quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:53 schreef Sosa het volgende:
shit tags vergeten... mod?
je hebt mailquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:09 schreef ChickenSpikey het volgende:
mail me ff op fokra14 at planet.nl
(als je pech hebt reageer ik maandag pas ;-) )
Jij mag em voor 25,- morgen komen ophalen, heb nog niks van ChikckeSpikey gehoordquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:22 schreef kesj het volgende:
Is ie al weg? Laat maar weten voor welke prijs ik hem morgen (zondag) kan komen ophalen anders.
Uiterste prijs?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:25 schreef Sosa het volgende:
[..]
Jij mag em voor 25,- morgen komen ophalen, heb nog niks van ChikckeSpikey gehoord
Ok, 25 euro is prima. Werkt met batterijen toch? Mail me anders even op kesj_news@hotmail.comquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:34 schreef Sosa het volgende:
ja, anders hou ik em liever zelf voor op dooie, nostalgische momenten. Tetris is best leuk.
Werkt uitstekend met batterijen!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:41 schreef kesj het volgende:
[..]
Ok, 25 euro is prima. Werkt met batterijen toch? Mail me anders even op kesj_news@hotmail.com
Ik kan morgen pas na 14.00 uur. Of ben jij toevallig in Amsterdam, vandaag/morgen?
Ai, dat wordt lastig dan. Ik heb dit weekend een gameboy beloofd aan iemand. En door omstandigheden heb ik dat nog niet na kunnen komen. Jouwe leek me dus perfect, omdat het in de buurt is.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:43 schreef Sosa het volgende:
[..]
Werkt uitstekend met batterijen!
Ehh.... mijn profiel geeft Haarlem aan, maar ben inmiddels verhuist naar Arnhem.. hoe gaan we dat doen? Ik heb het meteen aangepast.
Zou je hem willen opsturen voor 25?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:19 schreef kesj het volgende:
[..]
Ai, dat wordt lastig dan. Ik heb dit weekend een gameboy beloofd aan iemand. En door omstandigheden heb ik dat nog niet na kunnen komen. Jouwe leek me dus perfect, omdat het in de buurt is.
Ik ga nog even op zoek naar een GB in de buurt. Mocht de vorige geinteresseerde hem willen kopen moet je dat gewoon doen. Ik laat je sowieso snel iets weten.
Dat is geen probleem. Mail je me je gegevens maarquote:
Sorry, helemaal dit topic vergeten. Degene aan wie ik hem beloofd had heeft inmiddels al een GB via iemand anders gekregen. Excuses daarvoor. Maar volgens mij is er nog iemand in het topic die hem wil hebben.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:42 schreef Sosa het volgende:
kesj?
ok. thnxquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef kesj het volgende:
[..]
Sorry, helemaal dit topic vergeten. Degene aan wie ik hem beloofd had heeft inmiddels al een GB via iemand anders gekregen. Excuses daarvoor. Maar volgens mij is er nog iemand in het topic die hem wil hebben.
Succes met de verkoop.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:07 schreef Sosa het volgende:
kick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |