ik weet er in ieder geval die heel ernstig in slaap is gevallen op de bankquote:
donequote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:07 schreef GalaxyMan het volgende:
deze mag wel een beetje worden opgeruimd zijn wat gefrustreerde mensen
[TK] Diverse items
mijn dank is groot
en deze mag dicht
[TK] Canyon CN-BR1 Broadband Router with printerserver [TK]
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 06:26 schreef buzzer het volgende:
Ik weet er in ieder geval die heel ernstig in slaap is gevallen op de bank
ik werd wakker toen het tijd was om naar bed te gaanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie je verstopt hadden
quote:
Wat een balhaar is datquote:Op zondag 18 maart 2007 19:30 schreef schvvmert het volgende:
[GEZ]Goedkope desktop omg. Enschede is ene Vincenski ook vervelend
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:43 schreef buzzer het volgende:
Done 3
Volgens mij is het niet aan jou om stemming te gaan maken in een topic. Er is geen enkele reden om te twijfelen aan een verhaal van TS. Dus gelieve dit soort verdachtmakingen gewoon voor je te houden of in een TR te melden aan de mods.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:05 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Mijn reactie is verwijderd in het topic [TK] Nokia 8910i - Titanium.
Vinden jullie het niet merkwaardig dat iemand zo'n telefoon opeens vind en dat hij niet meer wist dat hij hem had. Volgensmij gewoon van de vrachtwagen afgevallen o.i.d.
Het is best een Bumoza functie maar ze mist V&A wel , dat zie je terug bij de slotjes en edits.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:30 schreef SolidasRock het volgende:
Ik vind het merkwaardig dat ElisaB nu ineens Public Relations doet. Ze moet wel tietenfotos naar Danny hebben gestuurd. Dat kan gewoon niet anders, maar dit hang ik niet aan de grote klok hoor. Zal het voor me houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |