Mocht die marktplaats-deal niet doorgaan: interesse voor de Awakeningsposter.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:42 schreef w8jij17 het volgende:
Ik heb de meeste bij platenzaken gehaald dus ze verkeren over het algemeen in zeer goede staat.
heb je misschien foto's van:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:44 schreef w8jij17 het volgende:
Aan sommige posters bewaar ik bijzonder mooie herinneringen, de emotionele waarde ervan is dus moeilijk in te schatten. Daarom zou ik jullie willen vragen om een bod te doen.
keej, dan wacht ik dat even afquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:51 schreef w8jij17 het volgende:
De meeste zitten netjes in een posterkoker opgerold en daar heb ik nog geen foto's van gemaakt. Ik zal ze op korte termijn op de gevoelige plaat vastleggen.
werd tijdquote:Op maandag 26 maart 2007 14:57 schreef FredvZ het volgende:
TS heeft zich gemeld, met vraagprijs en topic is weer open.
ik zal je even PM-en, het gaat idd alleen om de 4 die ik heb genoemdquote:Op maandag 26 maart 2007 15:14 schreef w8jij17 het volgende:
Ik heb foto's gemaakt. Stuur je e-mail adres in een PB dan mail ik ze. Alleen die jij opgegeven hebt moet ik dan mailen, hè?
Ik heb alle posters nog omdat ik met belachelijke redenen wordt tegengewerkt op bijv. Partyflock.
Voor de ML posters staat een bod van ¤45.
Stuur je e-mail adres in een PB. En het is 1 versie waarvan ik er 2 heb dus eigenlijk enkelvoud.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:41 schreef Robertv het volgende:
Heb je een foto'tje van die awakenings posters voor me? Daar ben ik wel in geinteresseerd zegmaar.
quote:Op maandag 2 april 2007 12:57 schreef Nosh het volgende:
TS heeft PM + mail
...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:18 schreef Rutger1983 het volgende:
18-12-'04 Innercity Las Vegas (abri formaat) (2x)
¤5,- excl. verzendkonsten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |