Drie controllers is natuurlijk een redelijk vreemd aantal, dus het zou prima kunnen. Hier kom ik volgende week op terug.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:38 schreef Nosh het volgende:
Mocht je het niet in één keer willen verkopen: interesse in de S-controller. Eventueel in combinatie met één of twee spellen.
Regio Amersfoort, dus ophalen kan gewoon.
Tof.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:25 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Drie controllers is natuurlijk een redelijk vreemd aantal, dus het zou prima kunnen. Hier kom ik volgende week op terug.
Wat moet je hiervoor hebben? Is die duopack niet GTA 3 + vice city? Anders hoef ik die niet!quote:Op zondag 4 maart 2007 20:02 schreef OG-Loco het volgende:
- Halo
- Halo 2
- Grand Theft Auto Duo Pack (GTA 3 + GTA:SA )
- Grand Theft Auto: San Andreas
- The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay
Even zien hoe ik qua geld zit, maar in ieder geval de S controller.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:17 schreef OG-Loco het volgende:
In welke spullen had je interesse Nosh?
¤ 10,- voor Far Cry + ¤ 15,- voor de controller = ¤ 25,-quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
Even zien hoe ik qua geld zit, maar in ieder geval de S controller.
Liefst met Far Cry, maar de S controller heeft prioriteit.
Aan welke prijs zat je te denken?
¤ 40,- als je het op komt halen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:20 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Wat moet je hiervoor hebben? Is die duopack niet GTA 3 + vice city? Anders hoef ik die niet!![]()
Je hebt een PM.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:56 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
¤ 10,- voor Far Cry + ¤ 15,- voor de controller = ¤ 25,-.
Voor ¤ 32,50 mag je er nog een spel bijzoeken.
Daar wacht ik heeeeeeeeeel even mee. Ik denk hoop dat een set met twee controllers beter te verkopen is. Volg het topic dus even.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:24 schreef webspider het volgende:
Doe je de grote controllers ook los? Ik wil er maar eentje
Wat d8 jij dan? Gem. kosten xbox spellen rond de 6 euro. 3 x 6 = 18 afronden naar 20 incl.? PM me maar ff!quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:37 schreef OG-Loco het volgende:
SunBoom
¤ 15,- incl. vind ik wel wat aan de lage kant. Dat is excl. dus 4eu per spel ofzo.
Voor 12,50 kom ik hem morgenavond ophalen.quote:
Zou een beetje flauw zijn tegenover Nosh.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:09 schreef webspider het volgende:
[..]
Voor 12,50 kom ik hem morgenavond ophalen.
¤ 65,-. voor de XBOX + controller.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:05 schreef jwhderksen het volgende:
ik bied 45 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |