Maar wat is het probleem dan? Niet conform de regels? het is niet conform de regels dat users tegen elkaar opbieden? overloaden de servers dan? Wordt het te druk in een V&A topic?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:21 schreef ElisaB het volgende:
Het is leuk bedacht, dus daar geen opmerkingen over, maar niet conform de gebruiken in V&A (en nee, zo staat het niet letterlijk in de regels, dus bespraar je de discussie). En doe eens alsof je dat niet weet
Was jij niet ooit V&A-mod geweest? En moeten we het je nu gaan uitleggen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:22 schreef Het_Biertje het volgende:
Maar wat is het probleem dan? Niet conform de regels? het is niet conform de regels dat users tegen elkaar opbieden? overloaden de servers dan? Wordt het te druk in een V&A topic?
Goh, ik overtref mijzelf blijkbaar want zo het ik het nog helmaal niet bekekenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Was jij niet ooit V&A-mod geweest? En moeten we het je nu gaan uitleggen?
Jezus zeg, denk eens na man
Waarom doe je het zo? Vanwege het hoge aantal views. Daarbij opgeteld de vele biedingen (met kleine stapjes omhoog), waardoor je topic bijna continu bovenaan staat. En omdat dat niet fair is tegenover de andere users (die wel gewoon een normale vraagprijs neerzetten), is het jou ook niet toegestaan.
Je volgende vraag is waarom iedereen het dan niet lekker zo mag doen. Je volgende antwoord: omdat het de kwaliteit (rust, overzichtelijkheid, en dus de effectiviteit) van V&A beslist niet ten goede komt.
Precies, nú is het een topic... Maar als straks iedereen dit gaat doen dan is het eind snel zoek.quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:40 schreef Het_Biertje het volgende:
Wat betreft dat fair gedeelte tov andere fokkertjes... overdrijf je niet een beetje het is 1 topic.Als dat uberhaupt zo gebeurt..valt wel mee denk ik.
Kijk hier eens trouwens: [TK] 120GB Western Digital IDE schijf voor 1 Euro!quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:18 schreef Het_Biertje het volgende:
Heren, doe eens niet zo flauw.
De vorige topics waren ook geen probleem;
[TK] 120GB Western Digital IDE schijf voor 1 Euro!
Het gebeurt vaker en dan posten wequote:Op woensdag 28 februari 2007 01:40 schreef Het_Biertje het volgende:
Wat betreft dat fair gedeelte tov andere fokkertjes... overdrijf je niet een beetje het is 1 topic.Als dat uberhaupt zo gebeurt..valt wel mee denk ik.
Meestal wordt het dan aangepast. En soms volgt er iets van:quote:ichtprijs is verplicht; zonder gaat je topic dicht (zie de faq). Graag even toevoegen dus![]()
En dan houden we toch vol dat dat de bedoeling niet is.quote:Dat wil ik liever niet; ik heb liever dat er geboden wordt
Iedereen wil snel van zijn spullen af, dus daarin verschil je weinig van de restquote:Verder komt het de effictiviteit juist wel ten goede omdat ik mijn zooi zo lekker snel en bovendien goedkoop aan mijn fokkertjes kan verkopen.![]()
ah, dit is de nuchtere versie van jouw uitleg, zonder de "Jesus snap dat danquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk hier eens trouwens: [TK] 120GB Western Digital IDE schijf voor 1 Euro!
[..]
Het gebeurt vaker en dan posten we
[..]
Meestal wordt het dan aangepast. En soms volgt er iets van:
[..]
En dan houden we toch vol dat dat de bedoeling niet is.
Waarom zit ik het jou nou uit te leggen![]()
[..]
Iedereen wil snel van zijn spullen af, dus daarin verschil je weinig van de rest
Donequote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:43 schreef Arnold_fan het volgende:
[TK] Suzuki GSX 600 F ''99 Met veel sportieve opties! slotje
Behalve dan dat het allemaal reacties zijn die niks te maken hebben met het kopen van de schoenen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Done
Snever, jouw verzoek laat ik even aan de collega's over, want ik vind dat er weinig mis is met de reacties in jouw topic.
Maar Snever, dat doe jij bij anderen ook! Wat geeft jou het recht dat het in jouw topic niet mag en in die anderen wel?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:20 schreef Snever het volgende:
[..]
Behalve dan dat het allemaal reacties zijn die niks te maken hebben met het kopen van de schoenen.![]()
Zoveel spam ik nou ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar Snever, dat doe jij bij anderen ook! Wat geeft jou het recht dat het in jouw topic niet mag en in die anderen wel?
Vind het niet noodzakelijk om iets op te schonen. Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen bij andere topics, dan volgen de rest ook jouw voorbeeld in jou topic..
Minder, maar niet niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:36 schreef Snever het volgende:
[..]
Zoveel spam ik nou ook weer niet hoor![]()
het is toch al minder geworden![]()
![]()
daarom houden we ook van jequote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Minder, maar niet niet.
Moet je nagaan hoe erg je hiervoor was.
je mag je knopjes wel gebruiken hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 20:40 schreef Biogarde het volgende:
[GEZ] HDD's voor een nette prijs (S-ATA)
Mag dicht
Jullie forumquote:Op maandag 5 maart 2007 20:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
je mag je knopjes wel gebruiken hoorElisaB heeft haar maandinkomen toch al bij elkaar geslot
Hij is dicht
Donequote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[GEZ] Nokia 6610
Deze kan dicht. TS heeft mijn Nokia 6610 overgenomen.
Ik had het al gezien. Even grondig opgeruimd en waarschuwing geplaatst.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:25 schreef 911GT2 het volgende:
Kan iemand effe de crap uit mijn verkoop topic wegmodden?
hier dus
Thnx
THNXquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik had het al gezien. Even grondig opgeruimd en waarschuwing geplaatst.
Grappige kast trouwens
zekerheid boven allesquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:30 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Thnx.... hij zit zelfs dubbel op slot.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |