quote:Op zondag 21 januari 2007 00:14 schreef Westlife-fan het volgende:
Hoi, ik bied ¤5,50 incl voor Psp Cruel Intentions.
Gr. Westlife-fan
Genoteerd, maar ik vind het nog te weinig, zelfde verhaal, alleen zal het met de verzend kosten hierbij op 6.20 ofzo uitkomen, maar toch kom ik je dan maar beetje tegemoet, 23 euro incl.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:53 schreef B1tchwax het volgende:
15 incl. geboden voor final fantasy CC
Wordt moeilijk dan, want ze kosten in de winkel ook ¤8.00quote:Op zondag 21 januari 2007 11:10 schreef Heidi- het volgende:
[..], ik verstuur het in een bubbel envelop en dan plus de verzendkosten komt het op 2,05 uit, dus ik vind het te weinig. Ik hou het dan ook maar op 8 euro incl.
Ik heb ze iig nooit goedkoper gezien dan 10 euro, maar sinds je toch geen bubbel envelop wil is mijn laatste tegen bod 6,50 incl verzenden.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:56 schreef Westlife-fan het volgende:
[..]
Wordt moeilijk dan, want ze kosten in de winkel ook ¤8.00
Je mag het van mij ook gewoon in een goedkope envelop versturen zonder bubbels.
Ja mail mequote:Op woensdag 24 januari 2007 22:58 schreef icecoolsniper het volgende:
al klaar met het aankijken?
ik ben op dit moment al met iemand anders bezig over The fast and the furious, daar wacht ik dus nog even op, spiderman alleen dan voor 7.5 incl? over the fast hoor je deze week dan nog wel iets goed?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:22 schreef Demius het volgende:
spiderman en fast and furious voor 15 eur inc.
zeur dan ook nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:21 schreef radioanne het volgende:
ik wil niet zeuren, maar bij de bartsmit zijn al die UMDs ook gewoon 8 euro hoor.. Ik bied 5 euro incl op 50 First Dates
je hebt mail.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:17 schreef TSPO het volgende:
ik wil dogtown en z-boys voor 6 euro inclusief. stuur me je bankgegevens even naar hvangrondelle ..a.. yahoo punt com
Genoteerd, ik heb ook al een bod staan van iemand die ze allemaal in 1 x wil en zelfs komt ophalen. Even kijken of dat doorgaat.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:06 schreef Westlife-fan het volgende:
5,50 zonder bubbels op UMD Cruel Intentions.
Ja, daarom doorgestreeptquote:Op woensdag 7 februari 2007 08:44 schreef Patch het volgende:
DVD horror box al weg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |