan het volgende:
deze mag wel een beetje worden opgeruimd zijn wat gefrustreerde mensen
[TK] Diverse items
mijn dank is groot

en deze mag dicht
[TK] Canyon CN-BR1 Broadband Router with printerserver [TK]
done
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:14:51 #211
33954 ElisaB
pi_47328147
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 06:26 schreef buzzer het volgende:
Ik weet er in ieder geval die heel ernstig in slaap is gevallen op de bank

Ik dacht dat jullie je verstopt hadden
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:48:47 #212
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47329005
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:14 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik dacht dat jullie je verstopt hadden
ik werd wakker toen het tijd was om naar bed te gaan
pi_47348369
Kan de onzin uit deze serieuze advertentie? [TK] 2 Stoere leren jacks
  vrijdag 16 maart 2007 @ 20:02:27 #214
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47348539
done
pi_47348839
tnx
  zondag 18 maart 2007 @ 17:16:29 #216
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_47404446
kan een mod de volgende topics van mij sluiten:

[TK] Oldskool Gameboy
[TK] Armani zonnebril en Pulsar horloge
[TK] Olieradiator DeLonghi 2000W

Ik ga een nieuw topic openen waar alles in staat plus wat nieuwe spullen die ik kwijt wil. Dat maakt het voor mij ook een stuk overzichtelijker.
  zondag 18 maart 2007 @ 17:22:27 #217
33954 ElisaB
pi_47404672
Done
  zondag 18 maart 2007 @ 18:00:24 #218
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_47405964
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:22 schreef ElisaB het volgende:
Done

En het nieuwe topic is er inmiddels ook na een half uur zweten
pi_47407976
Kan iemand in mijn topic ff VF ervoor zetten, dus VF700-Cu
  zondag 18 maart 2007 @ 19:23:49 #220
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47408993
done
pi_47409236
[GEZ]Goedkope desktop omg. Enschede is ene Vincenski ook vervelend
  zondag 18 maart 2007 @ 19:33:38 #222
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_47409359
quote:
Op zondag 18 maart 2007 19:30 schreef schvvmert het volgende:

[GEZ]Goedkope desktop omg. Enschede is ene Vincenski ook vervelend
Wat een balhaar is dat
Ja... echt!
  zondag 18 maart 2007 @ 19:51:22 #223
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47410016
tnx, ik heb gelijk zijn hele posthistorie even nagelopen, en het was allemaal om te janken
  zondag 18 maart 2007 @ 20:04:08 #224
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47410430
daar hebben de eerstkomende 48 uur geen last meer van
pi_47413209
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_47414533
En kan iemand gelijke even die kneus van een Ludo weghalen uit mijn topic : [TK] Jvc televisie 70 cm - 6 jaar oud.
  zondag 18 maart 2007 @ 21:43:55 #227
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47414749
Done 3
pi_47414845
quote:
Op zondag 18 maart 2007 21:43 schreef buzzer het volgende:
Done 3
pi_47416746
[TK] PC AMD64 3500+ Miditower voor 400 euro. ligt hier nu in onderdelen. Topic mag op slot.
  zondag 18 maart 2007 @ 22:52:26 #230
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47417575
done
pi_47418066
[TK] Seat Leon Sport

Slotje graag

Dank oe
  zondag 18 maart 2007 @ 23:06:09 #232
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47418133
en done
pi_47418301
Slotje aub voor mijn VF700-Cu topic
  maandag 19 maart 2007 @ 05:26:48 #234
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47423823
Done
pi_47424634
Mag dit topic nogmaals open?

[TK] Seagate Barracuda 7200.9 500 gbytes
  maandag 19 maart 2007 @ 09:01:06 #236
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_47424932
Done
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:00:43 #238
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_47466974
Done
  dinsdag 20 maart 2007 @ 18:01:30 #240
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47479908
Gedaan
pi_47484788
Mijn reactie is verwijderd in het topic [TK] Nokia 8910i - Titanium.

Vinden jullie het niet merkwaardig dat iemand zo'n telefoon opeens vind en dat hij niet meer wist dat hij hem had. Volgensmij gewoon van de vrachtwagen afgevallen o.i.d.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 20:10:02 #242
33954 ElisaB
pi_47485024
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 20:05 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Mijn reactie is verwijderd in het topic [TK] Nokia 8910i - Titanium.

Vinden jullie het niet merkwaardig dat iemand zo'n telefoon opeens vind en dat hij niet meer wist dat hij hem had. Volgensmij gewoon van de vrachtwagen afgevallen o.i.d.
Volgens mij is het niet aan jou om stemming te gaan maken in een topic. Er is geen enkele reden om te twijfelen aan een verhaal van TS. Dus gelieve dit soort verdachtmakingen gewoon voor je te houden of in een TR te melden aan de mods.
pi_47487422
Deze [TK] 2 Stoere leren jacks zijn aan een nieuw leven begonnen. Het topic kan dicht.
Mods en Fok hartelijk bedankt voor het bieden van de gelegenheid!
pi_47487875
[GEZ] Wifi Stick mag dicht
pi_47488679
Ik vind het merkwaardig dat ElisaB nu ineens Public Relations doet. Ze moet wel tietenfotos naar Danny hebben gestuurd. Dat kan gewoon niet anders, maar dit hang ik niet aan de grote klok hoor. Zal het voor me houden
pi_47489873
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 21:30 schreef SolidasRock het volgende:
Ik vind het merkwaardig dat ElisaB nu ineens Public Relations doet. Ze moet wel tietenfotos naar Danny hebben gestuurd. Dat kan gewoon niet anders, maar dit hang ik niet aan de grote klok hoor. Zal het voor me houden
Het is best een Bumoza functie maar ze mist V&A wel , dat zie je terug bij de slotjes en edits.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 22:36:40 #247
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47491989
Lurky en Biggi: done

Solid: wat wil je nou bereiken met zo'n misselijke opmerking ? Er zijn een hoop mensen die een voorbeeld kunnen nemen aan het doorzettingsvermogen en de doortastendheid van ElisaB. Gewoon iemand met de juiste talenten op de juiste plek En door omstandigheden is de bezetting op V&A momenteel niet optimaal, dus wat is er mis mee dat ze gewoon bijspringt ?
  woensdag 21 maart 2007 @ 11:08:34 #248
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_47503123
  woensdag 21 maart 2007 @ 11:12:22 #249
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47503251
Het topic is hardstikke dicht
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:16:07 #250
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_47517015
[GEZ] Laptop minimaal Pentium 3

Doe die ook maar dicht, stelletje koters
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:49:24 #251
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47518428
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:16 schreef Prowl het volgende:
[GEZ] Laptop minimaal Pentium 3

Doe die ook maar dicht, stelletje koters
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:38 schreef Bart-Willem het volgende:
TS, you've got mail.
Ik ben eens rond wezen neuzen op het net en heb ook niets kunnen vinden wat jouw bewering staaft. De goedkoopste 2e hands die ik tegen kwam was 550 euro
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:18:48 #252
5418 timmy-i
!Kip Snitzel!
pi_47519542
zou mijn topic [tk] 512mb pc3200 DDR geheugen weer open mogen? ik heb niks meer gehoord van de koper

alvast bedankt
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:50:26 #253
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47520696
Hij staat weer bovenin
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:55:52 #254
5418 timmy-i
!Kip Snitzel!
pi_47520907
tHanKs
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:58:40 #255
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47521003
graag gedaan
pi_47521186
Willen jullie mijn topic titel aanpassen:

[TK] Upgrade set

moet worden:

[TK] Upgrade set voor de pc
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:17:33 #257
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_47521672
Buzzer lees mijn PM even en zonodig even antwoorden.

mvg.
Ja... echt!
  woensdag 21 maart 2007 @ 20:14:14 #258
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_47523895
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:49 schreef buzzer het volgende:

Ik ben eens rond wezen neuzen op het net en heb ook niets kunnen vinden wat jouw bewering staaft. De goedkoopste 2e hands die ik tegen kwam was 550 euro
Ex-bedrijfs laptops, ooit van gehoord? (nee niet gejat, netjes met bon)

Vorig jaar een mooie Dell D60nogwattes gekocht voor 375,= Centrino 1,6 ghz./512mbddr/dvd-rw/40gb hd

Heb em helaas moeten verkopen door een kutrekening van essent voor 450,=

Ik dacht dat ik voor een dubbeltje op de eerste rang zat maar schijnbaar zijn er ergere users.

doe nou maar dicht
  woensdag 21 maart 2007 @ 20:16:15 #259
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_47523970
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:14 schreef Prowl het volgende:

[..]

Vorig jaar een mooie Dell D60nogwattes gekocht voor 375,= Centrino 1,6 ghz./512mbddr/dvd-rw/40gb hd

Ik dacht dat ik voor een dubbeltje op de eerste rang zat maar schijnbaar zijn er ergere users.

doe nou maar dicht
Ja... echt!
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:19:50 #260
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47529226
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:03 schreef Miranda27 het volgende:
Willen jullie mijn topic titel aanpassen:

[TK] Upgrade set

moet worden:

Done
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:24:03 #261
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47529442
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:14 schreef Prowl het volgende:

[..]

doe nou maar dicht
Maar ben je nou serieus beledigd omdat iemand 300 euro voor een laptop vraagt ?
Als je dat teveel vindt sla je dat aanbod af en roep je next !
Het is gewoon niet zo handig om dan direct hoog van de toren te gaan blazen, dan kun je dergelijke reakties verwachten. (zo werkt helaas nu eenmaal)

Maar goed, je topic gaat dicht
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:33:23 #262
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_47529892
Mag deze weer open, ik wil even vragen of hij mijn emailtje heeft ontvangen: [TK] Speedtouch 510 Multi-PC Modem
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:37:18 #263
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47530060
Hij is weer open en bovenin
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:46:48 #264
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47530574
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:17 schreef KopieerMachine het volgende:
Buzzer lees mijn PM even en zonodig even antwoorden.

mvg.
ook gedaan
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:55:01 #265
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_47531003
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:37 schreef buzzer het volgende:
Hij is weer open en bovenin
Thanks
  donderdag 22 maart 2007 @ 06:24:23 #266
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47536732
NO prob
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:26:06 #267
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_47545248
Deze mag geschlossen worden
Ik ben voorzien van een uitstekende computer
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:27:07 #268
33954 ElisaB
pi_47545271
done
pi_47554118
zou iemand mijn topic titel nogmaals willen aanpassen:

Wil ik veranderen naar

[TK] Computerhardware
  donderdag 22 maart 2007 @ 17:59:45 #270
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47554778
Ja hoor
  donderdag 22 maart 2007 @ 20:18:05 #271
104367 Thrackan
new and improved
pi_47559348
quote:
Na twee maanden van af- en aangeschop en -gehandel is het dan eindelijk zover:
De Playstation 2 is de deur uit!

Stats:
Fok! 2 maanden!
Marktplaats: 1 dag

Met bloedend hart neem ik afscheid van dit geweldige topic vol met ups en downs, ik hoop jullie met een volgend topic wederom lastig te mogen vallen totdat mijn pootjes het schoppen niet meer aankunnen!

Dáág, PS@!
snif, verkocht, dicht please!
[TK/TR] PS2 (compleet) - PS2 spellen
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
  donderdag 22 maart 2007 @ 20:21:21 #272
33954 ElisaB
pi_47559462
done
pi_47560209
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 22:36 schreef buzzer het volgende:
Solid: wat wil je nou bereiken bladiebla
Een geintje buzzer, een soort van lemming.
  donderdag 22 maart 2007 @ 20:47:22 #274
104367 Thrackan
new and improved
pi_47560334
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 20:21 schreef ElisaB het volgende:
done
HOE GEVOELLOOS!!!

Nee hoor dankje
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
  donderdag 22 maart 2007 @ 20:54:56 #275
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_47560595
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  donderdag 22 maart 2007 @ 21:40:16 #276
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47562206
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 20:44 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Een geintje buzzer, een soort van lemming.
sorry, zo had ik het niet gezien... (mijjn hoofd staat er momenteel ook niet helemaal naar
  donderdag 22 maart 2007 @ 22:02:47 #277
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47562956
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 20:54 schreef Patch het volgende:
[TK] Futurama verzameling
slotje aub
done
  vrijdag 23 maart 2007 @ 12:54:44 #278
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47578110
buzzer, dit was een legitieme vraag, toch?

[TK] PC Hardware

Schvvmert is zo'n beetje mijn fok!huisleverancier totnutoe. Ik heb als Tafkahs in dat topic die scsi controller gekocht

[ Bericht 13% gewijzigd door Aoristus op 23-03-2007 13:00:22 ]
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_47578775
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 12:54 schreef Aoristus het volgende:
buzzer, dit was een legitieme vraag, toch?

[TK] PC Hardware

Schvvmert is zo'n beetje mijn fok!huisleverancier totnutoe. Ik heb als Tafkahs in dat topic die scsi controller gekocht
Meeste Scsi spullen zijn inmiddels weg, nog 1 controller draait er met een 10K schijf.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:07:39 #280
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47580512
Het is op zich wel een legitieme vraag, maar het is et zo handig om hardwaretopics bovenin te hebben waar feitelijk niets meer te koop is.. Er zijn hordes die niet naar de datum kijken en gewoon blind doorgaan met vragen en bieden.... Dus ver nofi...
  vrijdag 23 maart 2007 @ 16:09:08 #281
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47585485
ok
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 17:21:26 #282
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_47588187
Geld binnen en pakketje van [TK] Speedtouch 510 Multi-PC Modem is onderweg naar de koper.

Slotje dus.

Bedankt alvast.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:27:08 #283
22273 Dizer
Save the beard!
pi_47591810
Done
  vrijdag 23 maart 2007 @ 23:34:13 #284
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_47600208
Wil een modje even wat veranderen in de OP voor mij in: [TK] Playstation 1 (PSONE) met spellen

Complete set, PSONE, controller, adapter, videokabel en zo'n memorycard + Rayman 2, Gram Turismo 2 en Music 2000 (muziek maken op de ps) voor:
50 excl. verzenden
55 incl. verzenden

Vervangen voor:

Complete set, PSONE, controller, adapter, videokabel en zo'n memorycard + Rayman 2 en Gran Turismo 2:
40 euro bij ophalen
45 euro inclusief verzenden
  zaterdag 24 maart 2007 @ 00:52:50 #285
33954 ElisaB
pi_47602519
done
  zaterdag 24 maart 2007 @ 01:11:52 #286
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_47602932
Bedankt ElisaB
pi_47612294
Deze mag dicht in principe, ouwe zooi Thnx

[TK]SCSI Gigabyte Mobo/4 x SD-Ram/Celeron400/SB5.1+meer meuk
  zaterdag 24 maart 2007 @ 16:28:36 #288
33954 ElisaB
pi_47613182
Done
pi_47617688
Ik neem even een TVP-tje mee hoor!
  zaterdag 24 maart 2007 @ 19:18:47 #290
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_47617730
Een TVP voor een sticky topic
pi_47619019
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 19:18 schreef FredvZ het volgende:
Een TVP voor een sticky topic
Dan heb ik hem in mijn MyAT staan
  zaterdag 24 maart 2007 @ 22:30:57 #292
136610 vosje505
zeg maar vosje
pi_47625891
volgens mij klopt de vraagprijs van dit aanbod niet bij deze advertentie
ondertiteling is te vinden op NOS teletekst pagina 888.
fouten zijn met opzet gemaakt ter uwer vermaak.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 22:40:17 #293
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_47626244
[GEZ] AMD Athlon 64 4000+ S939

Gevonden, mag dicht
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  zaterdag 24 maart 2007 @ 22:50:16 #294
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47626601
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 22:40 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[GEZ] AMD Athlon 64 4000+ S939

Gevonden, mag dicht
done
  zaterdag 24 maart 2007 @ 22:52:00 #295
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47626674
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 22:30 schreef vosje505 het volgende:
volgens mij klopt de vraagprijs van dit aanbod niet bij deze advertentie
bedankt voor het melden, ik heb het topic op de korrel
pi_47626789
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 22:52 schreef buzzer het volgende:

[..]

Oeh, dat klinkt gevaarlijk.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 23:11:36 #297
136610 vosje505
zeg maar vosje
pi_47627312
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 22:52 schreef buzzer het volgende:

[..]

you're welcome
ondertiteling is te vinden op NOS teletekst pagina 888.
fouten zijn met opzet gemaakt ter uwer vermaak.
  zondag 25 maart 2007 @ 00:28:44 #299
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47629796
done
pi_47662838
[TK] DVDs

Sluiten alstublieft
  maandag 26 maart 2007 @ 09:25:09 #301
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47663113
Topic is op slot en de sleutel is weggegooid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')