quote:
Op zondag 4 maart 2007 15:07 schreef GalaxyMan het volgende:deze router kun je dus 4 pc aan hangen die ieder hun eigen ip krijgen
oftwel je kunt jou router + Hub eruit gooien en deze daarvoor in de plaats zetten
voordeel is dan ook nog eens dat je met alle 4 de pc's kunt printen elk van elkaar los
dus je hoeft geen ( hoofd ) pc aan te laten staan om te printen
deze heeft
1 WAN ingang ( @home )
4 PC aansluitingen ( elke pc kan gewoon op internet )
1 USB Printer server ( vanuit elke pc kan je printen de router regelt het allemaal )
hopelijk is het antwoord een beetje duidelijk
Dat begrijp ik, t principe van een router ken ik. Ik wist alleen even niet of ik m in de plaats van mijn hub kan zetten. Ik zit nl met adsl en de router keuze van mn provider (wat ook nog ondersteund wordt) is nogal beperkt. Daarom wilde ik mijn huidige router laten staan en die van jou evt in de plaats van de hub. Als dat dus werkt. (ik gooi dat hele gebeuren van switches en routers altijd door mekaar, wat nu wel en niet kan).
Overigens is het niet mogelijk om jouw router op de plek van die van mij te zetten, dan moet er een 20m lange usb kabel aan te pas komen
![]()
Dat zou dus een beetje zinloos en onmogelijk zijn.
Als je me misschien kunt vertellen of bovenstaand kan (hub wordt router) dan heb ik wel interesse.