Jij wilt iets verkopen dus jij moet er moeite voor doen. Niet de potentiele koperquote:Op maandag 4 december 2006 15:45 schreef Ricepuppet het volgende:
Maar dat kon je natuurlijk ook zelf opzoeken via www.rdw.nl
das idd een goede vraag.....quote:Op maandag 4 december 2006 15:47 schreef redted het volgende:
Datum aanvang tenaamstelling 21-11-2006
waarom verkopen na 2 weken?
Verder geen kwaad woord hoor. Integendeel, mooie bakquote:Op maandag 4 december 2006 15:54 schreef Ricepuppet het volgende:
@ Pietje; je hebt gelijk. KM stand komt vanavond, zal het navragen.
zoek op kenteken bij de rdw, je weet dan het gewicht, ga naar belastingdienst.nl. kies de katogorie waar het gewoicht in valt, kies je regio en klaar!quote:Op maandag 4 december 2006 17:34 schreef SpookY22 het volgende:
wat doet de wegenbelasting van dit beestje......
Komt vanmiddag, gisteravond geen tijd gehad, ga zelf zo even een kijkje nemen + foto's van het interieur nemen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:48 schreef danos het volgende:
* danos is nog steeds beniewd naar de KM stand
quote:Op maandag 4 december 2006 15:13 schreef Ricepuppet het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
* Mitsubishi Carisma 1.9 TD Comfort
* Kleur : groen metallic
* Diesel
* Pas gekeurd op 12-11-2006, APK tot volgend jaar
* Inc. 15" inch LM velgen
* Automatische deurvergrendeling middels een afstandsbediening
* Inc. autoradio / cd speler
* Airco!
* Goed onderhouden, nergens krassen of beschadigingen.
* GEEN HANDELAREN!
* Vraagprijs .: 5500 euro.
Kilometer stand weet ik niet, ik verkoop de auto voor m'n pa. Bij serieuze interesse mailen naar 'nick' + gmail.com.
quote:Op maandag 4 december 2006 15:54 schreef Ricepuppet het volgende:
@ Relted; m'n pa heeft een deal gesloten met zijn werkgever om zijn mooie Opel Astra in te ruilen tegen deze auto + geld. Hij heeft al genoeg voertuigen onder zijn hoede, dus vandaar dat deze weer weg mag.
veel??? diesel zat die bij die stand pas op de helft van hun leven zijn!quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:12 schreef Matty___ het volgende:
271.497KM is wel erg veel ook voor een diesel
Tis toch geen vrachtauto?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:02 schreef gateway het volgende:
[..]
veel??? diesel zat die bij die stand pas op de helft van hun leven zijn!
damn, dan kan ik met mijn diesel maar 60000 km meer........quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:54 schreef mar1m het volgende:
[..]
Tis toch geen vrachtauto?
4 ton is toch wel de max voor diesel pers auto.
Dan moet er zeker een nieuwe motor in.
Of evenwel is er zoveel aan vernieuwd dat je al van een nieuwe motor kan spreken.
hangt er helemaal vanaf hoe er mee is gereden, als je veel langen stukken rijd houdt zo'n blok het erg lang uit.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:54 schreef mar1m het volgende:
[..]
Of evenwel is er zoveel aan vernieuwd dat je al van een nieuwe motor kan spreken.
kijk ff naar die foto's monsieurquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:20 schreef PietjePuk2 het volgende:
Is er in gerookt?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:54 schreef mar1m het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:54 schreef mar1m het volgende:
[..]
Graag zie ik een screenshot van een personenauto met een kmstand van 800.000km.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]wat zitten er grappige mensen op fok.
half miljoen tot miljoen is echt zonder al te grote problemen mogelijk bij een gemiddeld dieselblok.
Nee nette auto en mooie kmstand voor een dieselsucces met de verkoop
Ik heb zelf taxi gereden, en we hadden een 200D met 800.000 km zonder noemenswaardige problemen, deze is toen verkocht en die auto loopt nog steeds. Auto was van bj '89.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:26 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Graag zie ik een screenshot van een personenauto met een kmstand van 800.000km.
En ook al haalt de motor het denk ik niet dat de rest van de onderdelen dat halen. Op gegeven moment slijten de andere onderdelen wel en moet je die vervangen wat ook zeker niet altijd goedkoop zal zijn. Dus maw. ik zou geen auto kopen met 300.000+ op de teller simpel weg omdat je er zeker van kunt zijn dat er regelmatig wat met de auto aan de hand zal zijn.
edit:
als je deze auto hebt zou ik hem houden tot die op is maar ik denk niet dat je hem voor die prijs nog kunt verkopen
wie koopt een auto uit 89 met 800kkm op te teller?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:35 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik heb zelf taxi gereden, en we hadden een 200D met 800.000 km zonder noemenswaardige problemen, deze is toen verkocht en die auto loopt nog steeds. Auto was van bj '89.
Iedere Turk, rus, roemeen etc etc op de automarkt in Utrechtquote:Op woensdag 6 december 2006 12:54 schreef Matty___ het volgende:
[..]
wie koopt een auto uit 89 met 800kkm op te teller?![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:07 schreef Ladyxima het volgende:
het zou echt de ideale auto voor mij zijn. Mits rijbewijs, mits blauw.
Toen ik nog bij een autobedrijf werkte kregen we regelmatig Vectra's, 200D's en andere oude diesels terug met kilometerstanden van ver boven de 5 ton, tot zelfs de miljoen aan toe. Die auto's lopen in Polen of Afrika nog jáááren.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:26 schreef Matty___ het volgende:
[..]
En ook al haalt de motor het denk ik niet dat de rest van de onderdelen dat halen. Op gegeven moment slijten de andere onderdelen wel en moet je die vervangen wat ook zeker niet altijd goedkoop zal zijn. Dus maw. ik zou geen auto kopen met 300.000+ op de teller simpel weg omdat je er zeker van kunt zijn dat er regelmatig wat met de auto aan de hand zal zijn.
edit:
als je deze auto hebt zou ik hem houden tot die op is maar ik denk niet dat je hem voor die prijs nog kunt verkopen
Geen haast. Even je ogen wat fijner dichtknijpen, dan lijkt hij blauw.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:07 schreef Ladyxima het volgende:
het zou echt de ideale auto voor mij zijn. Mits rijbewijs, mits blauw.
ok maar je zult toch wel het een en ander moeten vervangen bij een auto met 5 ton op de teller.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Toen ik nog bij een autobedrijf werkte kregen we regelmatig Vectra's, 200D's en andere oude diesels terug met kilometerstanden van ver boven de 5 ton, tot zelfs de miljoen aan toe. Die auto's lopen in Polen of Afrika nog jáááren.
in nederland lopen ze ook wel hoorquote:Op woensdag 6 december 2006 22:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Toen ik nog bij een autobedrijf werkte kregen we regelmatig Vectra's, 200D's en andere oude diesels terug met kilometerstanden van ver boven de 5 ton, tot zelfs de miljoen aan toe. Die auto's lopen in Polen of Afrika nog jáááren.
Mooie naam voor een dieseltje!quote:Op donderdag 7 december 2006 09:50 schreef Keiichi het volgende:
Ik heb mijn dieseltje (frans) bij 246.000gekocht en hij rijdt nog steeds met bijna 400.000(380.000 eigenlijk nu
)
Maat van me rijd een oude Mercedes 190 met 1,2 miljoen kilometer op de teller.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:26 schreef Matty___ het volgende:
[..]
edit:
als je er nou ook aan toevoegd dat nooit de distributieriem is vervangen, is je verhaal meteen compleet ongeloofwaardigquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maat van me rijd een oude Mercedes 190 met 1,2 miljoen kilometer op de teller.
Nooit onderhouden en nooit noemenswaardige problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |