Donequote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:43 schreef Arnold_fan het volgende:
[TK] Suzuki GSX 600 F ''99 Met veel sportieve opties! slotje
Behalve dan dat het allemaal reacties zijn die niks te maken hebben met het kopen van de schoenen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Done
Snever, jouw verzoek laat ik even aan de collega's over, want ik vind dat er weinig mis is met de reacties in jouw topic.
Maar Snever, dat doe jij bij anderen ook! Wat geeft jou het recht dat het in jouw topic niet mag en in die anderen wel?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:20 schreef Snever het volgende:
[..]
Behalve dan dat het allemaal reacties zijn die niks te maken hebben met het kopen van de schoenen.![]()
Zoveel spam ik nou ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar Snever, dat doe jij bij anderen ook! Wat geeft jou het recht dat het in jouw topic niet mag en in die anderen wel?
Vind het niet noodzakelijk om iets op te schonen. Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen bij andere topics, dan volgen de rest ook jouw voorbeeld in jou topic..
Minder, maar niet niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:36 schreef Snever het volgende:
[..]
Zoveel spam ik nou ook weer niet hoor![]()
het is toch al minder geworden![]()
![]()
daarom houden we ook van jequote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Minder, maar niet niet.
Moet je nagaan hoe erg je hiervoor was.
je mag je knopjes wel gebruiken hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 20:40 schreef Biogarde het volgende:
[GEZ] HDD's voor een nette prijs (S-ATA)
Mag dicht
Jullie forumquote:Op maandag 5 maart 2007 20:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
je mag je knopjes wel gebruiken hoorElisaB heeft haar maandinkomen toch al bij elkaar geslot
Hij is dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |