Bedoel je dan de breedte en omvang van de jassen of doel je hiermee op breedt en omvang van de potentiele koper c.q. de tengere jongen of de slanke jonge vrouw?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:23 schreef Lurky het volgende:
Geschikt voor tengere jongen of slanke jonge vrouw (ongeveer maat 36/38).
Schouderbreedte 43 cm
Borstomvang 98 cm
Tailleomvang 92 cm
[Schouderbreedte 46 cm
Borstomvang 98 cm
Tailleomvang 85 cm
Als je je borstkas onder je oksels meet, heb je de borstomvang.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:45 schreef Ludo het volgende:
[..]
Bedoel je dan de breedte en omvang van de jassen of doel je hiermee op breedt en omvang van de potentiele koper c.q. de tengere jongen of de slanke jonge vrouw?
Leeftijd is onbelangrijk. Sommige 40+ers zit zo'n jas ook goed maar een beetje bierbuik past er dus niet in en ook geen boezem met C-cup. Hoewel de jeugd steeds dikker wordt bedoel ik dus dat deze jassen alleen geschikt zijn voor iemand met een 'tienerslank' lichaam. Het aantal levensjaren van degene die zich jong voelt, doet er inderdaad niet toe.quote:Kun je ook even nader specificeren wat je onder "jongen" verstaat? (op welk moment is het niet meer toegestaan om te bieden omdat je "man" bent). Dezelfde specificatie graag voor "jonge vrouw". Vanaf welke leeftijd is iemand een "oud wijf"?
Ok, thnx. Ik ga 's even meten of ik er in pas.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:14 schreef Lurky het volgende:
[..]
Als je je borstkas onder je oksels meet, heb je de borstomvang.
Je schouders meet je bovenop je schouders van het schoudergewrichtspunt over je rug naar idem gewrichtspunt: dat is de schouderbreedte.
Vanaf dat zelfde schoudergewrichtspunt meet je de buitenzijde van je arm tot en met je pols: dat is de armlengte.
Vanaf je sleutelbeen tot 60 cm lager zie je hoe lang de jas valt.
En op dat onderpunt meet je de omtrek van je heupen: de tailleomvang.
Je eigen maten moeten minstens 1 cm binnen die van de jas passen. Ik heb hem aan de buitenzijde opgemeten.
[..]
Leeftijd is onbelangrijk. Sommige 40+ers zit zo'n jas ook goed maar een beetje bierbuik past er dus niet in en ook geen boezem met C-cup. Hoewel de jeugd steeds dikker wordt bedoel ik dus dat deze jassen alleen geschikt zijn voor iemand met een 'tienerslank' lichaam. Het aantal levensjaren van degene die zich jong voelt, doet er inderdaad niet toe.
Verzendkosten bedragen 6,20 euro. Betekent dus zo'n 18% minder opbrengst. Lijkt me dus geen goeie deal.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:32 schreef Spongebobbel het volgende:
35 euro voor beide als jij de verzendkosten voor je rekening neemt
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:35 schreef Spongebobbel het volgende:
@Ludo: Wauw. Heb je dat helemaal zelf uitgerekend?
OK. Je hebt mail!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:35 schreef Spongebobbel het volgende:
40 euro is ok. Ik mail je even voor de verdere afhandeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |